abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 13:05:47 #101
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205441902
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2022 13:04 schreef wimderon het volgende:

[..]
Nou dat zal best @:Mani89, @:Szura en @:Felagund en eventuele andere likers van deze post.

Maar het blijkt toch wel dat ik ook dit stokpaardje weer standhoudt en Renaat er niets van blijkt te kunnen in plaats van dat het een upgrade zou zijn ten opzichte van Michel.
Renaat stelt teleur, José begint nu echt oud te worden, Karrel is een ramp, Christophe Vandegoor is een verschrikking, Gummibeer is een fan met een microfoon, scheefpoeper Natte Wind gaat ons waarschijnlijk de komende week weer lastig vallen met zijn ingestudeerde en uitstekend gearticuleerde onkunde.

Einde tijdperk Sporza.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205441904
Drie weken samen optrekken begint dan toch weer zijn tol te eisen.
  zondag 24 juli 2022 @ 13:06:06 #103
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_205441906
quote:

[..]
Nou dat zal best @:Mani89, @:Szura en @:Felagund en eventuele andere likers van deze post.

Maar het blijkt toch wel dat ik ook dit stokpaardje weer standhoudt en Renaat er niets van blijkt te kunnen in plaats van dat het een upgrade zou zijn ten opzichte van Michel.
Ik geef je ook geen ongelijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 24 juli 2022 @ 13:07:08 #104
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_205441916
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Renaat stelt teleur, José begint nu echt oud te worden, Karrel is een ramp, Christophe Vandegoor is een verschrikking, Gummibeer is een fan met een microfoon, scheefpoeper Natte Wind gaat ons waarschijnlijk de komende week weer lastig vallen met zijn ingestudeerde en uitstekend gearticuleerde onkunde.

Einde tijdperk Sporza.
Het einde van de pursenelities. Bij NOS is het ook al jaren aan de gang. Keurige vinexpappas in hun gestreken overhemdjes, niks op aan te merken, niks interessants aan te beleven.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_205441924
quote:

[..]

Einde tijdperk Sporza.
Zeker waar. Vroeger was het echt fijn om van de NOS naar Sporza over te schakelen. Nu is het gewoon echt vreselijk geworden.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 24 juli 2022 @ 13:09:00 #106
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205441930
quote:

[..]

Einde tijdperk Sporza.
En toch kijk/luister ik liever naar Sporza dan naar de NOS (nog grotere onkunde en de meest irritante commentator ooit) of Eurosport (reclames)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 juli 2022 @ 13:09:41 #107
194695 franklop
Fran knock
pi_205441936
quote:

[..]

Einde tijdperk Sporza.
Vind José eigenlijk nog steeds constant het beste bij Sporza. OK soms wat foutjes en laat zich soms meeslepen in het nationalistische gevoel. Maar brengt vaak ook de nodige nuance.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 13:09:56 #108
pi_205441939
twitter

Hebben jullie nog vragen voor Steef?
  zondag 24 juli 2022 @ 13:10:27 #109
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_205441942
quote:

[..]

Ik bestrijd niet dat Wielerman me inmiddels ernstig teleurstelt en ook José is einde tijdperk. Dat zure gezever over Roglic komt me de keel uit, de grote Wout van Aertshow de godganse dag met Karrel die het ‘s avonds mag aftoppen is nog erger dan Boonen. Maar wat ze voor de toekomst bij Sporza hebben klaarstaan is nog drie keer erger.

En dan de NOS met de walgelijke onkundige Joris, Eurosport met nobuddies als Jangliru en Bobbie Trekzak en nutteloze motorfiguren als drankneus Wiggo en de onverstaanbare Bertje. In feite zijn we dakloos als wielerfans.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 13:11:12 #110
pi_205441945
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 13:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]
En toch kijk/luister ik liever naar Sporza dan naar de NOS (nog grotere onkunde en de meest irritante commentator ooit) of Eurosport (reclames)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk ook nog steeds zoveel mogelijk naar Sporza, maar je merkt wel gewoon dat het achteruit gaat. Ik weet niet in hoeverre dat aan mij ligt, maar ik vond Vive le Velo bijvoorbeeld ooit een heel fijn programma met een prettige sfeer, het benaderde bijna de originele Avondetappe. Nu is het een meme geworden.
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 13:11:42 #111
pi_205441950
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 13:09 schreef franklop het volgende:

[..]
Vind José eigenlijk nog steeds constant het beste bij Sporza. OK soms wat foutjes en laat zich soms meeslepen in het nationalistische gevoel. Maar brengt vaak ook de nodige nuance.
José is nog steeds met afstand de beste ja, maarja, vroeger was alles beter he?
  zondag 24 juli 2022 @ 13:11:46 #112
262211 hhh38
pi_205441952
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]

Wanneer krijgt PCS fatsoenlijke servers?
  zondag 24 juli 2022 @ 13:12:56 #113
194695 franklop
Fran knock
pi_205441963
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 13:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]

SPOILER
Donderdag Joris na val Pogacar;

J; "WAAROM VALT VINGEGAARD NIET AAN"
M; "Hij wacht netjes"
J: "MAAR POGACAR WACHTTE NET OOK NIET" (duidelijk met een lichte irritatie)
M: "Maar Vingegaard viel niet"
J: "Ja maar toch vind ik dat Vingegaard niet had moeten wachten"

Even later, Pogacar naar de auto;
"Zie je Maarten, nu moet Jonas ook wachten op Pogacar. Had hij net doorgereden dan had hij dat niet hoeven doen"
Iedereen: "..."

Zo verschrikkelijk. Ik zat mijzelf kapot te irriteren in de auto (enige stream die fatsoenlijk werkte) :')
  zondag 24 juli 2022 @ 13:13:38 #114
262211 hhh38
pi_205441969
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ik kijk ook nog steeds zoveel mogelijk naar Sporza, maar je merkt wel gewoon dat het achteruit gaat. Ik weet niet in hoeverre dat aan mij ligt, maar ik vond Vive le Velo bijvoorbeeld ooit een heel fijn programma met een prettige sfeer, het benaderde bijna de originele Avondetappe. Nu is het een meme geworden.
Dat ben ik met joun eens, daarom heb ik ook de post van @Szura een like gegeven. Lineaire TV is op sterven na dood en dat merk je :{
  zondag 24 juli 2022 @ 13:14:57 #115
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_205441982
Tour 2025 met Van Gucht die van de ‘meisjes’ wordt geüpgraded naar de mannen, geflankeerd door opendeurenkoning Nys. Uitstapjes naar babbelzieke Vd Goor en het tweede mannetje van de radio (waarschijnlijk huren ze Kevin Pauwels in, om de dalende lijn te markeren). Nutteloze Carl op de moto die alleen maar dingen vertelt die we al in beeld hebben gezien. Nee Sporza wordt een zeer koude douche.
pi_205441990
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 13:10 schreef Szura het volgende:

[..]
Ik bestrijd niet dat Wielerman me inmiddels ernstig teleurstelt en ook José is einde tijdperk. Dat zure gezever over Roglic komt me de keel uit, de grote Wout van Aertshow de godganse dag met Karrel die het ‘s avonds mag aftoppen is nog erger dan Boonen. Maar wat ze voor de toekomst bij Sporza hebben klaarstaan is nog drie keer erger.

En dan de NOS met de walgelijke onkundige Joris, Eurosport met nobuddies als Jangliru en Bobbie Trekzak en nutteloze motorfiguren als drankneus Wiggo en de onverstaanbare Bertje. In feite zijn we dakloos als wielerfans.
Vuelta weer lekker Eurosport met Karsten en Jeroen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 juli 2022 @ 13:17:05 #117
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205441997
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 13:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Drie weken samen optrekken begint dan toch weer zijn tol te eisen.
Hier moet een fles champagne in ja. Dit topic dus -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 24 juli 2022 @ 13:17:15 #118
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_205442001
Oh ik vergeet nog dat we tot 2045 zitten opgescheept met Sammy, die dan voor het 50e jaar op rij dezelfde reportages maakt
pi_205442006
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]

Waarom zijn de concurrenten van firstcycling wel in staat om alle uitslagen van junioren en amateurs te publiceren? Besteed je niet teveel tijd aan de caravan?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 13:20:50 #120
pi_205442040
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 13:18 schreef Felagund het volgende:

[..]
Waarom zijn de concurrenten van firstcycling wel in staat om alle uitslagen van junioren en amateurs te publiceren? Besteed je niet teveel tijd aan de caravan?
Deze kan ik voor je beantwoorden: Steef geeft alleen maar om het aantal pageviews. Iets moet goed genoeg bekeken worden, anders valt er geen droog brood mee te verdienen en is het voor hem niet de moeite waard. Steef is een commerciële jongen, hij wil zijn tijd niet verspillen aan dingen die hem geen geld opleveren. Daarom staan wij met z'n allen achter het zeer sympathieke firstcycling, waar ze van de sport houden en niet van zichzelf.
pi_205442050
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 13:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Biniam en VDP zijn er niet dus moet kunnen.
pi_205442056
Gelukkig hebben we Jeroen en Karsten.
pi_205442060
quote:

[..]

Einde tijdperk Sporza.
Als José stopt stap ik over naar Eurosport. Ook als dat Jan Hermsen, Bobbie Traksel, reclames, het vervelende stemgeluid van Orla en het geneuzel van die drie figuren die bij haar zitten en een brabbelende Contador betekent.
  zondag 24 juli 2022 @ 13:24:16 #124
194695 franklop
Fran knock
pi_205442071
In principe had de NOS wel Joris bij het dameswielrennen kunnen zetten en Danny bij de mannen.
pi_205442078
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 13:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En eerst om 15:15 nog even de hoofdact van vandaag in SPT meemaken, dat zorgt misschien voor wat positieve energie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')