Dit dus. Kuttopic dit.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:49 schreef Selenophilia het volgende:
Wat lul je, frisdrank met suiker heb je nog steeds wel. Kan je niet lezen ofzo
Lekker, als je een neger bentquote:
Je vergeet dat snufje saffraan.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:49 schreef KroketBroodje het volgende:
hier nog ijsklontjes en citroen aan toevoegen en je bent DE MAN waar iedereen het over heeft:
Geen idee of de TS een negroīde man/vrouw is.quote:
Dan doe je er wat water bij.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het glazuur springt spontaan van je tanden van die meuk
Lijkt er wel op inderdaad.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het glazuur springt spontaan van je tanden van die meuk
Wordt tegenwoordig weggelaten. Dit is een kutscam.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:39 schreef Sorella het volgende:
Alles waar geen suiker op staat of 30% minder suiker daar zit gegarandeerd die vieze suikervervangende troep in
Een vroegere huisgenoot van mij dacht ooit dat zo’n fles Fernandes die in de ijskast stond allesreiniger wasquote:
quote:Op zondag 24 juli 2022 15:54 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Een vroegere huisgenoot van mij dacht ooit dat zo’n fles Fernandes die in de ijskast stond allesreiniger was![]()
Smaakt echt identiek als de normale 7upquote:
Mensen welke ijskast zeggenquote:Op zondag 24 juli 2022 15:54 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Een vroegere huisgenoot van mij dacht ooit dat zo’n fles Fernandes die in de ijskast stond allesreiniger was![]()
Nee.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smaakt echt identiek als de normale 7up
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |