SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. Philipsen. Heeft nu de smaak te pakken. En ik wil niet dat Wereldwonder Wout alles wint.
2. Van Aert. Doe in het restant van de Tour maar iedere keer een tweede plaats, dat lijkt me meer dan genoeg. Eikel.
3. Ewan. Na zijn val had ik niet veel meer van hem verwacht, maar hij ging in de bergen best vlotjes omhoog. Dan valt het met die blessures wel mee en kan hij gewoon gaan meesprinten. Waarbij ik een derde plaats wel meer dan genoeg vind, dichterbij moet hij niet komen.
4. Pedersen. Zo'n sprintje heuvelop moet hem wel liggen.
5. Van Poppel. Duidelijk de snelste Nederlandse sprinter.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Merkwaardig genoeg blijkt varkenshoofd Warlop ook nog geen doorslaand succes te zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En wie had gedacht dat Eliott Lietaer in zijn eerste jaar bij B&B werkelijk nergens meer vooraan rijdt? Ik had er mijn leven om verwed.
Een 26-jarige renner van Sport Vlaanderen is echt een recept voor ellende. Waarom trappen ploegen daar nog in.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Merkwaardig genoeg blijkt varkenshoofd Warlop ook nog geen doorslaand succes te zijn.
Op zich klopt dat wel toch, al is die tweede behoorlijk overdreven.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:57 schreef Dutch_view het volgende:
https://www.hln.be/tour-d(...)ektakelrit~a26c8e51/
Zomaar wat quotes van Michel Wuyts:
Wout van Aert als beeltenis van de Totaalwielrenner
Er komt niemand in de buurt
Wout kon de etappe en de bolletjestrui winnen
Heb je zo'n hekel aan (de sprint van) Taco?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou oké dan, maar alleen als één van die andere drie wint.
Dat is de tactiek van Takko. Zo langzaam mogelijk (ook al betekent dat dat je ingelopen wordt of zo goed als in dit geval), het peloton de gedachte geven dat ze het onder controle hebben en dan in de slotfase met verse benen het gas opendraaien. Als er dan meewind staat wordt het voor elk peloton lastig.quote:
Wat dacht je van de bak pro-continentale ellende die je in de Vuelta ieder jaar weer over je heen gekieperd krijgt? Sinds de entree van Burgos is dat waarschijnlijk de best presterende ploeg, een zorgwekkender statement kan ik nauwelijks bedenken. Gelukkig komt Kern Pharma dit jaar de boel redden, met minstens drie etappezeges voor Raúl García.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Ach ach ach ik zie dat een armzalig Frans team weer een armzalige poging heeft ondernomen. Rot toch eens op met B&B hotellen, ik heb nooit een groter kutteam in mijn leven meegemaakt.
Toch ook gewoon een slimme tactiek?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is de tactiek van Takko. Zo langzaam mogelijk (ook al betekent dat dat je ingelopen wordt of zo goed als in dit geval), het peloton de gedachte geven dat ze het onder controle hebben en dan in de slotfase met verse benen het gas opendraaien. Als er dan meewind staat wordt het voor elk peloton lastig.
Die tactiek wordt al 20 jaar toegepast.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is de tactiek van Takko. Zo langzaam mogelijk (ook al betekent dat dat je ingelopen wordt of zo goed als in dit geval), het peloton de gedachte geven dat ze het onder controle hebben en dan in de slotfase met verse benen het gas opendraaien. Als er dan meewind staat wordt het voor elk peloton lastig.
Ik heb 'de Belg' halverwege deze Tour opgegeven. Renaat en Wout is nog erger dan Michel en Tom Boonen vroeger. De engelstalige Discovery Plus is er fijn iedere dag de hele etappe bij en in ieder geval nog informatief. Rob Hatch is over het algemeen ook een prima commentator en ze wisselen een beetje af met commentatoren en analisten.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:02 schreef Dutch_view het volgende:
Renaat is weer aan het wensdenken en twijfelt aan de trainer van Wout
Ja (al vind ik het wel dom dat het peloton daar in blijft trappen).quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch ook gewoon een slimme tactiek?
Ja daar zeker mee eens jaquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja (al vind ik het wel dom dat het peloton daar in blijft trappen).
Ze houden nu de kopgroep kort door ze maximaal 1 minuut te geven. Als je ze helemaal binnen hengelt, dan krijg je weer nieuwe aanvallen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja (al vind ik het wel dom dat het peloton daar in blijft trappen).
Ze heeft wel gelijk dat het vermoeiend is verderquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:08 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
HARTJES SCOREN, GEEF MIJ HARTJES
Dat klopt. Maar je moet wel een beetje doorrijden om de benen vooraan te vermoeien.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze houden nu de kopgroep kort door ze maximaal 1 minuut te geven. Als je ze helemaal binnen hengelt, dan krijg je weer nieuwe aanvallen.
Eens. Ben ook halverwege overgestapt en wel naar de Engelse Eurosport. gelukkig heb ik een abo dus geen reclamequote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:06 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb 'de Belg' halverwege deze Tour opgegeven. Renaat en Wout is nog erger dan Michel en Tom Boonen vroeger. De engelstalige Discovery Plus is er fijn iedere dag de hele etappe bij en in ieder geval nog informatief. Rob Hatch is over het algemeen ook een prima commentator en ze wisselen een beetje af met commentatoren en analisten.
Renaat is wel vermoeiend chauvinistisch.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Voor Renaat duurt deze ronde echt een week te lang
Ze rijden gemiddeld 47/u, dat is niet heel traagquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je moet wel een beetje doorrijden om de benen vooraan te vermoeien.
Vreemd...vroeger in de Giro trok hij het nog prima. Dan zal het waarschijnlijk de leeftijd ofzo zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Op de schaal Wuyts/Karrel scoort hij een stuk lager qua chauvinisme vind ik. Daar stoor ik me bij Renaat dan weer niet aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Renaat is wel vermoeiend chauvinistisch.
Ik mag toch hopen van niet, die man moet nog meer dan 10 jaar mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vreemd...vroeger in de Giro trok hij het nog prima. Dan zal het waarschijnlijk de leeftijd ofzo zijn.
Ben het helemaal met je eens dat Rob Hatch top is! Maar drie weken Engels aanhoren kost mij te veel inspanning om te begrijpen (helaas). Maar hij heeft een fijne stem en altijd zinnige tekstenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:06 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb 'de Belg' halverwege deze Tour opgegeven. Renaat en Wout is nog erger dan Michel en Tom Boonen vroeger. De engelstalige Discovery Plus is er fijn iedere dag de hele etappe bij en in ieder geval nog informatief. Rob Hatch is over het algemeen ook een prima commentator en ze wisselen een beetje af met commentatoren en analisten.
Michel was de laatste jaren ook niet meer op zijn sterkst, maar in wielertermen is Michel Wuyts de Tour de France en Renaat de Scheldeprijs.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Je vond hem wel genuanceerd en scherp toen Serge Pauwels in de remmen kneep?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vreemd...vroeger in de Giro trok hij het nog prima. Dan zal het waarschijnlijk de leeftijd ofzo zijn.
Sws zijn manier van vragen is Jeugdjournaal niveauquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:20 schreef DiegoFuser het volgende:
De verschrikkelijke Bert Pitschon gaat iedere Belg vragen wat ze van WOUT vinden. Schoolkrantjournalist.
TRAPPEN BARTquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je vond hem wel genuanceerd toen Serge Pauwels in de remmen kneep?
Dat waren logische emoties, maar later begreep Renaat ook wel dat het klassement van Sastre een hogere prioriteit had.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je vond hem wel genuanceerd toen Serge Pauwels in de remmen kneep?
Jij zegt dat licht bevooroordeeldquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat waren logische emoties, maar later begreep Renaat ook wel dat het klassement van Sastre een hogere prioriteit had.
Ik noem een Relax–GAM Fuenlabrada, een Xacobeo Galicia, Milaneza-MSS. Pracht teams.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat dacht je van de bak pro-continentale ellende die je in de Vuelta ieder jaar weer over je heen gekieperd krijgt? Sinds de entree van Burgos is dat waarschijnlijk de best presterende ploeg, een zorgwekkender statement kan ik nauwelijks bedenken. Gelukkig komt Kern Pharma dit jaar de boel redden, met minstens drie etappezeges voor Raúl García.
Mooie namen wel in dat klassement. Verbaast me dat er zoveel níet doorgestreept zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat waren logische emoties, maar later begreep Renaat ook wel dat het klassement van Sastre een hogere prioriteit had.
Jelle Vanendert, Dennis Vanendert en Bart De Clercq, de heilige drie-eenheid.quote:
Taco gaat er straks pas aan beginnenquote:
Vanuit Cahors nog ongeveer 600 km.quote:
Ik heb het vandaag nog niet gelopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, nog zo'n 150km fietsen voordat ze in Parijs zijn.
Ze gaan het dan ook fietsen...quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag nog niet gelopen.
Niet alleen fietsen, ook met de autocar (of trein?).quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze gaan het dan ook fietsen...
Dat is ook niet verstandig als je kan fietsenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag nog niet gelopen.
Ik zocht net even op "alien uit Neerpelt" om te kijken waar die bijnaam eigenlijk vandaan kwam, maar ik krijg alleen maar FOK resultatenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jelle Vanendert, Dennis Vanendert en Bart De Clercq, de heilige drie-eenheid.
De namen van het jaar daarvoor zijn nog leuker. Marzio Bruseghin of all places op het eindpodium, ongelooflijk. Een doorgestreepte cameo van Tadej Valjavec ook nog eens, het zal wel iets met de voornaam te maken hebben. Valjavec heeft trouwens een zoon genaamd Erazem die waanzinnig goed schijnt te zijn, ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie namen wel in dat klassement. Verbaast me dat er zoveel níet doorgestreept zijn.
Ik regel hier dat zaakje.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zocht net even op "alien uit Neerpelt" om te kijken waar die bijnaam eigenlijk vandaan kwam, maar ik krijg alleen maar FOK resultaten
2 jaar dáárvoor stond Jose Enrique Gutierrez (120 kilo) op het podium. Dat was pas een mooie uitspatting.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De namen van het jaar daarvoor zijn nog leuker. Marzio Bruseghin of all places op het eindpodium, ongelooflijk. Een doorgestreepte cameo van Tadej Valjavec ook nog eens, het zal wel iets met de voornaam te maken hebben. Valjavec heeft trouwens een zoon genaamd Erazem die waanzinnig goed schijnt te zijn, ik kan niet wachten.
Hij wint de Tour dan niet, maar hij is de meest indrukwekkende renner ooit.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout Wout
Ik vind Wout vooral saai en Dom, echt zo een domme Belg die vooral blind hard naar voren rijd, verschrikkelijke renner om naar te kijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij wint de Tour dan niet, maar hij is de meest indrukwekkende renner ooit.
Basso was dat jaar één schandaal verwijderd van een evenaring van Pantani, hoe klinkt dat? Hoewel Jan toen ook met waanzinnige benen uit de Giro en Zwitserland kwam.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2 jaar dáárvoor stond Jose Enrique Gutierrez (120 kilo) op het podium. Dat was pas een mooie uitspatting.
Een beetje de Sean Kelly van het huidige peloton. Al won die wat meer kleine rondes.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij wint de Tour dan niet, maar hij is de meest indrukwekkende renner ooit.
Wout gaat zeker niet winnen vandaag.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:44 schreef JohnDDD het volgende:
Als Wout vandaag niet wint, bestaat er toch een god en is hij in elk geval geen Belg. Nog mooier zou zijn als Wout totaal faalt. Moet lossen in de slotfase omdat hij het tempo niet aankan.
Zo aan de tafel bij de avondetappe vind ik 'm ook erg fijn eigenlijk. Als Co-commentator kan het alleen echt niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:42 schreef raptorix het volgende:
Ik vind Stef als Expert analyst trouwens super fijn, leuke kerel met goede duiding.
Neu maar voor de tussendoor presentaties is hij wel fijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Zo aan de tafel bij de avondetappe vind ik 'm ook erg fijn eigenlijk. Als Co-commentator kan het alleen echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |