Aloagodquote:
Niemand wilt zich met jou vergelijken. Maar ik moet op mijn woorden passen voordat ik weer geband wordt. Machtsmisbruik meid. Wist je dat?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:43 schreef Pharkus het volgende:
God zou willen dat hij zich met mij mocht vergelijken.
Ha samuel. Hoe is het?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:14 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Niemand wilt zich met jou vergelijken. Maar ik moet op mijn woorden passen voordat ik weer geband wordt. Machtsmisbruik meid. Wist je dat?
Ik heb je nog nooit geband bartje. Zo te zien loop je vanzelf wel weer tegen een volgende aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:14 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Niemand wilt zich met jou vergelijken. Maar ik moet op mijn woorden passen voordat ik weer geband wordt. Machtsmisbruik meid. Wist je dat?
Wie doen het dan? De kaboutertjes.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit geband bartje. Zo te zien loop je vanzelf wel weer tegen een volgende aan.
Wat een vervelend ventje ben je toch. Zonde man.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:37 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Wie doen het dan? De kaboutertjes.
Waarom ben je zo geobsedeerd met mij?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een vervelend ventje ben je toch. Zonde man.
Mèh ......quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:12 schreef Selenophilia het volgende:
Als je God bent ga je jezelf toch niet klein schapen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:14 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
-doe normaal-quote:
Pharkusbeastquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:43 schreef Pharkus het volgende:
God zou willen dat hij zich met mij mocht vergelijken.
Jij Sjakie bent gewoon een bijzondere lieve allesquote:
Ik hoorde dat God een sp3c complex heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:13 schreef sp3c het volgende:
die van mij is huge vergeleken met die van god
Dat zie je ook aan zijn/haar slechte grappenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hoorde dat God een sp3c complex heeft.
Heeft @Paul een klein pikkie?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:12 schreef Selenophilia het volgende:
Als je God bent ga je jezelf toch niet klein schapen![]()
![]()
VrAaG hEt AaN jE mOeDeRquote:
eChT eEn ApEn UiTsPrAaK hjbquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
VrAaG hEt AaN jE mOeDeR
Echt een apen uitspraak
Doe eens rustig!quote:
Sowieso usersquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |