Ahh ok. Mijn eerste was in Duitsland idd. Maar die had een knapperige korst. Het verschil is denk ik met of zonder vel.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit was in een Duits restaurant hier aan de gracht. Het was heerlijk mals
Ik heb het zelf nooit klaar gemaakt.
Die engelse dude?quote:
Ja die is leukerquote:Op zondag 24 juli 2022 17:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
we zijn bij Formel one en je
vraagt van Prince Charles
Ik ben heul niet bij de formule éénquote:Op zondag 24 juli 2022 17:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet dus WE is wat overdrevenquote:
Camilla lijkt me eigenlijk een leuker wijf dan die saaie Dianaquote:Op zondag 24 juli 2022 17:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
Nog 10 wedstrijden.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:51 schreef chufi het volgende:
Zo dat was ff een zwaar after F1 moment ... Had nauwelijks geslapen vannacht ...
Dat kijk ik dan weer niet. Staat soms wel op, maar volg het niet echt.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Kijk nu wielrennen, altijd wel mooi de laatste dag
WE hebben het over F1 he?quote:
Kijk ook niet alle wedstrijden, maar soms wel leuk om het even te kijkenquote:Op zondag 24 juli 2022 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat kijk ik dan weer niet. Staat soms wel op, maar volg het niet echt.
Zeker. Ik volg alleen F1 en Ajax...de rest kijk ik af en toe wat.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk ook niet alle wedstrijden, maar soms wel leuk om het even te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |