19 euro....wow, dat zijn leuke prijzenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:35 schreef foodlover het volgende:
Gisteren hadden we op een druk dorpsplein in Mula, Murcia Spanje: pizza Margherita, pizza salami en vooraf 2 geitenkaas bitterballen, 2 kip bitterballen, porie onion rings. Liter bier met zijn tweeën. Schade: 19¤.![]()
Zo zelf gepaneerde kalkoen schnitzels, stroganoffsaus, komkommersalade, frietjes en een Belgisch biertje.
Inderdaad! Al is het wel zo dat 1200¤ netto hier een heel normaal salaris is en het is een relatief arme provincie. Daarom is de levensstandaard ook anders.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:39 schreef Blues het volgende:
Hier in NL ben je voor 2 bier en 2 friet/patat al 19 euro kwijt
quote:Op zondag 24 juli 2022 11:17 schreef maily het volgende:
Hartige wentelteefjes (met gerapste kaas door het ei/melkmengsel) van oud stokbrood.
Jammiequote:Op zondag 24 juli 2022 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
post Tomorrowland belgische boterkoeken genot
[ afbeelding ]
Zijn wel een beetje kleiner dan ik gewend ben
Och heerlijk!quote:Op zondag 24 juli 2022 09:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ga zo een Full English maken
Bonen, eieren, worstjes, spek, toast, gegrilde tomaten, champignons, pot thee, jus, etc etc
Helaas geen gerookte haring in huis als Kippers alternatief
Smaakt dit een beetje naar koffiebroodjes? Lijkt zo.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet gelukkig dat jullie moeten aansterken maar anders klinkt dit wel een beetje zieligquote:
Koffiebroodjes is een hele brede noemerquote:Op zondag 24 juli 2022 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Smaakt dit een beetje naar koffiebroodjes? Lijkt zo.
Dit is toch gewoon een koffiebroodje?quote:Op zondag 24 juli 2022 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Bladerdeeg rozijnen room.quote:Op zondag 24 juli 2022 15:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Koffiebroodjes is een hele brede noemerDus die counter ik met de vraag: wat bedoel jij met koffiebroodjes.
hier zit geen banketbakkersroom in. Het is meer te vergelijken met een croissant die iets zoeter is, met rozijnen en meer boter. En ze worden ook niet met abrikoos afgespoten na afloop. Er gaat iets anders over wat ik niet precies weet wat 't is.quote:Op zondag 24 juli 2022 15:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Bladerdeeg rozijnen room.
[ afbeelding ]
Ah. Ik lees het nu.quote:Op zondag 24 juli 2022 15:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier zit geen banketbakkersroom in. Het is meer te vergelijken met een croissant die iets zoeter is, met rozijnen en meer boter.
Deze uit mn plaatje is ook heel klein, normaliter zijn ze formaatje croissant/vuist. en worden ze in .be bij brunch/ontbijt gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |