Wil jij een schuine spiltrap?quote:
Voor in huis zou ik dat niet willenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil jij een schuine spiltrap?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wou dat iemand anders dat ook vond. Dan hoefde ik hem niet te tekenen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor in huis zou ik dat niet willen
Maar dan had niks te doen op het werk, of heb je meer teken opdrachten?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou dat iemand anders dat ook vond. Dan hoefde ik hem niet te tekenen.
Scheelt wel paar cm ruimtequote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor in huis zou ik dat niet willen
Dat misschien wel, maar doe mij maar een normale trapquote:
Mijn grootouders hebben een wenteltrap naar de overloop en dat scheelt echt wel met een normale trap. Is overigens wel gewoon een rechte en geen schevequote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar doe mij maar een normale trap
Genoeg ander werk. Deze trap was wel een hoofdbrekertje omdat het zo onlogisch is.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan had niks te doen op het werk, of heb je meer teken opdrachten?
Ik zou het eerder contra intuïtief noemen, maar idd alle hoeken qua monteer punten en shit zit helemaal anders dan hoe je het 'normaal' zou doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Genoeg ander werk. Deze trap was wel een hoofdbrekertje omdat het zo onlogisch is.
Wat voor opdrachten heb je nog meer dan? Teken echt op papier of ook op de computer?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Genoeg ander werk. Deze trap was wel een hoofdbrekertje omdat het zo onlogisch is.
Ik weet niet wat de volgende opdracht gaat worden. Voorlopig ben ik hier nog wel mee bezig aangezien er hier van 5 stuks moeten komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor opdrachten heb je nog meer dan? Teken echt op papier of ook op de computer?
Maar nu eerst even weekend toch? Ik ga zo Robin Hood kijken op Net5quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de volgende opdracht gaat worden. Voorlopig ben ik hier nog wel mee bezig aangezien er hier van 5 stuks moeten komen.
Ik heb zelfs het bioscoopkaartje nog.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar nu eerst even weekend toch? Ik ga zo Robin Hood kijken op Net5
Jeez, '91quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het bioscoopkaartje nog.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben samen met het zusje van een vriend er heen gegaan.quote:
Dan ben je nog wel ff bezigquote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de volgende opdracht gaat worden. Voorlopig ben ik hier nog wel mee bezig aangezien er hier van 5 stuks moeten komen.
Ik heb deze zo opgezet dat de andere 4 er zo moeten uitrollen. Als het goed is.quote:
vieze veer gehaald?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben samen met het zusje van een vriend er heen gegaan.
Neeh ik vond haar wel lief maar gelukkig is het nooit wat geworden.quote:
Ik met mijn toenmalig vriendjequote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben samen met het zusje van een vriend er heen gegaan.
Heb je ook nog wat vd film gezien?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik met mijn toenmalig vriendje
Succes ermeequote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb deze zo opgezet dat de andere 4 er zo moeten uitrollen. Als het goed is.
Alleen als ik het gekookt heb.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pasta carbonara, stamppot boerenkool, risotto
thx idoolquote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pasta carbonara, stamppot boerenkool, risotto
Act!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen als ik het gekookt heb.
@noodgang net aan de deur gehad, die vroeg of je buiten kwam spelen.quote:
Ha ha meer dan jij waarschijnlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat vd film gezien?
Of coursequote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen als ik het gekookt heb.
Veel te laat voor paultje, die moet zo naar bedquote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:52 schreef Haags het volgende:
[..]
@:noodgang net aan de deur gehad, die vroeg of je buiten kwam spelen.
Ik mocht haar wel maar ik was niet verliefd op haar. (gelukkig)quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha meer dan jij waarschijnlijk
Ahw wel jammer...quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mocht haar wel maar ik was niet verliefd op haar. (gelukkig)
Die zou ik goed bewaren! Collecters item!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het bioscoopkaartje nog.![]()
[ afbeelding ]
Misschien wel, later hoorde ik van die vriend dat ze ultra milieu bewust leeft. Geen veganistisch, geen auto etc...quote:
Dat gaat jou geen zak aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:04 schreef Paul het volgende:
[..]
KOOKT SBE ECHT VOOR JOU? KOMT HIJ BIJ JOU? SLAAP JE MET HEM?
Ah niet handig als je daar zelf niet achter staat inderdaad....quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien wel, later hoorde ik van die vriend dat ze ultra milieu bewust leeft. Geen veganistisch, geen auto etc...
Ach ik probeer ook wel milieu bewust te zijn maar ik trek ook wel mijn grens.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah niet handig als je daar zelf niet achter staat inderdaad....
Ja precies....quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ik probeer ook wel milieu bewust te zijn maar ik trek ook wel mijn grens.
oh je bedoelt een links fundamentalist?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien wel, later hoorde ik van die vriend dat ze ultra milieu bewust leeft. Geen veganistisch, geen auto etc...
Ze is nog net niet extremistisch.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh je bedoelt een links fundamentalist?
Leef alsof het je laatste dag is.quote:
dan ben ik elke dag Brokequote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leef alsof het je laatste dag is.![]()
![]()
Je kan nog altijd onder mijn vleugeltje terecht.quote:
liefquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan nog altijd onder mijn vleugeltje terecht.
Dat ben jij ook.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moet alleen de season finale nog zien
nee dat is ook echt waardeloosquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
17 ofzo maar dat zal wel inclusief die aftershow zijn waar ik toch niet naar kijk
Ik was er al klaar mee voordat ze begonnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik keek wat jaartjes terug die "Real housewives of..." programma's, volgde die van New York en Orange County, vond het destijds altijd wel lekker loos om te kijken, maar het werd steeds meer gekift tussen die mokkels,was geen aflevering zonder drama en/of bitchfights.. nep als fuck maar alles voor de kijkcijfers hè..Below Deck keek ik vorig jaar zo af en toe eens, was iig met die Sandy als kapitein en 1 of andere kenau als hoofdstewardess of hoe de fuck dat ook heet
maar ben redelijk klaar wel met die zogenaamde realityseries, helemaal met de Amerikaanse, iedereen lijkt altijd te schreeuwen en reageren op alles zo overdreven...maar ja, pulp-tv kan soms ook wel lekker zijn
![]()
Zo kom je idd ook wel over jaquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was er al klaar mee voordat ze begonnen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik keek wat jaartjes terug die "Real housewives of..." programma's, volgde die van New York en Orange County, vond het destijds altijd wel lekker loos om te kijken, maar het werd steeds meer gekift tussen die mokkels,was geen aflevering zonder drama en/of bitchfights.. nep als fuck maar alles voor de kijkcijfers hè..Below Deck keek ik vorig jaar zo af en toe eens, was iig met die Sandy als kapitein en 1 of andere kenau als hoofdstewardess of hoe de fuck dat ook heet
maar ben redelijk klaar wel met die zogenaamde realityseries, helemaal met de Amerikaanse, iedereen lijkt altijd te schreeuwen en reageren op alles zo overdreven...maar ja, pulp-tv kan soms ook wel lekker zijn
![]()
Idd, al klaarkomen voor het voorspel begint en in slaap vallen.quote:
Below Deck Sailingquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
Ze doet dus maar alsof ofzo? Of heb ik het gewoon fout dat ik dacht dat ze de kapitein was ?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
mja vooral hoe die sandy geen kapitein is is, als vakidioot, vrij vermakelijk
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
ik zit te wachten tot Satan weer boven komt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
![]()
Ik woon samen met een vrouw, dat is wel genoeg drama voor mijquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik woon samen met een vrouw, dat is wel genoeg drama voor mij
Komt niet vaak voor dat ik niks zinnigs weet te zeggen op posts van anderen, maar het is je geluktquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, al klaarkomen voor het voorspel begint en in slaap vallen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor dat ik niks zinnigs weet te zeggen op posts van anderen, maar het is je gelukt
En dan heb ik het nog niet eens over mijn jeugd gehad, toen woonde ik in een huis met 2 vrouwen.quote:
Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat je niet hele dagen op die Mindler app moet zittenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over mijn jeugd gehad, toen woonde ik in een huis met 2 vrouwen.![]()
Verklaart wel waarom ik volgens mijn psychiater emotioneel totaal niet bereikbaar ben denk ik
de 'first officer' is bijna altijd de echte kapitein..quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze doet dus maar alsof ofzo? Of heb ik het gewoon fout dat ik dacht dat ze de kapitein was ?
Zit eigenlijk maar 1 ding op dus, een man zoeken om mee samen te wonenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over mijn jeugd gehad, toen woonde ik in een huis met 2 vrouwen.![]()
Verklaart wel waarom ik volgens mijn psychiater emotioneel totaal niet bereikbaar ben denk ik
Ik ga wel gewoon Grinder installeren, zoveel makkelijkerquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat je niet hele dagen op die Mindler app moet zitten
thats the spiritquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon Grinder installeren, zoveel makkelijker
Ok dan, tja, dat valt mij als leek dus totaal nooit op , maar geloof je gelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de 'first officer' is bijna altijd de echte kapitein..
Maar het is vooral mooi hoe ze niet functioneert als kapitein zijnde.
Daarom ben ik ook in een branche gaan werken waar 450% van het personeel mannelijk is en ik het grootste gedeelte van het jaar van huis ben. Ideaal al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit eigenlijk maar 1 ding op dus, een man zoeken om mee samen te wonen
ja maar ik heb diezelfde cringe ook bij mighty ships enzoquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok dan, tja, dat valt mij als leek dus totaal nooit op , maar geloof je gelijk
De Spartanen waren ook van de mannenliefdequote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook in een branche gaan werken waar 450% van het personeel mannelijk is en ik het grootste gedeelte van het jaar van huis ben. Ideaal al zeg ik het zelf
NOSquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar ik heb diezelfde cringe ook bij mighty ships enzo
en zojuist ook bij de NOS..
'er ligt wel 20 ton graan gereed in Odessa.. men weet niet of dat wel gaat passen op de 80 schepen die liggen te wachten'
schat, wij namen 23 DUIZEND ton in 1x mee.. your math does not compute
Ja maar dat is dan nog zo'n nitwit-journalist die dat zegt? Of deed iemand van de scheepvaart die uitspraak?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar ik heb diezelfde cringe ook bij mighty ships enzo
en zojuist ook bij de NOS..
'er ligt wel 20 ton graan gereed in Odessa.. men weet niet of dat wel gaat passen op de 80 schepen die liggen te wachten'
schat, wij namen 23 DUIZEND ton in 1x mee.. your math does not compute
Misschien liggen er 80 kano's te wachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
NOS
meer hoef je niet te lezen
om te weten dat er BS uit komt
NOS...Nitwits, Onnozelen en Sukkelsquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
NOS
Ik snap de Spartanen volledig! Na een harde strijd moet je ook hard ontspannen. En echte strijders maken het beste van de situatie waar ze zich in begevenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De Spartanen waren ook van de mannenliefde![]()
vrouwen hadden ze alleen om voor nageslacht te zorgen, voor de geile seks hadden ze jongens uit hun bataljon
Zolang ze er geen Duitsers mee laten varen moet het wel kunnenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien liggen er 80 kano's te wachten.
NOS = Nimmer Objectief of Stiptquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
NOS
Ik bash niet op vrouwenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heerlijk even bashen op vrouwen deze mooie avond.....geniet ervan jongens!
Badeendjes bashen vrouwen niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heerlijk even bashen op vrouwen deze mooie avond.....geniet ervan jongens!
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes bashen vrouwen niet.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bash niet op vrouwen![]()
Vrouwen hebben zeker kwaliteiten die ik bewonder! Zoals de afwas doen, kleren wassen, het huishouden doen etc.
Oké oké, vrouwen zijn ook geniaal en briljant in het schoonmaken van de badkamerquote:
journo iddquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan nog zo'n nitwit-journalist die dat zegt? Of deed iemand van de scheepvaart die uitspraak?
tettenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bash niet op vrouwen![]()
Vrouwen hebben zeker kwaliteiten die ik bewonder! Zoals de afwas doen, kleren wassen, het huishouden doen etc.
En de porseleinen troon.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké oké, vrouwen zijn ook geniaal en briljant in het schoonmaken van de badkamer
Misschien die van jou? Is iig totaal niet een specialiteit van mijquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké oké, vrouwen zijn ook geniaal en briljant in het schoonmaken van de badkamer
Daar mag muis niet over klagen. Ik doe mijn grote behoefte enkel onder de baas zijn tijd op de mijn persoonlijke porseleinen troon op kantoor. Dus alles wat ze op de huiselijke troon moet schoonmaken heeft ze zelf veroorzaaktquote:
precies de reden dat ik een poets zoekquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien die van jou? Is iig totaal niet een specialiteit van mijben sowieso geen huisvrouwmateriaal, verveel me liever helemaal dood dan dat ik aan de grote schoonmaak ga ofzo
Ik mot het zelf doen. Altijd weer gezeik als ik mijn parkiet aan een stok bind om te kunnen schrobben.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar mag muis niet over klagen. Ik doe mijn grote behoefte enkel onder de baas zijn tijd op de mijn persoonlijke porseleinen troon op kantoor. Dus alles wat ze op de huiselijke troon moet schoonmaken heeft ze zelf veroorzaakt
die parkiet kan wel goed onder de rand je tarrels weg pikkenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mot het zelf doen. Altijd weer gezeik als ik mijn parkiet aan een stok bind om te kunnen schrobben.
Om eerlijk te zijn is muis ook geen huismuisquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien die van jou? Is iig totaal niet een specialiteit van mijben sowieso geen huisvrouwmateriaal, verveel me liever helemaal dood dan dat ik aan de grote schoonmaak ga ofzo
Altijd weer die parkieten, man man man hoe houd je het volquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mot het zelf doen. Altijd weer gezeik als ik mijn parkiet aan een stok bind om te kunnen schrobben.
Na afloop die stok tussen de bankkussen plaatsen en met een honkbalknuppel mijn parkiet in één slag haar kooi in slaan. Dan voel ik mij echt een baas.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd weer die parkieten, man man man hoe houd je het vol
Weet niet waar je woont en of de link hieronder dus nuttig is voor jou , heb er ook geen persoonlijke ervaring mee, maar zag weleens advertenties voorbijkomen enzo, kijk maar wat je ermee doetquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
precies de reden dat ik een poets zoek
maar geen zin om in van die FB groep gedrochten aan de gang te gaan.. en er zijn wel wat websites die dat aanbieden maar dat ziet er allemaal gelijk zo louche uit
Thanks voor de MIquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na afloop die stok tussen de bankkussen plaatsen en met een honkbalknuppel mijn parkiet in één slag haar kooi in slaan. Dan voel ik mij echt een baas.
Zie het als een tip.quote:
ja die ken ik maar als ik gegevens in vul dan krijg een Duitse foutmeldingquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont en of de link hieronder dus nuttig is voor jou , heb er ook geen persoonlijke ervaring mee, maar zag weleens advertenties voorbijkomen enzo, kijk maar wat je ermee doet![]()
https://www.helpling.nl/
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die ken ik maar als ik gegevens in vul dan krijg een Duitse foutmelding
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het niveau is zo ontzettend droevig vanavond dat ik maar rap ga uitloggen.....
Het weekend begint, je kon het verwachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het niveau is zo ontzettend droevig vanavond dat ik maar rap ga uitloggen.....
Hoef ik het nog niet leuk te vinden, maar goed.....quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het weekend begint, je kon het verwachten.
Precies, het is gezellig en daar gaat het om.quote:
Ja toch, ik zie het probleem iig nietquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Precies, het is gezellig en daar gaat het om.
Met jou kan ik altijd lachen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch, ik zie het probleem iig niet![]()
sommige mensen zien overla problemenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch, ik zie het probleem iig niet![]()
Ik al in mijn la als het schilmesje er niet in ligt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sommige mensen zien overla problemen
Oh thanks! Likewise!quote:
Da's gelukkig niet mijn probleemquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sommige mensen zien overla problemen
En ene Joost waarschijnlijk ookquote:
Ik vind het soms ook wel lastig, met sommige mensen hier heb ik wel een band en met andere denk ik val toch dood.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh thanks! Likewise!tis maar internet toch, dus lighten up people
Ja same herequote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook wel lastig, met sommige mensen hier heb ik wel een bant en met andere denk ik val toch dood.
Met jou heb ik toch ook een leuke? Lekker lol maken.quote:
Ja joh, mensen die alles altijd zo serieus nemen zijn echt te saai voor woordenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou heb ik toch ook een leuke? Lekker lol maken.
Avond.quote:
Precies, lachen dollen en lol maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja joh, mensen die alles altijd zo serieus nemen zijn echt te saai voor woorden![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Avond.
[..]
Precies, lachen dollen en lol maken.
Is dat jouw glory-hole?quote:
Hoelang sta jij in hemelsnaam al droog dat iets dubbelzinnigs/ seksueel getints ziet in een plaatje van het universum?quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoelang sta jij in hemelsnaam al droog dat iets dubbelzinnigs/ seksueel getints ziet in een plaatje van het universum?![]()
ahja top, zou zo meegaanquote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
morgen Tomorrowland, mag maandag weer aan de bak
Ik ga zondagavond met de boot van Hoek van Holland naar Engeland, paar dagen in Londen, dan de trein van Londen naar Glasgow pakken, daar 2 dagen, en dan een autootje huren en naar een vakantiehuisje in de Highlands rijden, en van daaruit zien we wel weer verderquote:
gaafquote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ga zondagavond met de boot van Hoek van Holland naar Engeland, paar dagen in Londen, dan de trein van Londen naar Glasgow pakken, daar 2 dagen, en dan een autootje huren en naar een vakantiehuisje in de Highlands rijden, en van daaruit zien we wel weer verder
Oeh tof, mag ik mee?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ga zondagavond met de boot van Hoek van Holland naar Engeland, paar dagen in Londen, dan de trein van Londen naar Glasgow pakken, daar 2 dagen, en dan een autootje huren en naar een vakantiehuisje in de Highlands rijden, en van daaruit zien we wel weer verder
Zeg maar dat je de parkeerdruk voor de lokale bewoners flink wil verlichtenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:16 schreef Haags het volgende:
Je mag in nws niet eens zeggen dat je Moskou wil veranderen in een parkeerplaats. #watflauw
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
ONZ / Users en mods met een God complex hebben een hele kleine
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Er voelt zich iemand aangesprokenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:33 schreef Paul het volgende:
Deze topic@:Haags
PaulGod en HaagsGodquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:33 schreef Paul het volgende:
Deze topic@:Haags
Ha die Greys. Lekker bezig vandaag? Mooi weertje om in de tuin aan de slag te gaan...quote:
Je bedoelt Hamiltonquote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:28 schreef Haags het volgende:
@:dotteke Max
Die man kan beter stoppen met racen.
Die moet sowieso stoppen met een jankbal zijn.quote:
Heeft volgens mij altijd een pakje zakdoekjes bij zichquote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die moet sowieso stoppen met een jankbal zijn.
In zijn broek?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heeft volgens mij altijd een pakje zakdoekjes bij zich
Weet niet of dat wel wil/past anders zijn huppelkutje welquote:
Dat zal jij beter weten dan ik.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal jij beter weten dan ik.
Lolquote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
Wat sta je er goed op met je rooie pet
Sterkte voor je vader.quote:
Hij heeft weinig klachten gelukkig.quote:
Gelukkig maar, ik hoop dat dat zo blijft.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij heeft weinig klachten gelukkig.
Meerdere mensen in mijn omgeving wel. Een aantal ook wel goed ziek.
Sterkte man! Heeft hij veel klachten?quote:
Vertel, was niet thuis. Kom net binnen?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:28 schreef Haags het volgende:
@:dotteke Max
Die man kan beter stoppen met racen.
Mijn laatste risk avondje is alweer meer dan 30 jaar geleden.quote:
Best leuk af en toequote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn laatste risk avondje is alweer meer dan 30 jaar geleden.
Ik meer van het aanwezige bier.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Best leuk af en toe
En hou van bordspellen ♥
Bier en spelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik meer van het aanwezige bier.
Toen de lucht nog schoon was en sex vies.quote:
Als je advies nodig hebt over oorlog tactieken en strategieen kun je altijd de hulp van SBE inhurenquote:
In natura?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je advies nodig hebt over oorlog tactieken en strategieen kun je altijd de hulp van SBE inhuren
Voor de facturering moet je bij het ministerie van financiën zijn, zij handelen dat afquote:
Is dat bij greysbones of Moonlicht?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor de facturering moet je bij het ministerie van financiën zijn, zij handelen dat af
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat bij greysbones of Moonlicht?
Ik vraag het MrsL wel, die weet alles.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
@:greysbones is minister van taal en @:moonlight is minister van dierenwelzijn
MrsL is minister van feiten en CEO van googlequote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag het MrsL wel, die weet alles.
Ze is het hoofd van het ministerie van liefde en ligt vanavond weer liefdevol onder mijn vleugeltje.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
MrsL is minister van feiten en CEO van google
Wel lief zijn voor haar en vleugeltjes boven de dekentjes!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze is het hoofd van het ministerie van liefde en ligt vanavond weer liefdevol onder mijn vleugeltje.
Alsof ik niet lief ben.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel lief zijn voor haar en vleugeltjes boven de dekentjes!
Anders moet ik pastoor weer langs sturen maandag
Diep in de nachtquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben roze natuurlijk 😜
Lekker buitenquote:
Groen in het midden aanvallen. Unite the clans.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben roze natuurlijk 😜
Het wil nog niet echt lukken deze zomer met de opwarming.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker buiten
Zou het wel kunnen eigenlijk?
Of is het te warm vanwege de hittegolf
Ik moet Europaquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Groen in het midden aanvallen. Unite the clans.
Nog geen hittegolf gehadquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt lukken deze zomer met de opwarming.
Nu moet je mij niet weer met @Haags gaan verwarrenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik niet lief ben.![]()
Wil je een pastoor tussen je billen getrapt hebben?
Enkel diegene aan homoseksuele seks doen moeten dat, de rest mag gewoon door batsenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
We moeten eerst nog in lockdown vanwege de apenpokken
Bespaar je de moeite, ik ben weg als mongooltjes posten.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu moet je mij niet weer met @:haags gaan verwarren![]()
@dud0r en @Wereldgozer moeten oppassen dusquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enkel diegene aan homoseksuele seks doen moeten dat, de rest mag gewoon door batsen
Samen met @Paul vrouwenvoetbal gekeken gisteravond. Schaamde me dood.quote:
Carequote:Op zondag 24 juli 2022 08:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Samen met @:paul vrouwenvoetbal gekeken gisteravond. Schaamde me dood.
Het enige wat hij kon uitbrengen was;
DAAR MOET EEN PIEM0L IN
SEX MET DIE BLONDE
Morguh,quote:Op zondag 24 juli 2022 08:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Samen met @:paul vrouwenvoetbal gekeken gisteravond. Schaamde me dood.
Het enige wat hij kon uitbrengen was;
DAAR MOET EEN PIEM0L IN
SEX MET DIE BLONDE
GG genotjesquote:Op zondag 24 juli 2022 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor straf kreeg hij geen toetje meer.
Hey GG nog een bakkiequote:Op zondag 24 juli 2022 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor straf kreeg hij geen toetje meer.
Hij had het niet tegen de vrouwen maar tegen paul!quote:
quote:Op zondag 24 juli 2022 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh,
De appel valt niet ver van de boom.
Heb je altijd gewaarschuwd voorzichtig te zijn met je uitspraken. Nu neem je zoon het over.
Kan je nagaan hoe ik mij altijd schaamde als we uit eten waren en iemand ging gapen dat jij keihard riep
DAAR MOET EEN PIEMEL IN
Actsquote:Op zondag 24 juli 2022 09:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij had het niet tegen de vrouwen maar tegen paul!
Mogguh. Wat geeft dat? Ik moet ook nog ontbijten, zit eerst aan de koffie.quote:
GG!quote:Op zondag 24 juli 2022 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Wat geeft dat? Ik moet ook nog ontbijten, zit eerst aan de koffie.
Dat is denk ik ook beter ja. Maar zodra ik 's ochtends beneden kom, 2 acties: de computer aan en direct koffie zetten.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
GG!
Dat doe ik altijd pas na t ontbijt..
Ik doe eerst mijn fles water leeg gooien, telefoon aan de lader en de laptop aanquote:Op zondag 24 juli 2022 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook beter ja. Maar zodra ik 's ochtends beneden kom, 2 acties: de computer aan en direct koffie zetten.
MOrguh Mrslquote:
Arme leeuwinnen, hadden ze beter hun best moeten doenquote:
Frannyquote:Op zondag 24 juli 2022 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
post Tomorrowland belgische boterkoeken genot
[ afbeelding ]
Outsidersquote:Op zondag 24 juli 2022 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pff daar ga ik geen vingers naar wijzen
heb outsiders gezien, ghost, Tiesto, en many more
dat was het enige echte moetje van mij waar ik best in mn uppie had gestaan als de rest niet mee gingquote:
Heerlijke ventquote:Op zondag 24 juli 2022 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat was het enige echte moetje van mij waar ik best in mn uppie had gestaan als de rest niet mee ging
Ik niet.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
Zit iedereen klaar om de beste coureur in de beste wagen te zien winnen?
Snap ik wel, je weet immers dat er een Ferrari gaat winnen.quote:
Buiten dat. Het boeit me niet.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik wel, je weet immers dat er een Ferrari gaat winnen.
quote:Op zondag 24 juli 2022 14:12 schreef maily het volgende:
[..]
Buiten dat. Het boeit me niet.
Maar veel plezier
jep Max Nr 1quote:Op zondag 24 juli 2022 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
Zit iedereen klaar om de beste coureur in de beste wagen te zien winnen?
Vrouw vrouw vrouw, je schrijft LeClerc weer verkeerdquote:
wie?quote:Op zondag 24 juli 2022 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouw vrouw vrouw, je schrijft LeClerc weer verkeerd
Lekker bezugquote:Op zondag 24 juli 2022 14:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Heerlijk gefietst 12km wel een beetje warm
Je weet wel, die coureur in die auto die zowel bloed rood is als de beste isquote:
Goed bezig!quote:Op zondag 24 juli 2022 14:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Heerlijk gefietst 12km wel een beetje warm
Wat een geinig ding, wat gaat er in de pan straks?quote:Op zondag 24 juli 2022 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
zwembad is aan het opwarmen
Een culinair goed onderlegde manquote:Op zondag 24 juli 2022 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
zwembad is aan het opwarmen
Sous-videquote:Op zondag 24 juli 2022 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat een geinig ding, wat gaat er in de pan straks?
Die man die hemquote:Op zondag 24 juli 2022 15:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet wel, die coureur in die auto die zowel bloed rood is als de beste is
quote:Op zondag 24 juli 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die man die hem
Net in de muur heeft geparkeerd ?
en lekker afketsen met de bernzomatic straksquote:
Het is gewoon een matig coureur.quote:
Zeer zeker niet.quote:Op zondag 24 juli 2022 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je komt straks toch wel siestagenot openen he? vanaf vakantie?
quote:Op zondag 24 juli 2022 15:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is gewoon een matig coureur.
[..]
Zeer zeker niet.
Hearlikquote:Op zondag 24 juli 2022 15:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en lekker afketsen met de bernzomatic straks
dat is mijn counter actie tegen de VVE waarvan ik niet mag bbq'en
quote:Op zondag 24 juli 2022 15:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is gewoon een matig coureur.
[..]
Zeer zeker niet.
Banden teveel belastquote:Op zondag 24 juli 2022 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Red bull moet wel een eerlijke kans krijgen
Ja, ik las het net, je moet maar zo denken....geluk is met de dommequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |