Ahh ok. Mijn eerste was in Duitsland idd. Maar die had een knapperige korst. Het verschil is denk ik met of zonder vel.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit was in een Duits restaurant hier aan de gracht. Het was heerlijk mals
Ik heb het zelf nooit klaar gemaakt.
Die engelse dude?quote:
Ja die is leukerquote:Op zondag 24 juli 2022 17:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
we zijn bij Formel one en je
vraagt van Prince Charles
Ik ben heul niet bij de formule éénquote:Op zondag 24 juli 2022 17:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet dus WE is wat overdrevenquote:
Camilla lijkt me eigenlijk een leuker wijf dan die saaie Dianaquote:Op zondag 24 juli 2022 17:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
Nog 10 wedstrijden.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:51 schreef chufi het volgende:
Zo dat was ff een zwaar after F1 moment ... Had nauwelijks geslapen vannacht ...
Dat kijk ik dan weer niet. Staat soms wel op, maar volg het niet echt.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Kijk nu wielrennen, altijd wel mooi de laatste dag
WE hebben het over F1 he?quote:
Kijk ook niet alle wedstrijden, maar soms wel leuk om het even te kijkenquote:Op zondag 24 juli 2022 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat kijk ik dan weer niet. Staat soms wel op, maar volg het niet echt.
Zeker. Ik volg alleen F1 en Ajax...de rest kijk ik af en toe wat.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk ook niet alle wedstrijden, maar soms wel leuk om het even te kijken
En wie er als eerste op de Champs Elysee komtquote:Op zondag 24 juli 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Kijk nu wielrennen, altijd wel mooi de laatste dag
Je piept er weer tussenuitquote:Op zondag 24 juli 2022 18:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik voelte me van vanaf
nacht niet goed
Corona?quote:Op zondag 24 juli 2022 18:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik voelte me van vanaf
nacht niet goed
Kerkziek.quote:
Lance A. te USA tochquote:Op zondag 24 juli 2022 18:01 schreef aloa het volgende:
Ik zou niet weten wie de gele trui draagt momenteel
Die is gecanceldquote:
Ten onrecht wat mij betreft.quote:
nee het is wel en kerk op dequote:
Misselijke vent is het.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ten onrecht wat mij betreft.
Dan hadden ze de hele toer moeten cancelen. Iedereen was aan de dope toen.
Hij heeft, met wat hulp, gewoon wel een goede prestatie neergezet.
Ook datquote:Op zondag 24 juli 2022 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En wie er als eerste op de Champs Elysee komt
Met wat veel hulpquote:Op zondag 24 juli 2022 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ten onrecht wat mij betreft.
Dan hadden ze de hele toer moeten cancelen. Iedereen was aan de dope toen.
Hij heeft, met wat hulp, gewoon wel een goede prestatie neergezet.
Kortjakjequote:Op zondag 24 juli 2022 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het is wel en kerk op de
petzen ja maar de messe was buiten
en het is en andere kerkdag als
wat je denkt
Ik postte gisteren in TDF topic een plaatje van alle winnaars en Lance sStond er niet tussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juli 2022 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik postte gisteren in TDF topic een plaatje van alle winnaars en Lance sStond er niet tussenGeen winnaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele peleton aan de dope genot.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
En andere jaren ...quote:Op zondag 24 juli 2022 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Geen winnaarHele peleton aan de dope genot.
Ja net zo goed. Vraag me af hoe schoon het nu is.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2022 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik postte gisteren in TDF topic een plaatje van alle winnaars en Lance sStond er niet tussenFroomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Contador
Pereiro
Pantani
Riis
Ulrich
Indurain
Zomaar een paar met bewezen dopingzaken of raar vrijgesproken/niet bewezen maar vrijwel zeker.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja net zo goed. Vraag me af hoe schoon het nu is.
Het gaat er vooral om of ze het kunnen opsporen.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Zal nog streng gecontroleerd worden.
Zoetemelk en ik had een Limburgse collega die ooit een etappa gewonnen had die ook gepakt wasquote:Op zondag 24 juli 2022 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Froome
Contador
Pereiro
Pantani
Riis
Ulrich
Indurain
Zomaar een paar met bewezen dopingzaken of raar vrijgesproken/niet bewezen maar vrijwel zeker.
Het rondje om de Kerk voor het geldquote:Op zondag 24 juli 2022 18:26 schreef engine het volgende:
Morgen Daags na de tour in Boxmeer....zal het dan wel ff vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |