Ja precies....quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ik probeer ook wel milieu bewust te zijn maar ik trek ook wel mijn grens.
oh je bedoelt een links fundamentalist?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien wel, later hoorde ik van die vriend dat ze ultra milieu bewust leeft. Geen veganistisch, geen auto etc...
Ze is nog net niet extremistisch.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh je bedoelt een links fundamentalist?
Leef alsof het je laatste dag is.quote:
dan ben ik elke dag Brokequote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leef alsof het je laatste dag is.![]()
![]()
Je kan nog altijd onder mijn vleugeltje terecht.quote:
liefquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan nog altijd onder mijn vleugeltje terecht.
Dat ben jij ook.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moet alleen de season finale nog zien
hoeveel zijn er dan?quote:
nee dat is ook echt waardeloosquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
17 ofzo maar dat zal wel inclusief die aftershow zijn waar ik toch niet naar kijk
Ik was er al klaar mee voordat ze begonnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik keek wat jaartjes terug die "Real housewives of..." programma's, volgde die van New York en Orange County, vond het destijds altijd wel lekker loos om te kijken, maar het werd steeds meer gekift tussen die mokkels,was geen aflevering zonder drama en/of bitchfights.. nep als fuck maar alles voor de kijkcijfers hè..Below Deck keek ik vorig jaar zo af en toe eens, was iig met die Sandy als kapitein en 1 of andere kenau als hoofdstewardess of hoe de fuck dat ook heet
maar ben redelijk klaar wel met die zogenaamde realityseries, helemaal met de Amerikaanse, iedereen lijkt altijd te schreeuwen en reageren op alles zo overdreven...maar ja, pulp-tv kan soms ook wel lekker zijn
![]()
Zo kom je idd ook wel over jaquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was er al klaar mee voordat ze begonnen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik keek wat jaartjes terug die "Real housewives of..." programma's, volgde die van New York en Orange County, vond het destijds altijd wel lekker loos om te kijken, maar het werd steeds meer gekift tussen die mokkels,was geen aflevering zonder drama en/of bitchfights.. nep als fuck maar alles voor de kijkcijfers hè..Below Deck keek ik vorig jaar zo af en toe eens, was iig met die Sandy als kapitein en 1 of andere kenau als hoofdstewardess of hoe de fuck dat ook heet
maar ben redelijk klaar wel met die zogenaamde realityseries, helemaal met de Amerikaanse, iedereen lijkt altijd te schreeuwen en reageren op alles zo overdreven...maar ja, pulp-tv kan soms ook wel lekker zijn
![]()
Idd, al klaarkomen voor het voorspel begint en in slaap vallen.quote:
Below Deck Sailingquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |