SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. Philipsen. Heeft nu de smaak te pakken. En ik wil niet dat Wereldwonder Wout alles wint.
2. Van Aert. Doe in het restant van de Tour maar iedere keer een tweede plaats, dat lijkt me meer dan genoeg. Eikel.
3. Ewan. Na zijn val had ik niet veel meer van hem verwacht, maar hij ging in de bergen best vlotjes omhoog. Dan valt het met die blessures wel mee en kan hij gewoon gaan meesprinten. Waarbij ik een derde plaats wel meer dan genoeg vind, dichterbij moet hij niet komen.
4. Pedersen. Zo'n sprintje heuvelop moet hem wel liggen.
5. Van Poppel. Duidelijk de snelste Nederlandse sprinter.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Merkwaardig genoeg blijkt varkenshoofd Warlop ook nog geen doorslaand succes te zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En wie had gedacht dat Eliott Lietaer in zijn eerste jaar bij B&B werkelijk nergens meer vooraan rijdt? Ik had er mijn leven om verwed.
Een 26-jarige renner van Sport Vlaanderen is echt een recept voor ellende. Waarom trappen ploegen daar nog in.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Merkwaardig genoeg blijkt varkenshoofd Warlop ook nog geen doorslaand succes te zijn.
Op zich klopt dat wel toch, al is die tweede behoorlijk overdreven.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:57 schreef Dutch_view het volgende:
https://www.hln.be/tour-d(...)ektakelrit~a26c8e51/
Zomaar wat quotes van Michel Wuyts:
Wout van Aert als beeltenis van de Totaalwielrenner
Er komt niemand in de buurt
Wout kon de etappe en de bolletjestrui winnen
Heb je zo'n hekel aan (de sprint van) Taco?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou oké dan, maar alleen als één van die andere drie wint.
Dat is de tactiek van Takko. Zo langzaam mogelijk (ook al betekent dat dat je ingelopen wordt of zo goed als in dit geval), het peloton de gedachte geven dat ze het onder controle hebben en dan in de slotfase met verse benen het gas opendraaien. Als er dan meewind staat wordt het voor elk peloton lastig.quote:
Wat dacht je van de bak pro-continentale ellende die je in de Vuelta ieder jaar weer over je heen gekieperd krijgt? Sinds de entree van Burgos is dat waarschijnlijk de best presterende ploeg, een zorgwekkender statement kan ik nauwelijks bedenken. Gelukkig komt Kern Pharma dit jaar de boel redden, met minstens drie etappezeges voor Raúl García.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Ach ach ach ik zie dat een armzalig Frans team weer een armzalige poging heeft ondernomen. Rot toch eens op met B&B hotellen, ik heb nooit een groter kutteam in mijn leven meegemaakt.
Toch ook gewoon een slimme tactiek?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is de tactiek van Takko. Zo langzaam mogelijk (ook al betekent dat dat je ingelopen wordt of zo goed als in dit geval), het peloton de gedachte geven dat ze het onder controle hebben en dan in de slotfase met verse benen het gas opendraaien. Als er dan meewind staat wordt het voor elk peloton lastig.
Die tactiek wordt al 20 jaar toegepast.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is de tactiek van Takko. Zo langzaam mogelijk (ook al betekent dat dat je ingelopen wordt of zo goed als in dit geval), het peloton de gedachte geven dat ze het onder controle hebben en dan in de slotfase met verse benen het gas opendraaien. Als er dan meewind staat wordt het voor elk peloton lastig.
Ik heb 'de Belg' halverwege deze Tour opgegeven. Renaat en Wout is nog erger dan Michel en Tom Boonen vroeger. De engelstalige Discovery Plus is er fijn iedere dag de hele etappe bij en in ieder geval nog informatief. Rob Hatch is over het algemeen ook een prima commentator en ze wisselen een beetje af met commentatoren en analisten.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:02 schreef Dutch_view het volgende:
Renaat is weer aan het wensdenken en twijfelt aan de trainer van Wout
Ja (al vind ik het wel dom dat het peloton daar in blijft trappen).quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch ook gewoon een slimme tactiek?
Ja daar zeker mee eens jaquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja (al vind ik het wel dom dat het peloton daar in blijft trappen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |