Misschien wil Ghans terugkerenquote:Op zondag 24 juli 2022 18:08 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat is wel een groot probleem, die hele co-commentator poule van Sporza zit alleen maar ellende. Zico Waeytens, hoe verzinnen ze het. De beste poging was toen ze Theo Bos hebben geprobeerd, maar dat is bij één optreden gebleven helaas.
Neemt niet weg dat José drie weken lang echt broddelwerk heeft geleverd. Pensioenrijp.
"Mooi man". Aldus empathiekanon Joris.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed nieuws, alleen de laatste Tour, hij gaat nog door tot de Amstel Gold race!
quote:
Was 'alsof je een emmer leeggooit' ook niet van Ducrot? Die kan ik niet vindenquote:
Joris is zijn eigen baas die zichzelf heeft gepromoveerd, die zit daar nog tot zijn pensioen.quote:
Wat er voor in de plek komt is met alle waarschijnlijkheid alleen nog veel erger. Door Joris ben ik zelfs Herbert gaan missen, wat is dat een totaalidioot.quote:
Ilja Gort met wijntje voor wat passie lijkt mij wel wat. Wielren inhoudelijk is het toch al niksquote:Op zondag 24 juli 2022 18:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Wat er voor in de plek komt is met alle waarschijnlijkheid alleen nog veel erger. Door Joris ben ik zelfs Herbert gaan missen, wat is dat een totaalidioot.
Stef is niet erger dan Maarten.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Wat er voor in de plek komt is met alle waarschijnlijkheid alleen nog veel erger. Door Joris ben ik zelfs Herbert gaan missen, wat is dat een totaalidioot.
quote:Op zondag 24 juli 2022 18:08 schreef DiegoFuser het volgende:
Neemt niet weg dat José drie weken lang echt broddelwerk heeft geleverd. Pensioenrijp.
Dat kwam gisteren in dat artikel van knipperlicht als gerucht voorbij jaquote:Op zondag 24 juli 2022 18:09 schreef Faraday01 het volgende:
Roglic naar de Grenadiers, lijkt me ver gezocht
Zou Joris een functioneringsgesprek kunnen voeren zonder misplaatste woordgrappen?quote:Op zondag 24 juli 2022 18:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Joris is zijn eigen baas die zichzelf heeft gepromoveerd, die zit daar nog tot zijn pensioen.
Een soort Wout van Aert met een kleinere motor dan dusquote:Op zondag 24 juli 2022 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alles een beetje. Redelijk een heuveltje op, redelijk een berg op, redelijk wat snelheid, redelijke tijdrit. Met Jumbonus dan alles heel goed.
Waarom zou Primoz naar Ineos willen?quote:Op zondag 24 juli 2022 18:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kwam gisteren in dat artikel van knipperlicht als gerucht voorbij ja
4 kopmannen lijkt me een beetje veel, zelfs voor INEOS.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:09 schreef Faraday01 het volgende:
Roglic naar de Grenadiers, lijkt me ver gezocht
quote:Op zondag 24 juli 2022 18:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Was 'alsof je een emmer leeggooit' ook niet van Ducrot? Die kan ik niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |