Niet continuquote:Op maandag 25 juli 2022 02:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ook met vrolijk Spaans muziekje op de achtergrond?
750K gecashed die Jumbosquote:Op maandag 25 juli 2022 02:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heb je de tour nog een beetje gevolgd?
Ik vond het wel aardig ... Maar ook niet spectaculair.. Andere rondes Giro / Vuelta zijn vaak leuker ..quote:Op maandag 25 juli 2022 02:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja boeiend dat geld.
Vond je het leuk om te volgen deze tour?
Die Wout vind ik wel grappig. Heeft dikke schijt aan alle wielerwetten.quote:Op maandag 25 juli 2022 02:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja boeiend dat geld.
Vond je het leuk om te volgen deze tour?
Ik vond het wel een bijzonder leuke tour, ondanks dat Jumbo zo veel won, was het niet zo dat elke etappe voorspelbaar was, integendeel.quote:Op maandag 25 juli 2022 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het wel aardig ... Maar ook niet spectaculair.. Andere rondes Giro / Vuelta zijn vaak leuker ..
Ja geweldig, even mee in de ontsnapping, ff Pogacar er af rijden bergop, nog even de tijdrit winnen. Echt een beest.quote:Op maandag 25 juli 2022 02:43 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die Wout vind ik wel grappig. Heeft dikke schijt aan alle wielerwetten.
Ja ok, maar de strijd om de kop vond ik wat matig .. Pogacar en Vingegaard een beetje maar niet tot in extremis .. verder was er weinig bedreiging ... en ja jumbo was op 1 rit na bijna volledige in control ... Spanje mag Roglic het weer proberenquote:Op maandag 25 juli 2022 02:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vond het wel een bijzonder leuke tour, ondanks dat Jumbo zo veel won, was het niet zo dat elke etappe voorspelbaar was, integendeel.
Ja daar zijn geen regels voor idd ... Jammer dat vdPoel niet in vorm wasquote:Op maandag 25 juli 2022 02:43 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die Wout vind ik wel grappig. Heeft dikke schijt aan alle wielerwetten.
Dat was dan de moeite waardquote:
Eigen koffie is toch altijd wel lekkerquote:
Hulloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |