SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. Philipsen. Heeft nu de smaak te pakken. En ik wil niet dat Wereldwonder Wout alles wint.
2. Van Aert. Doe in het restant van de Tour maar iedere keer een tweede plaats, dat lijkt me meer dan genoeg. Eikel.
3. Ewan. Na zijn val had ik niet veel meer van hem verwacht, maar hij ging in de bergen best vlotjes omhoog. Dan valt het met die blessures wel mee en kan hij gewoon gaan meesprinten. Waarbij ik een derde plaats wel meer dan genoeg vind, dichterbij moet hij niet komen.
4. Pedersen. Zo'n sprintje heuvelop moet hem wel liggen.
5. Van Poppel. Duidelijk de snelste Nederlandse sprinter.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Merkwaardig genoeg blijkt varkenshoofd Warlop ook nog geen doorslaand succes te zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En wie had gedacht dat Eliott Lietaer in zijn eerste jaar bij B&B werkelijk nergens meer vooraan rijdt? Ik had er mijn leven om verwed.
Een 26-jarige renner van Sport Vlaanderen is echt een recept voor ellende. Waarom trappen ploegen daar nog in.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Merkwaardig genoeg blijkt varkenshoofd Warlop ook nog geen doorslaand succes te zijn.
Op zich klopt dat wel toch, al is die tweede behoorlijk overdreven.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:57 schreef Dutch_view het volgende:
https://www.hln.be/tour-d(...)ektakelrit~a26c8e51/
Zomaar wat quotes van Michel Wuyts:
Wout van Aert als beeltenis van de Totaalwielrenner
Er komt niemand in de buurt
Wout kon de etappe en de bolletjestrui winnen
Heb je zo'n hekel aan (de sprint van) Taco?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou oké dan, maar alleen als één van die andere drie wint.
Dat is de tactiek van Takko. Zo langzaam mogelijk (ook al betekent dat dat je ingelopen wordt of zo goed als in dit geval), het peloton de gedachte geven dat ze het onder controle hebben en dan in de slotfase met verse benen het gas opendraaien. Als er dan meewind staat wordt het voor elk peloton lastig.quote:
Wat dacht je van de bak pro-continentale ellende die je in de Vuelta ieder jaar weer over je heen gekieperd krijgt? Sinds de entree van Burgos is dat waarschijnlijk de best presterende ploeg, een zorgwekkender statement kan ik nauwelijks bedenken. Gelukkig komt Kern Pharma dit jaar de boel redden, met minstens drie etappezeges voor Raúl García.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Ach ach ach ik zie dat een armzalig Frans team weer een armzalige poging heeft ondernomen. Rot toch eens op met B&B hotellen, ik heb nooit een groter kutteam in mijn leven meegemaakt.
Toch ook gewoon een slimme tactiek?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is de tactiek van Takko. Zo langzaam mogelijk (ook al betekent dat dat je ingelopen wordt of zo goed als in dit geval), het peloton de gedachte geven dat ze het onder controle hebben en dan in de slotfase met verse benen het gas opendraaien. Als er dan meewind staat wordt het voor elk peloton lastig.
Die tactiek wordt al 20 jaar toegepast.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is de tactiek van Takko. Zo langzaam mogelijk (ook al betekent dat dat je ingelopen wordt of zo goed als in dit geval), het peloton de gedachte geven dat ze het onder controle hebben en dan in de slotfase met verse benen het gas opendraaien. Als er dan meewind staat wordt het voor elk peloton lastig.
Ik heb 'de Belg' halverwege deze Tour opgegeven. Renaat en Wout is nog erger dan Michel en Tom Boonen vroeger. De engelstalige Discovery Plus is er fijn iedere dag de hele etappe bij en in ieder geval nog informatief. Rob Hatch is over het algemeen ook een prima commentator en ze wisselen een beetje af met commentatoren en analisten.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:02 schreef Dutch_view het volgende:
Renaat is weer aan het wensdenken en twijfelt aan de trainer van Wout
Ja (al vind ik het wel dom dat het peloton daar in blijft trappen).quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch ook gewoon een slimme tactiek?
Ja daar zeker mee eens jaquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja (al vind ik het wel dom dat het peloton daar in blijft trappen).
Ze houden nu de kopgroep kort door ze maximaal 1 minuut te geven. Als je ze helemaal binnen hengelt, dan krijg je weer nieuwe aanvallen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja (al vind ik het wel dom dat het peloton daar in blijft trappen).
Ze heeft wel gelijk dat het vermoeiend is verderquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:08 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
HARTJES SCOREN, GEEF MIJ HARTJES
Dat klopt. Maar je moet wel een beetje doorrijden om de benen vooraan te vermoeien.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze houden nu de kopgroep kort door ze maximaal 1 minuut te geven. Als je ze helemaal binnen hengelt, dan krijg je weer nieuwe aanvallen.
Eens. Ben ook halverwege overgestapt en wel naar de Engelse Eurosport. gelukkig heb ik een abo dus geen reclamequote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:06 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb 'de Belg' halverwege deze Tour opgegeven. Renaat en Wout is nog erger dan Michel en Tom Boonen vroeger. De engelstalige Discovery Plus is er fijn iedere dag de hele etappe bij en in ieder geval nog informatief. Rob Hatch is over het algemeen ook een prima commentator en ze wisselen een beetje af met commentatoren en analisten.
Renaat is wel vermoeiend chauvinistisch.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Voor Renaat duurt deze ronde echt een week te lang
Ze rijden gemiddeld 47/u, dat is niet heel traagquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je moet wel een beetje doorrijden om de benen vooraan te vermoeien.
Vreemd...vroeger in de Giro trok hij het nog prima. Dan zal het waarschijnlijk de leeftijd ofzo zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Op de schaal Wuyts/Karrel scoort hij een stuk lager qua chauvinisme vind ik. Daar stoor ik me bij Renaat dan weer niet aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Renaat is wel vermoeiend chauvinistisch.
Ik mag toch hopen van niet, die man moet nog meer dan 10 jaar mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vreemd...vroeger in de Giro trok hij het nog prima. Dan zal het waarschijnlijk de leeftijd ofzo zijn.
Ben het helemaal met je eens dat Rob Hatch top is! Maar drie weken Engels aanhoren kost mij te veel inspanning om te begrijpen (helaas). Maar hij heeft een fijne stem en altijd zinnige tekstenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:06 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb 'de Belg' halverwege deze Tour opgegeven. Renaat en Wout is nog erger dan Michel en Tom Boonen vroeger. De engelstalige Discovery Plus is er fijn iedere dag de hele etappe bij en in ieder geval nog informatief. Rob Hatch is over het algemeen ook een prima commentator en ze wisselen een beetje af met commentatoren en analisten.
Michel was de laatste jaren ook niet meer op zijn sterkst, maar in wielertermen is Michel Wuyts de Tour de France en Renaat de Scheldeprijs.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Je vond hem wel genuanceerd en scherp toen Serge Pauwels in de remmen kneep?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vreemd...vroeger in de Giro trok hij het nog prima. Dan zal het waarschijnlijk de leeftijd ofzo zijn.
Sws zijn manier van vragen is Jeugdjournaal niveauquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:20 schreef DiegoFuser het volgende:
De verschrikkelijke Bert Pitschon gaat iedere Belg vragen wat ze van WOUT vinden. Schoolkrantjournalist.
TRAPPEN BARTquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je vond hem wel genuanceerd toen Serge Pauwels in de remmen kneep?
Dat waren logische emoties, maar later begreep Renaat ook wel dat het klassement van Sastre een hogere prioriteit had.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je vond hem wel genuanceerd toen Serge Pauwels in de remmen kneep?
Jij zegt dat licht bevooroordeeldquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat waren logische emoties, maar later begreep Renaat ook wel dat het klassement van Sastre een hogere prioriteit had.
Ik noem een Relax–GAM Fuenlabrada, een Xacobeo Galicia, Milaneza-MSS. Pracht teams.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat dacht je van de bak pro-continentale ellende die je in de Vuelta ieder jaar weer over je heen gekieperd krijgt? Sinds de entree van Burgos is dat waarschijnlijk de best presterende ploeg, een zorgwekkender statement kan ik nauwelijks bedenken. Gelukkig komt Kern Pharma dit jaar de boel redden, met minstens drie etappezeges voor Raúl García.
Mooie namen wel in dat klassement. Verbaast me dat er zoveel níet doorgestreept zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat waren logische emoties, maar later begreep Renaat ook wel dat het klassement van Sastre een hogere prioriteit had.
Jelle Vanendert, Dennis Vanendert en Bart De Clercq, de heilige drie-eenheid.quote:
Taco gaat er straks pas aan beginnenquote:
Vanuit Cahors nog ongeveer 600 km.quote:
Ik heb het vandaag nog niet gelopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, nog zo'n 150km fietsen voordat ze in Parijs zijn.
Ze gaan het dan ook fietsen...quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag nog niet gelopen.
Niet alleen fietsen, ook met de autocar (of trein?).quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze gaan het dan ook fietsen...
Dat is ook niet verstandig als je kan fietsenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag nog niet gelopen.
Ik zocht net even op "alien uit Neerpelt" om te kijken waar die bijnaam eigenlijk vandaan kwam, maar ik krijg alleen maar FOK resultatenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jelle Vanendert, Dennis Vanendert en Bart De Clercq, de heilige drie-eenheid.
De namen van het jaar daarvoor zijn nog leuker. Marzio Bruseghin of all places op het eindpodium, ongelooflijk. Een doorgestreepte cameo van Tadej Valjavec ook nog eens, het zal wel iets met de voornaam te maken hebben. Valjavec heeft trouwens een zoon genaamd Erazem die waanzinnig goed schijnt te zijn, ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie namen wel in dat klassement. Verbaast me dat er zoveel níet doorgestreept zijn.
Ik regel hier dat zaakje.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zocht net even op "alien uit Neerpelt" om te kijken waar die bijnaam eigenlijk vandaan kwam, maar ik krijg alleen maar FOK resultaten
2 jaar dáárvoor stond Jose Enrique Gutierrez (120 kilo) op het podium. Dat was pas een mooie uitspatting.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De namen van het jaar daarvoor zijn nog leuker. Marzio Bruseghin of all places op het eindpodium, ongelooflijk. Een doorgestreepte cameo van Tadej Valjavec ook nog eens, het zal wel iets met de voornaam te maken hebben. Valjavec heeft trouwens een zoon genaamd Erazem die waanzinnig goed schijnt te zijn, ik kan niet wachten.
Hij wint de Tour dan niet, maar hij is de meest indrukwekkende renner ooit.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout
Ik vind Wout vooral saai en Dom, echt zo een domme Belg die vooral blind hard naar voren rijd, verschrikkelijke renner om naar te kijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij wint de Tour dan niet, maar hij is de meest indrukwekkende renner ooit.
Basso was dat jaar één schandaal verwijderd van een evenaring van Pantani, hoe klinkt dat? Hoewel Jan toen ook met waanzinnige benen uit de Giro en Zwitserland kwam.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2 jaar dáárvoor stond Jose Enrique Gutierrez (120 kilo) op het podium. Dat was pas een mooie uitspatting.
Een beetje de Sean Kelly van het huidige peloton. Al won die wat meer kleine rondes.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij wint de Tour dan niet, maar hij is de meest indrukwekkende renner ooit.
Wout gaat zeker niet winnen vandaag.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:44 schreef JohnDDD het volgende:
Als Wout vandaag niet wint, bestaat er toch een god en is hij in elk geval geen Belg. Nog mooier zou zijn als Wout totaal faalt. Moet lossen in de slotfase omdat hij het tempo niet aankan.
Zo aan de tafel bij de avondetappe vind ik 'm ook erg fijn eigenlijk. Als Co-commentator kan het alleen echt niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:42 schreef raptorix het volgende:
Ik vind Stef als Expert analyst trouwens super fijn, leuke kerel met goede duiding.
Neu maar voor de tussendoor presentaties is hij wel fijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Zo aan de tafel bij de avondetappe vind ik 'm ook erg fijn eigenlijk. Als Co-commentator kan het alleen echt niet.
Die zou hij ook winnen als ie bij een andere ploeg reed!!1!!1quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:45 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Een beetje de Sean Kelly van het huidige peloton. Al won die wat meer kleine rondes.
Nieuwe poging om Eekhoff te dwarsbomen nadat de eerste niet is gelukt?quote:
Duur van de rubriek van de mannetjes van de radioquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dit de tijd van de 10 kilometer uit de tijd van Johan Olav Koss?
@MartSmeetsquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dit de tijd van de 10 kilometer uit de tijd van Johan Olav Koss?
1 en 2 aan de meet.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout aan het praten met de zieke Mes, einde tijdperk.
Ach.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:55 schreef JohnDDD het volgende:
Nieuws van 26 juli 2025
PARIJS – Wout van Aert heeft zijn eerste Tour de France gewonnen. De Belgische renner (30) won ook de groene puntentrui en de bolletjestrui. Het was Van Aert zelf die de sprint op de Champs-Elysées won. In totaal won de Vlaamse wereldkampioen en olympisch kampioen in zowel de wegrace als tijdrit 11 etappes in de Tour de France plus de ploegentijdrit. Het team van Van Aert, HVNM, won ook het ploegenklassement.
Van Aert heeft in het algemeen klassement een voorsprong van 23 minuten en 51 seconden op de nummer 2, Tadej Pogacar, die voor de vierde maal tweede werd. Derde werd de 45-jarige Alejandro Valverde, op 47 minuten en 13 seconden van Van Aert. Zowel zijn voorsprong op de nummer 2 als 3 waren veruit de grootste in naoorlogse tijd.
Ook het totaal aantal punten van Van Aert in het puntenklassement (973) was een absoluut record. Daarnaast zette de Belgische alleskunner diverse klimrecords neer in deze Tour. Zo beklom hij de Hautacam in 29 minuten en 13 seconden, een verbetering van meer dan 5 minuten ten opzichte van het voormalige record van Riis. "Ik ben gewoon naar boven gesprint", zei Van Aert. "Met om de 5 minuten een flesje HVNM."
Vond die gesprekjes van je leuker.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:55 schreef JohnDDD het volgende:
Nieuws van 26 juli 2025
PARIJS – Wout van Aert heeft zijn eerste Tour de France gewonnen. De Belgische renner (30) won ook de groene puntentrui en de bolletjestrui. Het was Van Aert zelf die de sprint op de Champs-Elysées won. In totaal won de Vlaamse wereldkampioen en olympisch kampioen in zowel de wegrace als tijdrit 11 etappes in de Tour de France plus de ploegentijdrit. Het team van Van Aert, HVNM, won ook het ploegenklassement.
Van Aert heeft in het algemeen klassement een voorsprong van 23 minuten en 51 seconden op de nummer 2, Tadej Pogacar, die voor de vierde maal tweede werd. Derde werd de 45-jarige Alejandro Valverde, op 47 minuten en 13 seconden van Van Aert. Zowel zijn voorsprong op de nummer 2 als 3 waren veruit de grootste in naoorlogse tijd.
Ook het totaal aantal punten van Van Aert in het puntenklassement (973) was een absoluut record. Daarnaast zette de Belgische alleskunner diverse klimrecords neer in deze Tour. Zo beklom hij de Hautacam in 29 minuten en 13 seconden, een verbetering van meer dan 5 minuten ten opzichte van het voormalige record van Riis. "Ik ben gewoon naar boven gesprint", zei Van Aert. "Met om de 5 minuten een flesje HVNM."
26 juli 2025 is een zaterdag. Beetje vroeg om het dan al te gaan jinxen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:55 schreef JohnDDD het volgende:
Nieuws van 26 juli 2025
Wout is zo goed dat hij een dag eerder aan komt dan de rest!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
26 juli 2025 is een zaterdag. Beetje vroeg om het dan al te gaan jinxen.
Glitch in the Matrixquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
26 juli 2025 is een zaterdag. Beetje vroeg om het dan al te gaan jinxen.
Dit moet natuurlijk een volledig Belgisch podium zijn met Wout, Hij en Pi-air.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:55 schreef JohnDDD het volgende:
Nieuws van 26 juli 2025
Niet heel slim dit.quote:
Als hij wil zou hij het zo kunnen proberen bij Jumbo-Vismaquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wout zou de 10km onder de 12 minuten rijden.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heel verhaal over die helmen bij de NOS... en ik beeld me in dat zo'n fabrikant weet ik hoeveel euro investeert in een aerodynamisch zo optimaal mogelijke helm, om vervolgens te zien dat de renner die daar gebruik van maakt met een dikke baard aan de start van de TDF verschijnt.
Juist.
Ze lijkt de pikorde in het wielrennen niet te snappen (best knap voor iemand die in de wielrennerij zit). De Tour de France winnen is het hoogst haalbare. Hoger dan welk monument, klassieker of etappeoverwinning dan ook. Als Wout de legendestatus van Eddy Mercks wil evenaren dan moet hij die toch echt meerdere keren gaan winnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:08 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
HARTJES SCOREN, GEEF MIJ HARTJES
Sente Sentjens.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit moet natuurlijk een volledig Belgisch podium zijn met Wout, Hij en Pi-air.
Met nog wat restanten TB500 van bonuspapa Vanendert?quote:
4/5 Monumenten ontbreken ook nog steeds op zijn palmares.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ze lijkt de pikorde in het wielrennen niet te snappen (best knap voor iemand die in de wielrennerij zit). De Tour de France winnen is het hoogst haalbare. Hoger dan welk monument, klassieker of etappeoverwinning dan ook. Als Wout de legendestatus van Eddy Mercks wil evenaren dan moet hij die toch echt meerdere keren gaan winnen.
Dat Wout dat misschien zelf niet wil of nodig vindt is een ander verhaal, maar dat de (met name Belgische) kijker dat wil is volkomen begrijpelijk als je de pikorde in het wielrennen snapt. Los van de pikorde wil de kijker hem natuurlijk ook dingen zien winnen die hij nog niet gewonnen heeft.... en hij heeft alles al zo'n beetje gewonnen behalve een grote ronde.
Dit is niet leukquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:11 schreef wimderon het volgende:
Jakobsen, Mes, Hugo en Poppel in deel 2.
Lijken ook erg op elkaar.quote:
2.5 minuut voor Powless op 42 minuten. Powless zit er ook bij denk ik. Wat is dan in godsnaam je planquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaan we aansluiten. Ag2r rijdt voor het top 13-klassement van Bob.
Geschke.quote:
Er is ons de beste Tour ooit ontnomen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Basso was dat jaar één schandaal verwijderd van een evenaring van Pantani, hoe klinkt dat? Hoewel Jan toen ook met waanzinnige benen uit de Giro en Zwitserland kwam.
Joris zal wel een Nazi wappie zijn danquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:19 schreef Pino112 het volgende:
Jorismongool is helemaal fan van Squimmons
Ganna jeetje.quote:
Thomas zit er ook in.quote:
Vind hij zelf ook op deze manierquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel vervelend dat Geschke die bollen naar Parijs mag brengen.
Ah dat verklaartquote:
O ja, de drager van de bollen krijgt het geld toch?quote:
De meest matige winnaar sinds, 2010?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel vervelend dat Geschke die bollen naar Parijs mag brengen.
Woutquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:28 schreef Fretwork het volgende:
35km, benieuwd of er nog mensen trek hebben
Anthony Charteauquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Trek zal wel voor Jappe gaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:28 schreef Fretwork het volgende:
Hij was gisteren ook al wel terughoudend over vandaag, sprak vooral over zondag. Denk dat hij al wel genoeg wistquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is een veeg teken dat Fabio nu niet mee kan.
Het schijnt bochtig en heuvelachtig te zijn in de finale, ideaal voor een aanvalquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:28 schreef Fretwork het volgende:
Yesquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
O ja, de drager van de bollen krijgt het geld toch?
Dat is gelukt; daarna alleen maar mooie jongens die het bollenklassement hebben gewonnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Charteau. Daarna is de puntentelling op de schop gegaan
Stuyven is kansloos in de sprintquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:31 schreef Marcoss het volgende:
Pedersen kan niks en dus mag Stuyven sprinten, gaat hij zelf in de aanval..
Maar voor dit jaar hebben ze de puntentelling weer aangepast en hadden we weer bijna een winnaar als Charteau.. En net als de afgelopen 2 jaar wint iemand die per ongeluk wint en daar niet voor gaat. Benieuwd wat ze volgend jaar dan weer bedenkenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is gelukt; daarna alleen maar mooie jongens die het bollenklassement hebben gewonnen.
2019 met Bardet was wel een aanfluiting van jewelstequote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is gelukt; daarna alleen maar mooie jongens die het bollenklassement hebben gewonnen.
Ja, maar dit is ook niet heel kansrijk toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stuyven is kansloos in de sprint
Ik denk dat ze wel een kansje hebben hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar dit is ook niet heel kansrijk toch?
Dan moet je meer HC-bergen vroeg in de etappe gooien.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar voor dit jaar hebben ze de puntentelling weer aangepast en hadden we weer bijna een winnaar als Charteau.. En net als de afgelopen 2 jaar wint iemand die per ongeluk wint en daar niet voor gaat. Benieuwd wat ze volgend jaar dan weer bedenken
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar dit is ook niet heel kansrijk toch?
of a la de Giro gewoon een aantal etappes met 4-5 1ste en 2de categorie klimmen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet je meer HC-bergen vroeg in de etappe gooien.
Niemand.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke sprinters missen nu in het peloton?
Geschke heeft al 2 bergetappes gewonnen in de Tour, dat is wel een ander kaliber dan Charteauquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar voor dit jaar hebben ze de puntentelling weer aangepast en hadden we weer bijna een winnaar als Charteau.. En net als de afgelopen 2 jaar wint iemand die per ongeluk wint en daar niet voor gaat. Benieuwd wat ze volgend jaar dan weer bedenken
Als je hier termen als act voor gebruikt en dat soort gezeik snap ik echt niet waarom je kijkt.quote:
Maar ja, zouden ze bij de Tour heel blij worden met Koentje Bouwman als winnaar van de bergtrui? Het lijkt ook bij de goede klimmers (die niet voor een klassement gaan) gewoon niet te levenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
of a la de Giro gewoon een aantal etappes met 4-5 1ste en 2de categorie klimmen.
In de Giro won dit jaar natuurlijk wel gewoon een redelijke goede klimmer die er echt voor ging.
Dit was gewoon een alibi-aanval natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je hier termen als act voor gebruikt en dat soort gezeik snap ik echt niet waarom je kijkt.
Ja dus? Zou leuk worden als elke geslagen renner zich liet terugzakken/slaafs het wiel bleef volgenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was gewoon een alibi-aanval natuurlijk.
Hoe zou je dat in een afdaling voor je zien?quote:
1 toch? Maar oké, het is een categorie hoger dan Charteau inderdaadquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geschke heeft al 2 bergetappes gewonnen in de Tour, dat is wel een ander kaliber dan Charteau
Rechtdoor stekenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe zou je dat in een afdaling voor je zien?
Mwah hij heeft wel een vrijgeleide voor deze drie heren gegeven dus dat is leuk, maar verder was het wel een beetje een kansloze aanval. Een soort Le Mevel. Voor zo'n jongen is dat misschien wat jammer.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dus? Zou leuk worden als elke geslagen renner zich liet terugzakken/slaafs het wiel bleef volgen
1 inderdaad, geen idee waar ik die 2e vandaan haal. Ook niet in de Giro, Vuelta of Dauphinéquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1 toch? Maar oké, het is een categorie hoger dan Charteau inderdaad
Het is een bijtrapafdaling, het zou best kunnenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe zou je dat in een afdaling voor je zien?
Wraak op Van Aert en hem extra te vermoeien voor de sprint.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah hij heeft wel een vrijgeleide voor deze drie heren gegeven dus dat is leuk, maar verder was het wel een beetje een kansloze aanval. Een soort Le Mevel. Voor zo'n jongen is dat misschien wat jammer.
Was ook smal en bochtig daar win je als peloton echt niets.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een bijtrapafdaling, het zou best kunnen
Hij was een beetje moe vanmorgen!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wraak op Van Aert en hem extra te vermoeien voor de sprint.
Alsof Van Aert moeheid kent
Ik heb hier ook geen problemen mee.quote:
Erg jammer dat ik door de broddelwerken van Trek niet beide Pick'ems meer kan winnenquote:
Die wachten het nog even rustig afquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Jumbo steekt geen mannetje bij. Karrel zal wel zo onderhand gaan schuimbekken.
Dat was niet veel inderdaad, heeft alles achtergelaten in de rit naar Mendequote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:46 schreef wimderon het volgende:
Kron nu al weg, die heeft 2 beurten gedaan?
Er is niet veel meer over.quote:
Wtfquote:
Betjol zou mijn gok zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, zeg het maar.. of Cort is toch niet afgestapt
Rutschquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, zeg het maar.. of Cort is toch niet afgestapt
Terwijl hij jaren naast Herbert heeft gezeten. De Wet van Herbert is in deze situaties heel duidelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:55 schreef 297534 het volgende:
Bij Maarten ga je soms echt twijfelen of hij ooit heeft gefietst. Hij kan zich gewoon niet voorstellen dat een peloton 20 seconden kan dichtrijden in 12 kilometer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |