Joris met pensioen zou een goed idee zijn.quote:
Dat werd niet echt duidelijk. Zal wel niet bij het nieuwe wielrennen passen.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:03 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Echt? Gedwongen of? Vind dat wel jammer eigenlijk
hEt NiEuWe WiElReNnEn en het eeuwige gezeik over de oortjes.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ducrot was al minstens 10 jaar over datum. Ik stierf van ellende toen ik hem tijdens het NK nog steeds dezelfde onzinnige teksten hoorde uitkramen als tien jaar eerder.
quote:Op zondag 24 juli 2022 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wil je ons drie weken naar Sven Nys laten luisteren?
Danny is beter dan elk alternatief op de plek van Danny momenteel bij de NOS, dus het zou sowieso een vooruitgang zijn.quote:
Oneervol ontslag lijkt me beterquote:Op zondag 24 juli 2022 18:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Joris met pensioen zou een goed idee zijn.
Nee, jou'n grapjes variëren erg.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ducrot was al minstens 10 jaar over datum. Ik stierf van ellende toen ik hem tijdens het NK nog steeds dezelfde onzinnige teksten hoorde uitkramen als tien jaar eerder.
Ja dit wilde ik net zeggen. Enorm over de datum.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat is wel een groot probleem, die hele co-commentator poule van Sporza zit alleen maar ellende. Zico Waeytens, hoe verzinnen ze het. De beste poging was toen ze Theo Bos hebben geprobeerd, maar dat is bij één optreden gebleven helaas.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wil je ons drie weken naar Sven Nys laten luisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |