Inhoud heeft Stef wel, hij heeft alleen een verschrikkelijke stem voor een commentator. Prima als analyst 's avonds aan tafel.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Stef is niet erger dan Maarten.
Ik zou hopen dat hij snel wordt betrapt op een me2 schandaal, echter is dat lastig voor iemand die alleen op zichzelf geilt.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou Joris een functioneringsgesprek kunnen voeren zonder misplaatste woordgrappen?
R_R vindt dit leukquote:Op zondag 24 juli 2022 18:17 schreef Remco het volgende:
Ducrot gaat even uitleggen dat Jumbo echt zo goed is door de marginal gains, hoogtestages en Louis Delahaye.
Daar kan hij kopman voor de Tour zijn en waarschijnlijk veel meer verdienen. Maar ik zie het niet snel gebeuren.quote:
Zijn het eerste team ter wereld dat heeft uitgevogeld hoe atleten herstellen. Tis allemaal watquote:Op zondag 24 juli 2022 18:17 schreef Remco het volgende:
Ducrot gaat even uitleggen dat Jumbo echt zo goed is door de marginal gains, hoogtestages en Louis Delahaye.
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, jou'n grapjes variëren erg.
Nick met Iris vind ik het fijnste vrouwenduo. Alleen Iris zit de komende week op de motor om bij elke tussenkomst te melden dat het daar fantastisch is.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:15 schreef JohnDDD het volgende:
Eurosport had bij de Tour des Femmes net wel een fijne commentator, Nick Stöpler. Samen met Jip van den Bos. Ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |