Dit dus. Kuttopic dit.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:49 schreef Selenophilia het volgende:
Wat lul je, frisdrank met suiker heb je nog steeds wel. Kan je niet lezen ofzo
Lekker, als je een neger bentquote:
Je vergeet dat snufje saffraan.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:49 schreef KroketBroodje het volgende:
hier nog ijsklontjes en citroen aan toevoegen en je bent DE MAN waar iedereen het over heeft:
Geen idee of de TS een negroīde man/vrouw is.quote:
Dan doe je er wat water bij.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het glazuur springt spontaan van je tanden van die meuk
Lijkt er wel op inderdaad.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het glazuur springt spontaan van je tanden van die meuk
Wordt tegenwoordig weggelaten. Dit is een kutscam.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:39 schreef Sorella het volgende:
Alles waar geen suiker op staat of 30% minder suiker daar zit gegarandeerd die vieze suikervervangende troep in
Een vroegere huisgenoot van mij dacht ooit dat zo’n fles Fernandes die in de ijskast stond allesreiniger wasquote:
quote:Op zondag 24 juli 2022 15:54 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Een vroegere huisgenoot van mij dacht ooit dat zo’n fles Fernandes die in de ijskast stond allesreiniger was![]()
Smaakt echt identiek als de normale 7upquote:
Mensen welke ijskast zeggenquote:Op zondag 24 juli 2022 15:54 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Een vroegere huisgenoot van mij dacht ooit dat zo’n fles Fernandes die in de ijskast stond allesreiniger was![]()
Nee.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smaakt echt identiek als de normale 7up
Doe effe normaal. Gewoon wat spa rood erbij.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik hoef die meuk soberso niet
Op geen enkele manier.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smaakt echt identiek als de normale 7up
Wat drink jij dan, groene thee zekerquote:Op zondag 24 juli 2022 17:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik hoef die meuk soberso niet
Groene thee, koud, met suiker.quote:Op zondag 24 juli 2022 23:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat drink jij dan, groene thee zeker
Spa rood mengen met ranja, zoetstof er in, suiker er in, nog wat zoetstof, nog wat suiker, iets meer suiker, en dan voordat je het drinkt eventueel nog wat suiker en zoetstof er in.quote:
Koop gewoon een blikje Fernandes. Ik ken ze allemaal; die met suiker dan. Ze hebben daarnaast nog verschillende smaken die eveneens (ook) zoetstof hebben.quote:
Ja nou, als ze hier te koop waren dan had ik al lang eentje getestquote:Op maandag 25 juli 2022 14:43 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Koop gewoon een blikje Fernandes. Ik ken ze allemaal; die met suiker dan. Ze hebben daarnaast nog verschillende smaken die eveneens (ook) zoetstof hebben.
Vieze bendequote:Op maandag 25 juli 2022 14:43 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Koop gewoon een blikje Fernandes. Ik ken ze allemaal; die met suiker dan. Ze hebben daarnaast nog verschillende smaken die eveneens (ook) zoetstof hebben.
Volgens mij is die groene radioactief.quote:Op maandag 25 juli 2022 14:43 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ik snap de haat niet.quote:Op maandag 25 juli 2022 15:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Volgens mij is die groene radioactief.
Het is wat makkelijker te vinden in buurten waar een Antilliaanse of Surinaamse gemeenschap aanwezig is. (Lees: Fernández is voor negers)quote:Op maandag 25 juli 2022 15:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja nou, als ze hier te koop waren dan had ik al lang eentje getest
Je komt toch wel eens in een stad?quote:Op maandag 25 juli 2022 15:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja nou, als ze hier te koop waren dan had ik al lang eentje getest
Fernandes. En is gewoon overal verkrijgbaar.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is wat makkelijker te vinden in buurten waar een Antilliaanse of Surinaamse gemeenschap aanwezig is. (Lees: Fernández is voor negers)
Fernandes ja, autocorrect. Maar in mijn buurt is het niet te koop hoor.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:20 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Fernandes. En is gewoon overal verkrijgbaar.
Albert Heijn en Jumbo hebben het in principe standaard. Anders moet je t even vragen. Dat Fernandes alleen nog in steden te koop was is iets van 20 jaar geleden.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:22 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Fernandes ja, autocorrect. Maar in mijn buurt is het niet te koop hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |