abonnement Unibet Coolblue
pi_205927157
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 22:34 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Vind ik een heel rare redenatie. Waarom zou je persoon A minder waarderen, omdat persoon B iets negatiefs over persoon C zegt?

Lees het nog eens een probeer dan met een wat zinniger antwoord te komen.
pi_205927187
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 20:17 schreef Slavski het volgende:
Meeste MV fans hebben ook niks met F1, en zijn daar puur als sensatiezoekers. Carnavalsvolk die gewoon willen feesten en zuipen, en een beetje blij doen omdat een Nederlanders ergens goed in is. De meesten weten niet eens hoe F1 werkt.
Heb je daar een bron voor, dat het meer dan 50% is? Ik vind dat nogal een stevige uitspraak.
pi_205927216
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 22:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Lees het nog eens een probeer dan met een wat zinniger antwoord te komen.
Kom jij maar eens met een zinnige reactie, waarin je uitlegt waarom de fanbase van Hamilton ertoe geleid heeft dat je minder positief over hem bent gaan denken. Want dat is letterlijk wat je zei.

Is een coureur verantwoordelijk voor al z'n fans? Vinden we Verstappen nu een lul, omdat een fan van hem een fakkel op de baan gooide? Het slaat gewoon nergens op.
pi_205929992
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 22:47 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Kom jij maar eens met een zinnige reactie, waarin je uitlegt waarom de fanbase van Hamilton ertoe geleid heeft dat je minder positief over hem bent gaan denken. Want dat is letterlijk wat je zei.

Is een coureur verantwoordelijk voor al z'n fans? Vinden we Verstappen nu een lul, omdat een fan van hem een fakkel op de baan gooide? Het slaat gewoon nergens op.
Het is gewoon niet wat ik typte. Kun je dezelfde vraag nog een keer stellen, maar dat verandert weinig aan het feit dat je het gewoon verkeerd interpreteert.

De fanbase heeft mede bijgedragen aan dat ik het merk/team niet meer pruim, zoals dat ook geldt voor bijvoorbeeld bepaalde Italiaanse voetbalclubs. En dan vooral de interactie tussen het team en de fanbase.

Het is vooral het gedrag van Hamilton en de interactie met Toto die er voor zorgen dat ik Hamilton niet meer pruim.

Snap je het nu?
pi_205931626
Hij heeft er ontzettend veel zin in.

quote:
"I was behind Valtteri yesterday in practice and I couldn't catch him or pass him. So, I hope I don't get stuck tomorrow. But I'm imagining everyone is going to be in a DRS train and it's just going to be sitting there and waiting for strategy, tyre degradation to come tomorrow. I was thinking about taking an iPad with me and in the DRS line just watch the new Game of Thrones [which] is out."
https://www.autosport.com(...)-drs-train/10367250/
pi_205931780
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is gewoon niet wat ik typte. Kun je dezelfde vraag nog een keer stellen, maar dat verandert weinig aan het feit dat je het gewoon verkeerd interpreteert.
Je zei het gewoon letterlijk:

quote:
Ik ging 2021 in als een redelijk neutrale F1 fan, hooguit vond ik het tijd voor een a dere kampioen omdat ik slecht tegen zon lange periodes van hegemonie kan. Maar ik ben echt door de fanbase en het gedrag binnen Mercedes totaal afgehaakt op Hamilton, Toto en de hele flikkerse taxi-industrie.
Wat valt daar aan te interpreteren? Je zegt zelf letterlijk dat je door zijn fanbase bent afgehaakt bij Hamilton.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2022 11:45:10 ]
pi_205931868
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2022 11:44 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je zei het gewoon letterlijk:
[..]
Wat valt daar aan te interpreteren? Je zegt zelf letterlijk dat je door zijn fanbase bent afgehaakt bij Hamilton.
Ik geef een opsomming van zaken die er toe hebben geleid dat ik ben afgehaakt op een aantal andere zaken.

Interpreteer het hoe je het wilt. Ik word echt strontziek van jouw wijze van discussie. Ik leg het notabene uit in de post daarna, maar toch wil je er nog even over doorzeiken. Flikker toch gewoon op met je gezuig.
pi_205931941
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 11:25 schreef Nober het volgende:
Hij heeft er ontzettend veel zin in.
[..]
https://www.autosport.com(...)-drs-train/10367250/
_O_
-nee-
pi_205931994
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2022 11:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik geef een opsomming van zaken die er toe hebben geleid dat ik ben afgehaakt op een aantal andere zaken.

Interpreteer het hoe je het wilt. Ik word echt strontziek van jouw wijze van discussie. Ik leg het notabene uit in de post daarna, maar toch wil je er nog even over doorzeiken. Flikker toch gewoon op met je gezuig.
Als je niet wilt dat mensen je vragen wat je nou eigenlijk bedoelt, dan helpt het om vanaf het begin daadwerkelijk op te schrijven wat je bedoelt. Ik vroeg je naar iets wat je letterlijk gezegd hebt, maar dan ligt het opeens aan mij, omdat ik niet begrijp dat je niet bedoelt wat je opschrijft.
pi_205932925
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 21:45 schreef Repentless het volgende:

[..]
Weet je wat wel aardig is? Als je eens naar posthistorie gaat kijken van users die dit soort beweringen doen. Dan zie je dat deze user sinds 2004 is geregistreerd en de eerste post ooit die over F1 gaat, is van 15 mei 2016. Wat was er die dag ook alweer? Als iemand twee maanden daarna dan ook nog dit soort teksten gaat bezigen:
[..]
Dan weet je meer dan genoeg. :')
Oh wauw zeg, detective Repentless aan het woord :')

Ik heb niet eerder gereageerd, omdat ik dit topic even links liet liggen vanwege die andere meneer a.k.a.: 'ik wil het laatste woord'.

Voor de goede orde: ik ben bijna 48 jaar en volgde de F1 al sinds Senna/Prost (zonder enige Nederlander present in de F1, jawel!), daarna nog een hele poos in het Schumachter tijdperk (met -jawel- Jos!).
En sindsdien heb ik het een poos niet gevolgd. Waarom niet? Omdat het al een aantal jaren treintje rijden was, de zgn. 'gentlemen's agreement' van destijds, werd zó religieus gevolgd, dat er nauwelijks meer gevochten werd om positie. Dat is de reden waarom ik toen een aantal jaren gestopt ben met kijken van F1.

Vervolgens werd (jawel!) Max binnengehaald door RB, en deze tiener had geen enkele boodschap aan welke 'gentlemen's agreement' ook, en vocht voor posities. Dit maakte het weer leuk en interessant genoeg om F1 te volgen. Sindsdien volg ik het dus ook weer inderdaad.

Moraal van dit verhaal: probeer nooit iemand te analyseren naar aanleiding van zijn/haar posts, en al helemaal niet op datum van post (wtf zeg! :') ). Ik geloof ook niet dat we ooit geknikkerd hebben samen... ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_205933319
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 13:38 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
Oh wauw zeg, detective Repentless aan het woord :')

Ik heb niet eerder gereageerd, omdat ik dit topic even links liet liggen vanwege die andere meneer a.k.a.: 'ik wil het laatste woord'.

Voor de goede orde: ik ben bijna 48 jaar en volgde de F1 al sinds Senna/Prost (zonder enige Nederlander present in de F1, jawel!), daarna nog een hele poos in het Schumachter tijdperk (met -jawel- Jos!).
En sindsdien heb ik het een poos niet gevolgd. Waarom niet? Omdat het al een aantal jaren treintje rijden was, de zgn. 'gentlemen's agreement' van destijds, werd zó religieus gevolgd, dat er nauwelijks meer gevochten werd om positie. Dat is de reden waarom ik toen een aantal jaren gestopt ben met kijken van F1.

Vervolgens werd (jawel!) Max binnengehaald door RB, en deze tiener had geen enkele boodschap aan welke 'gentlemen's agreement' ook, en vocht voor posities. Dit maakte het weer leuk en interessant genoeg om F1 te volgen. Sindsdien volg ik het dus ook weer inderdaad.

Moraal van dit verhaal: probeer nooit iemand te analyseren naar aanleiding van zijn/haar posts, en al helemaal niet op datum van post (wtf zeg! :') ). Ik geloof ook niet dat we ooit geknikkerd hebben samen... ;)
Ik sprak laatst via dun Twitter een kerel die zei dat hij ging stoppen met kijken als Hamilton met pensioen ging, want buiten Vettel en Hamilton was het de moeite niet. Vroeger was alles leuker en beter.

Ik vroeg hem hoe lang hij al keek. Vertelt hij vol trots dat hij zich het debuut van Hamilton nog kon herinneren, dat had zoveel indruk gemaakt dat hij het als zesjarige had onthouden.

Bleek ook echt geen troll te zijn. Fucking hilarisch.

Kennelijk denken de 'echte' hier dat dat voor iedere supporter geldt. Ik heb al sinds Senna een zwak voor coureurs die zich niets aantrekken van de rambam om de F1 heen. Nu vind ik Senna een overschatte coureur, maar hoe Verstappen, Alonso en tegenwoordig Vettel in de paddock houding hebben vind ik prachtig.

Fuck de ongeschreven regels. Hamilton had dit in zijn eerste jaren ook, maar is het volledig kwijt geraakt (buiten zijn verkleedpartijen om). Veel te veel in zijn eigen mythe gaan geloven helaas.
pi_205933590
@BehoorlijkKritisch helemaal mee eens ;)
Ik heb het debuut van Hamilton nog mee gekregen, in de jaren die volgden werd het (voor mij) minder en minder interessant, ik had er geen zin meer in om 1,5 tot 2 uur lang naar treintje rijden te kijken.
En voor het geval een Hamilton fan zich hierdoor aangevallen voelt: nee, dit heeft Hamilton niet veroorzaakt.
Het was meer een door de coureurs algemeen geaccepteerde regel, een ongeschreven regel, zoals jij het al verwoordde. Dit hadden ze gewoon echt nooit moeten doen.
Toen Max debuteerde, ging die ongeschreven regel in rook op, ik kan me nog herinneren dat Vettel hier heel veel moeite mee had :+ (en nu zie ik Vettel eigenlijk alleen nog maar genieten van de jonge garde O+ ).

Ik zie mezelf dan ook als fan van deze sport, op de eerste plaats. Als Max uitvalt, en dat is in het verleden vaak genoeg gebeurd, kan ik net zo goed van een race genieten.
Daarnaast ben ik ook zeker enthousiast voor meerdere coureurs, zoals bijv. Alonso, Norris en Ricciardo. Mijn bril is niet 100% oranje :P
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_205933635
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 14:36 schreef KillerBee4ever het volgende:
@:BehoorlijkKritisch helemaal mee eens ;)
Ik heb het debuut van Hamilton nog mee gekregen, in de jaren die volgden werd het (voor mij) minder en minder interessant, ik had er geen zin meer in om 1,5 tot 2 uur lang naar treintje rijden te kijken.
En voor het geval een Hamilton fan zich hierdoor aangevallen voelt: nee, dit heeft Hamilton niet veroorzaakt.
Het was meer een door de coureurs algemeen geaccepteerde regel, een ongeschreven regel, zoals jij het al verwoordde. Dit hadden ze gewoon echt nooit moeten doen.
Toen Max debuteerde, ging die ongeschreven regel in rook op, ik kan me nog herinneren dat Vettel hier heel veel moeite mee had :+ (en nu zie ik Vettel eigenlijk alleen nog maar genieten van de jonge garde O+ ).

Ik zie mezelf dan ook als fan van deze sport, op de eerste plaats. Als Max uitvalt, en dat is in het verleden vaak genoeg gebeurd, kan ik net zo goed van een race genieten.
Daarnaast ben ik ook zeker enthousiast voor meerdere coureurs, zoals bijv. Alonso, Norris en Ricciardo. Mijn bril is niet 100% oranje :P
Norris is ook een prachtige kerel. De huidige grid heeft veel sympathieke coureurs en karakters. En bizar veel talent. Dat is echt een periode veel minder geweest. Ook Russell is echt een aanwinst, ook al zit hij iets te strak in het Mercedes velletje af en toe.
pi_205933872
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 14:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kennelijk denken de 'echte' hier dat dat voor iedere supporter geldt. Ik heb al sinds Senna een zwak voor coureurs die zich niets aantrekken van de rambam om de F1 heen. Nu vind ik Senna een overschatte coureur, maar hoe Verstappen, Alonso en tegenwoordig Vettel in de paddock houding hebben vind ik prachtig.
Snap je dat ik het dan raar vind dat je zelf juist actief op zoek gaat naar 'de rambam om de F1 heen'?

Je bent daarin trouwens niet de enige, ik zie het bij meer users gebeuren. Die beweren dan bijv. dat Hamilton een overschatte coureur is, die veel minder aandacht verdient dan-ie steeds krijgt. En dat zijn dan dezelfde users die obsessief alles volgen dat Hamilton doet of zegt. Elk interview, elke tweet, elke post op Instagram. Plus alles dat gezegd werd over Hamilton. Alles wordt gevolgd, besproken en gebruikt om te 'bewijzen' dat Hamilton inderdaad iemand is waaraan je een hekel zou moeten hebben.

Wekt de indruk van een behoorlijke obsessie. The guy you love to hate.

Mij kan dat allemaal gestolen worden. Ik heb geen idee wat Hamilton (of andere coureurs) doen als ze niet aan het werk zijn. Interesseert me geen reet. Ik kijk in het weekend naar de F1. Dan kijk ik wel (als het lukt) ook de trainingen, voor- en nabeschouwingen, maar tussendoor ga ik me niet bezig houden met F1. Dat komt in het volgende weekend wel weer.

Misschien kijk ik daarom ook anders naar Hamilton (en andere coureurs). Omdat ik alleen meekrijg hoe ze functioneren als coureur en geen oordeel heb over 'de rambam'. Simpelweg omdat ik vaak helemaal geen weet heb van die 'rambam'. Wat interesseert het mij nou wat Hamilton aan heeft, wat Verstappen zegt over Rusland, wat Vettel vindt van racisme of naar welke muziek Albon graag luistert?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2022 14:57:15 ]
pi_205934378
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 14:52 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Snap je dat ik het dan raar vind dat je zelf juist actief op zoek gaat naar 'de rambam om de F1 heen'?

Je bent daarin trouwens niet de enige, ik zie het bij meer users gebeuren. Die beweren dan bijv. dat Hamilton een overschatte coureur is, die veel minder aandacht verdient dan-ie steeds krijgt. En dat zijn dan dezelfde users die obsessief alles volgen dat Hamilton doet of zegt. Elk interview, elke tweet, elke post op Instagram. Plus alles dat gezegd werd over Hamilton. Alles wordt gevolgd, besproken en gebruikt om te 'bewijzen' dat Hamilton inderdaad iemand is waaraan je een hekel zou moeten hebben.

Wekt de indruk van een behoorlijke obsessie. The guy you love to hate.

Mij kan dat allemaal gestolen worden. Ik heb geen idee wat Hamilton (of andere coureurs) doen als ze niet aan het werk zijn. Interesseert me geen reet. Ik kijk in het weekend naar de F1. Dan kijk ik wel (als het lukt) ook de trainingen, voor- en nabeschouwingen, maar tussendoor ga ik me niet bezig houden met F1. Dat komt in het volgende weekend wel weer.

Misschien kijk ik daarom ook anders naar Hamilton (en andere coureurs). Omdat ik alleen meekrijg hoe ze functioneren als coureur en geen oordeel heb over 'de rambam'. Simpelweg omdat ik vaak helemaal geen weet heb van die 'rambam'. Wat interesseert het mij nou wat Hamilton aan heeft, wat Verstappen zegt over Rusland, wat Vettel vindt van racisme of naar welke muziek Albon graag luistert?
Die hele knielact kwam anders wel de F1 in door Hamilton.
  zondag 11 september 2022 @ 20:00:05 #266
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205939749
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 13:38 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
Oh wauw zeg, detective Repentless aan het woord :')

Ik heb niet eerder gereageerd, omdat ik dit topic even links liet liggen vanwege die andere meneer a.k.a.: 'ik wil het laatste woord'.

Voor de goede orde: ik ben bijna 48 jaar en volgde de F1 al sinds Senna/Prost (zonder enige Nederlander present in de F1, jawel!), daarna nog een hele poos in het Schumachter tijdperk (met -jawel- Jos!).
En sindsdien heb ik het een poos niet gevolgd. Waarom niet? Omdat het al een aantal jaren treintje rijden was, de zgn. 'gentlemen's agreement' van destijds, werd zó religieus gevolgd, dat er nauwelijks meer gevochten werd om positie. Dat is de reden waarom ik toen een aantal jaren gestopt ben met kijken van F1.

Vervolgens werd (jawel!) Max binnengehaald door RB, en deze tiener had geen enkele boodschap aan welke 'gentlemen's agreement' ook, en vocht voor posities. Dit maakte het weer leuk en interessant genoeg om F1 te volgen. Sindsdien volg ik het dus ook weer inderdaad.

Moraal van dit verhaal: probeer nooit iemand te analyseren naar aanleiding van zijn/haar posts, en al helemaal niet op datum van post (wtf zeg! :') ). Ik geloof ook niet dat we ooit geknikkerd hebben samen... ;)
Het interesseert me geen fuck hoe oud je bent en wanneer je zegt gestart te zijn met F1 kijken. Je hangt hier een compleet debiel onzinverhaal op over je "niet onrealistische gedachte" dat een Hamilton-fan wel eens Verstappen om zeep zou kunnen helpen.

Verstappen zit sinds 2015 in F1, en in 2014 was het eerste Mercedes-kampioenschap voor Hamilton. Die hele rits aan opeenvolgende titels moest op dat moment dus nog volgen, na een aantal jaar Vettel met Red Bull. Dat gelul over "gentlemen's agreement" raakt dus eveneens kant moch wal.

Die laatste zin over "geknikkerd" zegt genoeg over hoe je erin staat, net als "het laatste woord". Dit is een openbaar discussieforum met volwassenen. Je staat niet als een juffrouwtje voor een kleuterklas iets uit te leggen en dat er dan brutale kinderen zijn die het wagen om jouw wijsheid tegen te spreken. Kom nou zeg. :')
  zondag 11 september 2022 @ 20:18:32 #267
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205940161
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 15:15 schreef Nober het volgende:

[..]
Die hele knielact kwam anders wel de F1 in door Hamilton.
Wat denk je van die BLM terroristen?

Ik doe overigens hetzelfde als sodemieters beweert, alleen in het weekend F1 en heb geen twitter of IG, FB gebruik ik alleen voor foto's van trackdays te kunnen vinden. En dan nóg wordt je altijd wel geconfronteerd met Hamilton, want die zit nu eenmaal in de F1 en komt veel te graag in de media.
Daar hoef je hem echt niet voor op te zoeken.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_205941547
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 20:00 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het interesseert me geen fuck ...
De rest van je post interesseert mij geen fuck, je toon alleen al klinkt bezopen, zoek hulp kerel.
Als je een 'punt' wil maken, prima, maar dan wel op een normale manier.
Nogmaals, we hebben nooit geknikkerd samen, vrij vertaald betekend dit: we kennen elkaar niet, en dan heb ik het nog niet eens over mijn hele 'achtergrond' die je zo geweldig fabriceerde uit je grote duim, dan ben je toch wel wat eng bezig :{w .

Een fijne avond verder :W
(en ik zet hier verder een grote punt achter...)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_205942036
Sinds Hamilton niet meer voorin het veld mee doet, of minder, vind ik het best meevallen. Hij zit in de F1, maar wellicht niet lang meer. Ergens weet hij ook dat de nieuwe generatie er is, en dat hij bijna geen kans meer heeft op zijn 8e titel. Maar hij blijft het volhouden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 11 september 2022 @ 23:59:28 #270
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_205943031
Hij heeft het vandaag prima gedaan, groots optreden. Niet de grootste maar goeie prestatie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 12 september 2022 @ 10:03:55 #271
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205944752
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 21:30 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
De rest van je post interesseert mij geen fuck, je toon alleen al klinkt bezopen, zoek hulp kerel.
Als je een 'punt' wil maken, prima, maar dan wel op een normale manier.
Nogmaals, we hebben nooit geknikkerd samen, vrij vertaald betekend dit: we kennen elkaar niet, en dan heb ik het nog niet eens over mijn hele 'achtergrond' die je zo geweldig fabriceerde uit je grote duim, dan ben je toch wel wat eng bezig :{w .

Een fijne avond verder :W
(en ik zet hier verder een grote punt achter...)
Goed idee om er een punt achter te zetten, voordat je nog meer nonsens uitkraamt. Iedereen weet wat de uitdrukking "niet met je geknikkerd" betekent en dat is niet "vrij vertaald" dat je elkaar niet kent. Dat laatste is namelijk nogal een open deur op een online discussieforum.
pi_205945282
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
Sinds Hamilton niet meer voorin het veld mee doet, of minder, vind ik het best meevallen. Hij zit in de F1, maar wellicht niet lang meer. Ergens weet hij ook dat de nieuwe generatie er is, en dat hij bijna geen kans meer heeft op zijn 8e titel. Maar hij blijft het volhouden.
Voor 40 miljoen per jaar wil ook wel een paar rondjes extra rijden. :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_205945354
Als er zes topics nodig zijn om aan te geven dat hij de beste aller tijden is begin ik daar toch wel aan te twijfelen.

Je zou denken dat één topic genoeg is :P :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_205945656
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 10:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Voor 40 miljoen per jaar wil ook wel een paar rondjes extra rijden. :)
Wij komen er net zo uit als De Vries denk ik :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205945698
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 11:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Wij komen er net zo uit als De Vries denk ik :P
Dat kom ik al als ik 2 kart heats van 12 minuten achter de kiezen heb :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')