abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208331712
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:05 schreef Adames het volgende:

[..]
IT crowd staat op netflix.
Ook op Usenet :{w
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_208331891
sorry dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door Frenky893 op 11-03-2023 20:22:17 ]
pi_208332066
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:48 schreef Mike het volgende:

[..]
Dit is echt onzin, want The Wire, The Night of, Eastbound & down, Sopranos, Band of Brothers, Entourage...dat staat gewoon allemaal op HBO Max. The It Crowd staat op Netflix.
Als je iets zoekt, kun je altijd op Justwatch.com zien op welke dienst het staat.
Ok dat wist ik niet. Maar nu heb ik het allemaal al gratis. ^O^
  Public Relations / Redactie Film zondag 12 maart 2023 @ 09:49:14 #204
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_208340700
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:21 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
Ok dat wist ik niet. Maar nu heb ik het allemaal al gratis. ^O^
Nee gejat.
pi_208340947
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 09:49 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Nee gejat.
Nee nee, het origineel is gewoon nog bij de eigenaar :T
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_208341358
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 19:48 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Newsdemon black friday deal, daar ben je nu wat laat voor :P
Eweka heeft wel het hele jaar rond een BF deal voor 2,99
Oh dat is niet de duur bij eweka :) Dank! ik ga het even onthouden
pi_208341615
Als het niet op Netflix, Videoland of een andere dienst staat dan stream ik het via Iptv _O_
  Moderator zondag 12 maart 2023 @ 15:34:59 #208
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208344657
Ik begrijp echt niet waarom sommige mensen trots zijn op het gebruik van torrents. Torrents zijn illegaal en schaden de entertainmentindustrie. Door torrents te gebruiken, stelen ze essentieel gezien content van de makers en verstoren ze het bedrijfsmodel van de industrie. Het is zorgwekkend dat sommige mensen zo weinig respect hebben voor de creatieve inspanningen van anderen.

Het gebruik van torrents is niet alleen illegaal, maar kan ook gevaarlijk zijn voor de computer en privacy. Torrentsites zijn vaak besmet met malware en andere schadelijke software die een groot risico vormen voor de veiligheid van de gebruikers. Daarnaast wordt het gebruik van torrents vaak gevolgd en kan leiden tot juridische vervolging en boetes.

Dus nee, er is niets om trots op te zijn als het gaat om het gebruik van torrents. Het is onverantwoordelijk, onethisch en strafbaar. Het is belangrijk dat we als samenleving respect hebben voor intellectueel eigendom en de makers van content ondersteunen door hun werk op legale wijze te verkrijgen. Laten we in plaats daarvan het belang van eerlijkheid en integriteit omarmen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_208344879
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom sommige mensen trots zijn op het gebruik van torrents. Torrents zijn illegaal en schaden de entertainmentindustrie. Door torrents te gebruiken, stelen ze essentieel gezien content van de makers en verstoren ze het bedrijfsmodel van de industrie. Het is zorgwekkend dat sommige mensen zo weinig respect hebben voor de creatieve inspanningen van anderen.

Het gebruik van torrents is niet alleen illegaal, maar kan ook gevaarlijk zijn voor de computer en privacy. Torrentsites zijn vaak besmet met malware en andere schadelijke software die een groot risico vormen voor de veiligheid van de gebruikers. Daarnaast wordt het gebruik van torrents vaak gevolgd en kan leiden tot juridische vervolging en boetes.

Dus nee, er is niets om trots op te zijn als het gaat om het gebruik van torrents. Het is onverantwoordelijk, onethisch en strafbaar. Het is belangrijk dat we als samenleving respect hebben voor intellectueel eigendom en de makers van content ondersteunen door hun werk op legale wijze te verkrijgen. Laten we in plaats daarvan het belang van eerlijkheid en integriteit omarmen.
Leuk verhaal dankjewel

kan jij mij even wijzen waar ik legaal de serie 12 Monkeys, Pokerface, The Resort, Wolf Pack, Star Trek: Discovery en Bel-Air kan streamen? Joe bedankt.
  Moderator zondag 12 maart 2023 @ 15:54:45 #210
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208344916
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2023 15:52 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Leuk verhaal dankjewel

kan jij mij even wijzen waar ik legaal de serie 12 Monkeys, Pokerface, The Resort, Wolf Pack, Star Trek: Discovery en Bel-Air kan streamen? Joe bedankt.
https://www.bol.com/nl/nl(...)JxbHe20aAmMNEALw_wcB
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_208345520
pi_208345603
quote:

Ik stream illegaal maar ga ook een paar keer per maand naar de bioscoop.

Deze maand Antman, Cocaine bear, Avatar en Creed 3 in de bioscoop gekeken.
pi_208347422
quote:

Lijkt er meer op dat jij trots bent omdat je streamingdiensten kan betalen en daarom zo uit de hoogte doet. Ik kan het overigens makkelijk betalen, maar gebruik bewust alleen maar torrents, en een deel van het geld wat ik hiermee bespaar schenk ik aan goede doelen. Waar het mogelijk is ga ik de rijken niet helpen rijker te worden. Ik ga niet bijdragen aan een 5de of 6de villa van die mensen, terwijl ik zelf in een huurhuis woon. Kijk even hoe bij verschillende filmprijzen de "sterren" erbij lopen en in wat voor huizen ze leven en auto's ze rijden. Ik ga daar niet aan bijdragen en dan klagen over rijken die rijker worden.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 12 maart 2023 @ 18:40:24 #214
284411 crew  heywoodu
pi_208347435
quote:

Hallo, ChatGPT.
pi_208348140
quote:
Torrents zijn illegaal en schaden de entertainmentindustrie. Door torrents te gebruiken, stelen ze essentieel gezien content van de makers en verstoren ze het bedrijfsmodel van de industrie.
En daar zit je dus gelijk al heel erg fout. Ik steel niks, ik kopieer. Als ik niet had kunnen downloaden, had ik het alsnog niet gekocht. En daarnaast kun je heel veel content niet eens fatsoenlijk kopen (in hoge kwaliteit).

Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_208349161
Overigens heb ik op dit moment alleen een laptop, dus daarom torrent ik. Als ik tzt een mooie smart tv koop dan zal ik ongetwijeld ook een streamingsdienst nemen. En die films of series die ik daar niet op kan kijken torrent ik dan gewoon en speel ik via de tv af.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208352052
Ik heb overigens 2 streamings diensten, waarvan Netflix zelfs in 4k. Kijk ik laatst een serie die in 4k gemarkeerd staat, renderen ze in zo'n absurd lage bitrate dat het gewoon irritant is om naar te kijken (ruis). Dus ja dan ben ik er klaar mee en download ik die zelfde serie gewoon in 4k, wat dan ook echt 5x hogere kwaliteit is (ondanks technisch gezien dezelfde resolutie). Als streaming diensten ons niet aan alle kanten willen naaien (Netflix gaat familie delen blokkeren) dan zou ik er in ieder geval veel meer gebruik van maken.
pi_208475888
Als ik naar een hotel ga neem ik vaak wel een USB stickie mee met wat getorrente films erop, om in die flatscreens te steken als ik niks anders te doen heb. En sommige wat oudere films zijn haast niet te vinden op bluray of streaming en staan op torrentsites wel mooie HD versies van, die torrent ik dan.
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  dinsdag 21 maart 2023 @ 09:48:04 #219
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208475931
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 19:18 schreef DX11 het volgende:

[..]
En daar zit je dus gelijk al heel erg fout. Ik steel niks, ik kopieer. Als ik niet had kunnen downloaden, had ik het alsnog niet gekocht. En daarnaast kun je heel veel content niet eens fatsoenlijk kopen (in hoge kwaliteit).

[ afbeelding ]
Nee he niet weer dat bullshit plaatje.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_208476027
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 09:48 schreef Gunner het volgende:

[..]
Nee he niet weer dat bullshit plaatje.
Hoezo bullshit? Als ik niks gedownload (gekopieerd) had, had ik het ook niet gekocht.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 10:00:46 #221
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208476045
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 09:58 schreef DX11 het volgende:

[..]
Hoezo bullshit? Als ik niks gedownload (gekopieerd) had, had ik het ook niet gekocht.
Sorry, deze discussie ga ik niet aan. Door het illegaal te downloaden ontneem je wel degelijk de maker ervan geld.

Maar daar zal je het vast ook niet mee eens zijn.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 10:04:55 #222
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_208476089
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 10:00 schreef Gunner het volgende:

[..]
Sorry, deze discussie ga ik niet aan. Door het illegaal te downloaden ontneem je wel degelijk de maker ervan geld.
Als je de discussie niet aan wilt gaan moet je ook niet alsnog een argument gaan geven :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 21 maart 2023 @ 10:06:39 #223
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208476106
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 10:04 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
Als je de discussie niet aan wilt gaan moet je ook niet alsnog een argument gaan geven :P
True, maar ik stoor me enorm aan die vervelende goedpraterij van iets wat overduidelijk fout is. Net zoals al die lui dat ze wel moeten torrenten omdat het streamingaannbod zo versnipperd is . Alsof het je god given right is om die series te kijken hou toch op
pi_208476593
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 10:00 schreef Gunner het volgende:
Dat doe je wel door een argument te geven.

Ik download dingen, die ik anders niet had gekocht. En vaak download ik zelfs dingen, die ook gewoon op Netflix staan (waar ik een 4k abo op heb). Waarom dan? Omdat gedownloade films 10x betere kwaliteit zijn, Netflix heeft veel dingen niet in 4k, of de 4k is een erg lage bitrate.
Anyway, dan heb ik dus alsnog de filmmaker betaald via netflix, en vervolgens download ik de hogere kwaliteit versie.

Of ik download dus iets wat ik anders toch niet zou kopen, of zelfs vaak, niet eens KAN kopen.

Bijvoorbeeld de 90gb imax versie van Interstellar. Is niet legaal aan te komen, ook niet op blu-ray. En die versie is zo veel mooier dan de "normale" versies.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 10:55:16 #225
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_208476633
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 10:06 schreef Gunner het volgende:

[..]
True, maar ik stoor me enorm aan die vervelende goedpraterij van iets wat overduidelijk fout is. Net zoals al die lui dat ze wel moeten torrenten omdat het streamingaannbod zo versnipperd is . Alsof het je god given right is om die series te kijken hou toch op
Nou vooruit, dan reageer ik ook inhoudelijk: ik ben het met je eens dat het plaatje te kort door de bocht is, maar 'zo overduidelijk fout' is dat net zo goed. Ik weet niet of het voorbeeld in dit topic voorbij kwam of een van de vorige keren dat ik deze discussie zag, maar er zijn zat muzikanten die nog liever 'piraterij' hebben dan 'spotify'. Ik heb als student ook veel muziek gedownload en uitgewisseld en mede daardoor ben ik later veel CDs en later ook DVDs gaan kopen. Mijn vader deed jaren eerder hetzelfde met casettebandjes en dergelijke, en die heeft jarenlang zo'n beetje in z'n eentje de plaatselijke LP/CD-winkel draaiende gehouden.

En ook dat argument over 'versnippering' kan ik me deels wel in vinden. Series en films die van Netflix verdwijnen is één ding, maar er zijn ook zat voorbeelden van diensten die helemaal verdwijnen of je licentie op een legaal gekochte digitale download intrekken, bijvoorbeeld. Content-eigenaren hebben er al jaren een handje van hun eigen verdienmodel boven toegankelijkheid te plaatsen. En ook dat is geen nieuw probleem, denk aan de DVD regiocodes en unskippable reclames en dergelijke. Ik heb ooit in de US gewoond en had dus een stapel Amerikaanse DVDs, recent alles maar weggedaan mede omdat mijn speler kapot ging en ik geen fatsoenlijke nieuwe regiovrije speler kon vinden.

Ik wil niet zeggen dat piraterij 'goed' is, maar de content-industrie is dat zeker ook niet altijd en dat maakt het voor mij veel meer een grijs gebied.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')