Een VD topic zonder faal is geen VD topicquote:Op zondag 24 juli 2022 18:11 schreef Innisdemon het volgende:
Er staat Jodekoek, niet Jodenkoek
Faalhaas.
quote:Op zondag 24 juli 2022 18:11 schreef Innisdemon het volgende:
Faalhaas.
quote:Op zondag 24 juli 2022 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
Een VD topic zonder faal is geen VD topic
TS maakt graag voor iedere hersenscheet die hij leuk vind een topic, eenzame klasse want niemand anders vind het leukquote:Op zondag 24 juli 2022 18:37 schreef Ama het volgende:
Wat een onzin want iedere supermarkt heeft ze gewoon.
Je bent zelf een faalhaasquote:Op zondag 24 juli 2022 18:11 schreef Innisdemon het volgende:
Faalhaas.
Jullie zitten nu eenmaal niet op mijn hoge niveau.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
TS maakt graag voor iedere hersenscheet die hij leuk vind een topic, eenzame klasse want niemand anders vind het leuk
Je eigen post negeren en wiki erbij pakkenquote:Op zondag 24 juli 2022 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent zelf een faalhaasEn daarmee iedereen die achter jou aanrent
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jodenkoek
Nou, ik schrijf het goed. Jullie niet. Ik had ook een plaatje met jodenkoeken kunnen posten maar deze vond ik mooier. Uitgaan van de spelling op een willekeurig plaatje ter overruling van al het andere is een beetje overkill om je 'standpunt' duidelijk te maken he?quote:Op zondag 24 juli 2022 19:27 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Je eigen post negeren en wiki erbij pakken
Ja maar die ophef was er ook over negerzoenen. Negers mogen daardoor nu ook niet meer zoenen.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:35 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik meen me #OPHEF te herinneren over de naam Jodekoeken een paar jaar geleden.
Maarja, TS leeft ook in/op 't (FOK!)verleden...
Maar ga lekker door over Jodekoeken/jodekoeken/Jodenkoeken/Jodekoeken* (streep door wat niet van toepassing is). Beetje hét whataboutisme-argument inzake jodekoeken, 'jamaar Joden/jode/dit/dat).
Kansloos.
Onterechte klacht uiteraard. Schuif je miserabele geografische locatie maar weer af op het bordje van de lokale middenstand. Triest gewoon.
Die Negerzoen was natuurlijk pure onzin. Een poging van de Overheid om mensen die Ger heten te overtuigen dat ze moeten zoenen in plaats van zoete vulling met chocola eten. De evaluatie van de Ger-pilot is gebruikt voor het advies aan het kabinet inzake de suiker- en vettax.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja maar die ophef was er ook over negerzoenen. Negers mogen daardoor nu ook niet meer zoenen.
De overheid had er niks mee te maken sjaakquote:Op zondag 24 juli 2022 19:41 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Die Negerzoen was natuurlijk pure onzin. Een poging van de Overheid om mensen die Ger heten te overtuigen dat ze moeten zoenen in plaats van zoete vulling met chocola eten. De evaluatie van de Ger-pilot is gebruikt voor het advies aan het kabinet inzake de suiker- en vettax.
Ja, de Overheid had een marketingbureau ingehuurd, dat klopt.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De overheid had er niks mee te maken sjaak![]()
Het was puur marketing.
De rel om de negerzoen was een (zeer geslaagde) marketingstunt van de fabrikant:quote:Op zondag 24 juli 2022 19:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja maar die ophef was er ook over negerzoenen. Negers mogen daardoor nu ook niet meer zoenen.
Bronquote:De lekkernij stond voor even weer helemaal op de kaart. Juist, en daar was het de marketingafdeling van de koekfabrikant allemaal op te doen geweest. De rel rond de naamsverandering was zorgvuldig door Van der Breggen in scène gezet. Een verzoek tot naamswijziging uit Suriname? Het bleek allemaal klinkklare onzin.
Het staat er nog met koeienletters opquote:Op zondag 24 juli 2022 18:11 schreef Innisdemon het volgende:
Faalhaas.
Mooie vogeltjedans imitatiequote:Op zondag 24 juli 2022 19:52 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ja, de Overheid had een marketingbureau ingehuurd, dat klopt.
Ik ben niet snel beledigd, maar PR gezetquote:
Gefeliciteerd met je PRquote:Op zondag 24 juli 2022 20:03 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ik ben niet snel beledigd, maar PR gezet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |