Al minstens 10 jaar over datum. Tijd voor nieuw talent!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom dat ik het niet snel zie gebeuren. Al kan het snel veranderen nu hij niet meer bovenop de apenrots staat.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij puur voor geld zou gaan, was hij allang weg geweest bij Jumbo
Die werkt nu samen met Annemiek jaquote:Op zondag 24 juli 2022 18:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, al zag ik laatst op de Instagram van Annemiek dan ze weer ergens in de achterlanden een berg had beklommen en daarna aan het diner zat met Tom Dumoulin en Louis Delahaye
“I'll say to the people who don't believe, the cynics and the sceptics: I'm sorry for you. I'm sorry you don't believe in miracles”quote:Op zondag 24 juli 2022 18:20 schreef Faraday01 het volgende:
De speech van Vingegaard, hoe tenenkrommend wordt dat?
0quote:Op zondag 24 juli 2022 18:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoeveel witte truien had Der Jan nou bij elkaar gefietst?
Straight gezien, geen.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoeveel witte truien had Der Jan nou bij elkaar gefietst?
Lemoine en Degnkolb niet genoemd.quote:
Marijn straks bij Vive le Velo.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk dat we straks Jose Been en Marijn de Vries krijgen.
quote:Op zondag 24 juli 2022 18:29 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat moet toch wel Albert Torres worden
Ik was eigenlijk totaal vergeten dat Bernal meedeed in 2020 en dus al tegen Roglic en Pogacar had geracet in een Grand Tourquote:Op zondag 24 juli 2022 18:30 schreef Marcoss het volgende:
Pogacar al sinds etappe 9 in 2020 onafgebroken het wit. Nam hem toen over van Bernal die hem 2 dagen mocht lenen nadat Pogacar hem verloor in de waaieretappe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |