abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 14:57:10 #246
446930 crew  ESF1Gamer
pi_205443002
Gefeliciteerd @Usagi14 *O*
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_205443147
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 13:53 schreef NailQueen het volgende:
Kijk nu de Slimste Mens All Stars terug. Leuk mens die Francis. Ik mag haar wel :D
Snap niet waarom ze die alleen online doen. Zou toch ook heel veel kijkers trekken. :?
pi_205443227
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 15:05 schreef Em31 het volgende:

[..]
Snap niet waarom ze die alleen online doen. Zou toch ook heel veel kijkers trekken. :?
Alles om reclame te maken voor NPO start. Als de Gerda's facebook en twitter kunnen vinden, moet NPO Start ook wel lukken. Alleen denkt iedereen nu dat je daarvoor een account moet maken :')
pi_205443777
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 15:10 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Alles om reclame te maken voor NPO start. Als de Gerda's facebook en twitter kunnen vinden, moet NPO Start ook wel lukken. Alleen denkt iedereen nu dat je daarvoor een account moet maken :')
Het zou me niet eens verbazen als een deel ook denkt dat je moet betalen.

Maar het zal inderdaad wel zijn dat ze meer mensen die kant op willen hebben, blijft toch zonde vind ik. :')
pi_205445214
Zo stom dat je zelfs nu die bollentrui aan moet terwijl je 'm helemaal niet gewonnen hebt.
  ESF Reporter zondag 24 juli 2022 @ 17:00:58 #251
87554 Cee
Welluk?
pi_205445450
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 16:48 schreef Em31 het volgende:
Zo stom dat je zelfs nu die bollentrui aan moet terwijl je 'm helemaal niet gewonnen hebt.
Vind het echt cru, alsof er niks anders hiervoor bedacht kan worden en alsof de nummer 2 in kwestie het een ‘eer’ vindt om het te dragen terwijl hij er geen aanspraak op maakt.
pi_205445573
Ah jullie zijn de tour aan het kijken. Ik vond het al zo stil hier.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 24 juli 2022 @ 17:31:23 #253
39237 crew  H_T
2733
pi_205445841
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 17:09 schreef NailQueen het volgende:
Ah jullie zijn de tour aan het kijken. Ik vond het al zo stil hier.
Ik ben meer aan het smelten. Het is 28,5 graden hier binnen -O- Ik wilde daar niet over klagen, maar je hebt me overtuigd!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 24 juli 2022 @ 17:47:57 #254
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205446059
Het is vies benauwd. Ik viel bijna in slaap tijdens de F1. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205446067
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 17:31 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik ben meer aan het smelten. Het is 28,5 graden hier binnen -O- Ik wilde daar niet over klagen, maar je hebt me overtuigd!
Ik ben ook niet naar buiten gegaan. Ik heb deze week wel genoeg gezweet :7
  zondag 24 juli 2022 @ 17:59:24 #256
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205446187
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 17:31 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik ben meer aan het smelten. Het is 28,5 graden hier binnen -O- Ik wilde daar niet over klagen, maar je hebt me overtuigd!
Hier is het 26,5 dus iets minder warm dan bij jou. Maar ik merk dat het binnen nu wel weer warmer is dan gisteren. Buiten was het dan nog net iets beter uit te houden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 24 juli 2022 @ 18:13:01 #257
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205446365
30 graden buiten. 🥵
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 24 juli 2022 @ 18:20:39 #258
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205446478
Ik heb dit jaar eigenlijk vrij weinig van de Tour gezien. Alleen de weekend en vrijdag etappes heb ik kunnen zien. En had verder eigenlijk niet de zin om de etappes terug te kijken.

Hielp niet echt dat de weekendetappes heel matig waren qua parcours. En ook de lachwekkende prestaties van Jumbo word ik niet heel blij van.

Alleen jammer dat ik de kasseien etappe en de machtswisseling etappe niet heb kunnen zien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_205446859
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 18:20 schreef Redefine het volgende:
Ik heb dit jaar eigenlijk vrij weinig van de Tour gezien. Alleen de weekend en vrijdag etappes heb ik kunnen zien. En had verder eigenlijk niet de zin om de etappes terug te kijken.

Hielp niet echt dat de weekendetappes heel matig waren qua parcours. En ook de lachwekkende prestaties van Jumbo word ik niet heel blij van.

Alleen jammer dat ik de kasseien etappe en de machtswisseling etappe niet heb kunnen zien.
Je bent niet snel tevreden, denk ik. Dit was de leukste Tour in jaren, misschien wel ooit. Zelfs de saaie etappes waren niet zo saai.

Voor wat betreft de prestaties van Jumbo, ik vind het eerder lachwekkend dat er nu ineens door de NOS allemaal vraagtekens bij worden gezet. Een soort luie achteraf-journalistiek. Oh, ze rijden hard, nou dan gooien we het dopingwoord er maar weer eens in.
  zondag 24 juli 2022 @ 19:02:23 #260
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205447093
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 18:48 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Je bent niet snel tevreden, denk ik. Dit was de leukste Tour in jaren, misschien wel ooit. Zelfs de saaie etappes waren niet zo saai.

Voor wat betreft de prestaties van Jumbo, ik vind het eerder lachwekkend dat er nu ineens door de NOS allemaal vraagtekens bij worden gezet. Een soort luie achteraf-journalistiek. Oh, ze rijden hard, nou dan gooien we het dopingwoord er maar weer eens in.
Vond het juist niet dat het doping wordt erin gegooid werd. Maar juist dat ze werden beschermd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 24 juli 2022 @ 19:03:18 #261
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205447109
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 18:48 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Je bent niet snel tevreden, denk ik. Dit was de leukste Tour in jaren, misschien wel ooit. Zelfs de saaie etappes waren niet zo saai.

Voor wat betreft de prestaties van Jumbo, ik vind het eerder lachwekkend dat er nu ineens door de NOS allemaal vraagtekens bij worden gezet. Een soort luie achteraf-journalistiek. Oh, ze rijden hard, nou dan gooien we het dopingwoord er maar weer eens in.
Leuk dat je voor mij in vult wat ik denk :P Dit heeft helemaal niks met snel of niet tevreden zijn. Waar het mee te maken heeft, staat al in mijn post. Ik kon de meeste ritten niet zien (vorige twee jaar werkte ik voornamelijk thuis). Waardoor de binding veel minder is.

Met name omdat de etappes die ik wel kon zien juist weinig boeiend waren. Want de bergetappes die daar wel tussen zaten, waren juist net de hele saaie etappes.

Bij de NOS zijn ze overigens juist allerlei kul verhalen aan het vertellen waarom het geen doping is.

Doping maakt mij overigens niet zo veel uit in vergelijking met andere jaren. Het is meer dat Ineos en co verguisd werden en we nu voor Jumbo op de banken moeten gaan staan. Terwijl in beide gevallen zo dominant rondrijden gewoon lachwekkend is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 24-07-2022 19:14:08 ]
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 24 juli 2022 @ 19:03:33 #262
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205447114
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Vond het juist niet dat het doping wordt erin gegooid werd. Maar juist dat ze werden beschermd.
Dat ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_205447352
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 19:03 schreef Redefine het volgende:

[..]

Bij de NOS zijn ze overigens juist allerlei kul verhalen aan het vertellen waarom het geen doping is.

Doping maakt mij overigens niet zo veel uit in vergelijking met andere jaren. Het is meer dat Ineos en co verguisd werden en we nu voor Jumbo op de banken moeten gaan staan. Terwijl in beide gevallen zo dominant rondrijden gewoon lachwekkend is.
Ik vind de hele discussie onzin. Als Femke Bol zilver wint op het WK is er toch ook niet vervolgens een uitgebreide discussie of ze misschien aan de doping zit? Als dat het geval is horen we het vanzelf wel, de aap komt (bijna) altijd wel een keer uit de mouw.

Ik vind ook dat het afdoet aan de prestatie om er bij voorbaat al vanuit te gaan dat het niet zuiver is. Dan ben je als ploeg dus alleen geloofwaardig als je niks presteert.
pi_205447576
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 18:48 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Je bent niet snel tevreden, denk ik. Dit was de leukste Tour in jaren, misschien wel ooit. Zelfs de saaie etappes waren niet zo saai.

Voor wat betreft de prestaties van Jumbo, ik vind het eerder lachwekkend dat er nu ineens door de NOS allemaal vraagtekens bij worden gezet. Een soort luie achteraf-journalistiek. Oh, ze rijden hard, nou dan gooien we het dopingwoord er maar weer eens in.
Vond het fantastisch ja, die etappe waarin Jumbo het geel pakte wordt denk ik niet snel vergeten _O_
  zondag 24 juli 2022 @ 19:39:39 #265
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205447596
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 19:21 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik vind de hele discussie onzin. Als Femke Bol zilver wint op het WK is er toch ook niet vervolgens een uitgebreide discussie of ze misschien aan de doping zit? Als dat het geval is horen we het vanzelf wel, de aap komt (bijna) altijd wel een keer uit de mouw.

Ik vind ook dat het afdoet aan de prestatie om er bij voorbaat al vanuit te gaan dat het niet zuiver is. Dan ben je als ploeg dus alleen geloofwaardig als je niks presteert.
Je vergelijking met Bol zou pas opgaan als die drie a vier verschillende disciplines wint. Of als de estafetteploegen allemaal goud winnen. Plus dat juist bij atletiek er vrij veel discussies over doping gaan.

En de prestatie is in deze zo absurd goed. Zes, mogelijk zeven etappes, geel, groen en bolletjes winnen en een hele rits podiumplekken. En dat ook nog eens terwijl de eerste kopmam uitvalt en de helft van de ploeg Parijs niet haalt. Dan is het volkomen normaal om daar vraagtekens bij te zetten. Zeker omdat dat wel altijd gedaan is andere ploegen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_205447726
Wát een verschil als je het zo van boven ziet :D
  zondag 24 juli 2022 @ 19:49:01 #267
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205447736
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 19:48 schreef Em31 het volgende:
Wát een verschil als je het zo van boven ziet :D
Heel makkelijk ja :D Groenewegen moest ook wel wat te vroeg op kop komen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 24 juli 2022 @ 20:48:26 #268
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205448487
Bij Oranje vind ik het wel typisch dat alles bij Parsons wordt neergelegd. Ja het is een hele matige coach en hij is vooral schuldig aan de totaal verkeerde tactiek etc. Maar het zit ook gewoon in het team wat matig presteert. Maar zelfkritisch zijn ze nauwelijks (wat dat betreft doen ze niks onder voor de mannen :P). En ook de pers heeft het bijna alleen maar over Parsons.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 24 juli 2022 @ 20:50:07 #269
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205448513
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 20:48 schreef Redefine het volgende:
Bij Oranje vind ik het wel typisch dat alles bij Parsons wordt neergelegd. Ja het is een hele matige coach en hij is vooral schuldig aan de totaal verkeerde tactiek etc. Maar het zit ook gewoon in het team wat matig presteert. Maar zelfkritisch zijn ze nauwelijks (wat dat betreft doen ze niks onder voor de mannen :P). En ook de pers heeft het bijna alleen maar over Parsons.
Als het goed gaat, komt dat door de klasse van de spelers, als het slecht gaat, komt dat door de coach.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 24 juli 2022 @ 20:51:21 #270
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205448537
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2022 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Als het goed gaat, komt dat door de klasse van de spelers, als het slecht gaat, komt dat door de coach.
Meestal wel ja. Behalve bij Louis van Gaal. Daar is het andersom.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 24 juli 2022 @ 20:53:30 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205448559
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2022 20:51 schreef Redefine het volgende:

[..]
Meestal wel ja. Behalve bij Louis van Gaal. Daar is het andersom.
Maar Louis is natuurlijk ook gewoon de beste _O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 24 juli 2022 @ 21:04:32 #272
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205448702
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2022 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar Louis is natuurlijk ook gewoon de beste _O_
Volgens Louis wel ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_205449301
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 19:39 schreef Redefine het volgende:

[..]
Je vergelijking met Bol zou pas opgaan als die drie a vier verschillende disciplines wint. Of als de estafetteploegen allemaal goud winnen. Plus dat juist bij atletiek er vrij veel discussies over doping gaan.

En de prestatie is in deze zo absurd goed. Zes, mogelijk zeven etappes, geel, groen en bolletjes winnen en een hele rits podiumplekken. En dat ook nog eens terwijl de eerste kopmam uitvalt en de helft van de ploeg Parijs niet haalt. Dan is het volkomen normaal om daar vraagtekens bij te zetten. Zeker omdat dat wel altijd gedaan is andere ploegen.
Maar dat laatste is dus de enige reden waarom er vraagtekens bij moeten worden gezet, volgens sommigen. Volgens mij is de context altijd het belangrijkst. Gewoon roepen 'ze winnen heel veel, dus zijn ze verdacht' is te simpel. Jumbo loopt nu eenmaal mijlenver voor op bv. die Franse teams. Die leven eigenlijk nog in het dopingtijdperk, maar dan zonder doping. En dus komen ze niet vooruit. En dan maar schreeuwen dat het zaakje stinkt.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 24 juli 2022 @ 22:16:42 #274
39237 crew  H_T
2733
pi_205449675
Het lijkt weer een warme nacht te worden -O-
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 24 juli 2022 @ 22:23:43 #275
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205449747
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 21:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Maar dat laatste is dus de enige reden waarom er vraagtekens bij moeten worden gezet, volgens sommigen. Volgens mij is de context altijd het belangrijkst. Gewoon roepen 'ze winnen heel veel, dus zijn ze verdacht' is te simpel. Jumbo loopt nu eenmaal mijlenver voor op bv. die Franse teams. Die leven eigenlijk nog in het dopingtijdperk, maar dan zonder doping. En dus komen ze niet vooruit. En dan maar schreeuwen dat het zaakje stinkt.
Maar Jumbo is al jarenlang dominant. Wat vooral ook met geld te maken heeft. Dat was bij US Postal en Sky ook het geval. Je koopt de omstandigheden om veel te kunnen winnen, dan is dat winnen al heel wat anders dan als je een kleinere ploeg bent. En door dat geld is het ook makkelijker om goede begeleiding te krijgen die ook daadwerkelijk goed beleid voeren. Dat is bij die kleinere Franse ploegen dus helemaal niet haalbaar.

En uiteindelijk is het juist bij de ploegen met veel geld veel makkelijker om met een goed dopingprogramma te komen. En dan niet ontdekt worden. Plus dat je dan makkelijker de randen op kan zoeken, want je hebt betere mensen in dienst die beter weten wat nog met wat gedraai binnen de regels valt. Het ketonen verhaal bijvoorbeeld.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 24 juli 2022 @ 22:24:04 #276
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205449750
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 22:16 schreef H_T het volgende:
Het lijkt weer een warme nacht te worden -O-
Helaas wel ja. De warmte gaat heel erg blijven hangen...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 24 juli 2022 @ 22:25:17 #277
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205449765
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 22:16 schreef H_T het volgende:
Het lijkt weer een warme nacht te worden -O-
Geen nachtrust *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 24 juli 2022 @ 22:28:19 #278
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205449809
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2022 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Geen nachtrust *O*
We noteren alvast een post van jou morgenochtend die er zo uitziet: :W :O
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 24 juli 2022 @ 22:34:54 #279
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205449872
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2022 22:28 schreef Redefine het volgende:

[..]
We noteren alvast een post van jou morgenochtend die er zo uitziet: :W :O
Ja, die komt er wel. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 24 juli 2022 @ 22:36:35 #280
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205449896
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2022 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, die komt er wel. :D
We moeten de week natuurlijk met alle vertrouwen beginnen hè.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')