Jij was toch van de verkeerde kantquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:22 schreef Aiciu het volgende:
Mijn vriendin ligt op bed, klaagt dat ik te veel zuip, ik zit lekker in de tuin waar de muggen mijn bloed drinken.
Vrouwen altijd terechte klacht!
Wat is dat toch met die vrouwen elke keer op bed, ik pak die Civic en ben rustig de hele avond weg. Laat die vent maar met wat kalmeringsmiddelen en pijnstillers op bed gaan liggenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:22 schreef Aiciu het volgende:
Mijn vriendin ligt op bed, klaagt dat ik te veel zuip, ik zit lekker in de tuin waar de muggen mijn bloed drinken.
Standaard toch, de vrouwen blijven nuchter en de mannen gaan drinken.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die vrouwen elke keer op bed, ik pak die Civic en ben rustig de hele avond weg. Laat die vent maar met wat kalmeringsmiddelen en pijnstillers op bed gaan liggen
Guess dat ik dan toch een man benquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:26 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Standaard toch, de vrouwen blijven nuchter en de mannen gaan drinken.
wat voor Civic heb je ik hoop wel minimaal van 2018 of jongerquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die vrouwen elke keer op bed, ik pak die Civic en ben rustig de hele avond weg. Laat die vent maar met wat kalmeringsmiddelen en pijnstillers op bed gaan liggen
1996quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:32 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
wat voor Civic heb je ik hoop wel minimaal van 2018 of jonger
Gezellig tochquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:29 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Guess dat ik dan toch een man ben
Maar dat wisten jullie al.
Ftfyquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:24 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Iedereen neukt mijn moeder voor 15 cent!
Ja mij best maar ik weet niet hoe laat ze thuis isquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
1996
Wil je nog neuken? Als je vrouw toch weg is
Als muggen je bloed drinken terwijl je zuipt zuip je niet genoeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:22 schreef Aiciu het volgende:
Die is morgen pas tegen de middag thuis, ze moet nog zeker 450 klanten afwerken.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:36 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja mij best maar ik weet niet hoe laat ze thuis is
Stel nu dat we gemakshalve 3 uur in de middag nemen heeft ze nog 15 uur om 450 klanten af te werken lijkt me niet erg plausibelquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is morgen pas tegen de middag thuis, ze moet nog zeker 450 klanten afwerken.
Ik had een 95.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
1996
Wil je nog neuken? Als je vrouw toch weg is
Stel nu eens dat jij het niet zo goed snapt, dan klinkt het ineens een stuk plausibeler.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:43 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Stel nu dat we gemakshalve 3 uur in de middag nemen heeft ze nog 15 uur om 450 klanten af te werken lijkt me niet erg plausibel
4 tegelijk is mogelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:43 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Stel nu dat we gemakshalve 3 uur in de middag nemen heeft ze nog 15 uur om 450 klanten af te werken lijkt me niet erg plausibel
Maakt niet uit dan gaan we in het tuinhuisquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:36 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja mij best maar ik weet niet hoe laat ze thuis is
@TS denkt in problemen i.p.v. oplossingenquote:Op zondag 24 juli 2022 09:13 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Maakt niet uit dan gaan we in het tuinhuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |