Renaat stelt teleur, José begint nu echt oud te worden, Karrel is een ramp, Christophe Vandegoor is een verschrikking, Gummibeer is een fan met een microfoon, scheefpoeper Natte Wind gaat ons waarschijnlijk de komende week weer lastig vallen met zijn ingestudeerde en uitstekend gearticuleerde onkunde.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou dat zal best @:Mani89, @:Szura en @:Felagund en eventuele andere likers van deze post.
Maar het blijkt toch wel dat ik ook dit stokpaardje weer standhoudt en Renaat er niets van blijkt te kunnen in plaats van dat het een upgrade zou zijn ten opzichte van Michel.
Ik geef je ook geen ongelijk.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou dat zal best @:Mani89, @:Szura en @:Felagund en eventuele andere likers van deze post.
Maar het blijkt toch wel dat ik ook dit stokpaardje weer standhoudt en Renaat er niets van blijkt te kunnen in plaats van dat het een upgrade zou zijn ten opzichte van Michel.
Het einde van de pursenelities. Bij NOS is het ook al jaren aan de gang. Keurige vinexpappas in hun gestreken overhemdjes, niks op aan te merken, niks interessants aan te beleven.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Renaat stelt teleur, José begint nu echt oud te worden, Karrel is een ramp, Christophe Vandegoor is een verschrikking, Gummibeer is een fan met een microfoon, scheefpoeper Natte Wind gaat ons waarschijnlijk de komende week weer lastig vallen met zijn ingestudeerde en uitstekend gearticuleerde onkunde.
Einde tijdperk Sporza.
Zeker waar. Vroeger was het echt fijn om van de NOS naar Sporza over te schakelen. Nu is het gewoon echt vreselijk geworden.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Renaat stelt teleur, José begint nu echt oud te worden, Karrel is een ramp, Christophe Vandegoor is een verschrikking, Gummibeer is een fan met een microfoon, scheefpoeper Natte Wind gaat ons waarschijnlijk de komende week weer lastig vallen met zijn ingestudeerde en uitstekend gearticuleerde onkunde.
Einde tijdperk Sporza.
En toch kijk/luister ik liever naar Sporza dan naar de NOS (nog grotere onkunde en de meest irritante commentator ooit) of Eurosport (reclames)quote:Op zondag 24 juli 2022 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Einde tijdperk Sporza.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind José eigenlijk nog steeds constant het beste bij Sporza. OK soms wat foutjes en laat zich soms meeslepen in het nationalistische gevoel. Maar brengt vaak ook de nodige nuance.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Einde tijdperk Sporza.
Ik bestrijd niet dat Wielerman me inmiddels ernstig teleurstelt en ook José is einde tijdperk. Dat zure gezever over Roglic komt me de keel uit, de grote Wout van Aertshow de godganse dag met Karrel die het ‘s avonds mag aftoppen is nog erger dan Boonen. Maar wat ze voor de toekomst bij Sporza hebben klaarstaan is nog drie keer erger.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juli 2022 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En toch kijk/luister ik liever naar Sporza dan naar de NOS (nog grotere onkunde en de meest irritante commentator ooit) of Eurosport (reclames)Ik kijk ook nog steeds zoveel mogelijk naar Sporza, maar je merkt wel gewoon dat het achteruit gaat. Ik weet niet in hoeverre dat aan mij ligt, maar ik vond Vive le Velo bijvoorbeeld ooit een heel fijn programma met een prettige sfeer, het benaderde bijna de originele Avondetappe. Nu is het een meme geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
José is nog steeds met afstand de beste ja, maarja, vroeger was alles beter he?quote:Op zondag 24 juli 2022 13:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind José eigenlijk nog steeds constant het beste bij Sporza. OK soms wat foutjes en laat zich soms meeslepen in het nationalistische gevoel. Maar brengt vaak ook de nodige nuance.
Wanneer krijgt PCS fatsoenlijke servers?quote:Op zondag 24 juli 2022 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Hebben jullie nog vragen voor Steef?
quote:Op zondag 24 juli 2022 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En toch kijk/luister ik liever naar Sporza dan naar de NOS (nog grotere onkunde en de meest irritante commentator ooit) of Eurosport (reclames)Donderdag Joris na val Pogacar;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J; "WAAROM VALT VINGEGAARD NIET AAN"
M; "Hij wacht netjes"
J: "MAAR POGACAR WACHTTE NET OOK NIET" (duidelijk met een lichte irritatie)
M: "Maar Vingegaard viel niet"
J: "Ja maar toch vind ik dat Vingegaard niet had moeten wachten"
Even later, Pogacar naar de auto;
"Zie je Maarten, nu moet Jonas ook wachten op Pogacar. Had hij net doorgereden dan had hij dat niet hoeven doen"
Iedereen: "..."
Zo verschrikkelijk. Ik zat mijzelf kapot te irriteren in de auto (enige stream die fatsoenlijk werkte)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Dat ben ik met joun eens, daarom heb ik ook de post van @Szura een like gegeven. Lineaire TV is op sterven na dood en dat merk jequote:Op zondag 24 juli 2022 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kijk ook nog steeds zoveel mogelijk naar Sporza, maar je merkt wel gewoon dat het achteruit gaat. Ik weet niet in hoeverre dat aan mij ligt, maar ik vond Vive le Velo bijvoorbeeld ooit een heel fijn programma met een prettige sfeer, het benaderde bijna de originele Avondetappe. Nu is het een meme geworden.
Vuelta weer lekker Eurosport met Karsten en Jeroen.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik bestrijd niet dat Wielerman me inmiddels ernstig teleurstelt en ook José is einde tijdperk. Dat zure gezever over Roglic komt me de keel uit, de grote Wout van Aertshow de godganse dag met Karrel die het ‘s avonds mag aftoppen is nog erger dan Boonen. Maar wat ze voor de toekomst bij Sporza hebben klaarstaan is nog drie keer erger.
En dan de NOS met de walgelijke onkundige Joris, Eurosport met nobuddies als Jangliru en Bobbie Trekzak en nutteloze motorfiguren als drankneus Wiggo en de onverstaanbare Bertje. In feite zijn we dakloos als wielerfans.
Hier moet een fles champagne in ja. Dit topic dusquote:Op zondag 24 juli 2022 13:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Drie weken samen optrekken begint dan toch weer zijn tol te eisen.
Waarom zijn de concurrenten van firstcycling wel in staat om alle uitslagen van junioren en amateurs te publiceren? Besteed je niet teveel tijd aan de caravan?quote:Op zondag 24 juli 2022 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Hebben jullie nog vragen voor Steef?
Deze kan ik voor je beantwoorden: Steef geeft alleen maar om het aantal pageviews. Iets moet goed genoeg bekeken worden, anders valt er geen droog brood mee te verdienen en is het voor hem niet de moeite waard. Steef is een commerciële jongen, hij wil zijn tijd niet verspillen aan dingen die hem geen geld opleveren. Daarom staan wij met z'n allen achter het zeer sympathieke firstcycling, waar ze van de sport houden en niet van zichzelf.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom zijn de concurrenten van firstcycling wel in staat om alle uitslagen van junioren en amateurs te publiceren? Besteed je niet teveel tijd aan de caravan?
Biniam en VDP zijn er niet dus moet kunnen.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier moet een fles champagne in ja. Dit topic dus
Als José stopt stap ik over naar Eurosport. Ook als dat Jan Hermsen, Bobbie Traksel, reclames, het vervelende stemgeluid van Orla en het geneuzel van die drie figuren die bij haar zitten en een brabbelende Contador betekent.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Einde tijdperk Sporza.
En eerst om 15:15 nog even de hoofdact van vandaag in SPT meemaken, dat zorgt misschien voor wat positieve energie.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier moet een fles champagne in ja. Dit topic dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |