Ok dat wist ik niet. Maar nu heb ik het allemaal al gratis.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Dit is echt onzin, want The Wire, The Night of, Eastbound & down, Sopranos, Band of Brothers, Entourage...dat staat gewoon allemaal op HBO Max. The It Crowd staat op Netflix.
Als je iets zoekt, kun je altijd op Justwatch.com zien op welke dienst het staat.
Nee gejat.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:21 schreef Frenky893 het volgende:
[..]
Ok dat wist ik niet. Maar nu heb ik het allemaal al gratis.
Oh dat is niet de duur bij ewekaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:48 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Newsdemon black friday deal, daar ben je nu wat laat voor
Eweka heeft wel het hele jaar rond een BF deal voor 2,99
Leuk verhaal dankjewelquote:Op zondag 12 maart 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom sommige mensen trots zijn op het gebruik van torrents. Torrents zijn illegaal en schaden de entertainmentindustrie. Door torrents te gebruiken, stelen ze essentieel gezien content van de makers en verstoren ze het bedrijfsmodel van de industrie. Het is zorgwekkend dat sommige mensen zo weinig respect hebben voor de creatieve inspanningen van anderen.
Het gebruik van torrents is niet alleen illegaal, maar kan ook gevaarlijk zijn voor de computer en privacy. Torrentsites zijn vaak besmet met malware en andere schadelijke software die een groot risico vormen voor de veiligheid van de gebruikers. Daarnaast wordt het gebruik van torrents vaak gevolgd en kan leiden tot juridische vervolging en boetes.
Dus nee, er is niets om trots op te zijn als het gaat om het gebruik van torrents. Het is onverantwoordelijk, onethisch en strafbaar. Het is belangrijk dat we als samenleving respect hebben voor intellectueel eigendom en de makers van content ondersteunen door hun werk op legale wijze te verkrijgen. Laten we in plaats daarvan het belang van eerlijkheid en integriteit omarmen.
https://www.bol.com/nl/nl(...)JxbHe20aAmMNEALw_wcBquote:Op zondag 12 maart 2023 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Leuk verhaal dankjewel
kan jij mij even wijzen waar ik legaal de serie 12 Monkeys, Pokerface, The Resort, Wolf Pack, Star Trek: Discovery en Bel-Air kan streamen? Joe bedankt.
Is dat streamen?quote:Op zondag 12 maart 2023 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)JxbHe20aAmMNEALw_wcB
Ik stream illegaal maar ga ook een paar keer per maand naar de bioscoop.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom sommige mensen trots zijn op het gebruik van torrents. Torrents zijn illegaal en schaden de entertainmentindustrie. Door torrents te gebruiken, stelen ze essentieel gezien content van de makers en verstoren ze het bedrijfsmodel van de industrie. Het is zorgwekkend dat sommige mensen zo weinig respect hebben voor de creatieve inspanningen van anderen.
Het gebruik van torrents is niet alleen illegaal, maar kan ook gevaarlijk zijn voor de computer en privacy. Torrentsites zijn vaak besmet met malware en andere schadelijke software die een groot risico vormen voor de veiligheid van de gebruikers. Daarnaast wordt het gebruik van torrents vaak gevolgd en kan leiden tot juridische vervolging en boetes.
Dus nee, er is niets om trots op te zijn als het gaat om het gebruik van torrents. Het is onverantwoordelijk, onethisch en strafbaar. Het is belangrijk dat we als samenleving respect hebben voor intellectueel eigendom en de makers van content ondersteunen door hun werk op legale wijze te verkrijgen. Laten we in plaats daarvan het belang van eerlijkheid en integriteit omarmen.
Lijkt er meer op dat jij trots bent omdat je streamingdiensten kan betalen en daarom zo uit de hoogte doet. Ik kan het overigens makkelijk betalen, maar gebruik bewust alleen maar torrents, en een deel van het geld wat ik hiermee bespaar schenk ik aan goede doelen. Waar het mogelijk is ga ik de rijken niet helpen rijker te worden. Ik ga niet bijdragen aan een 5de of 6de villa van die mensen, terwijl ik zelf in een huurhuis woon. Kijk even hoe bij verschillende filmprijzen de "sterren" erbij lopen en in wat voor huizen ze leven en auto's ze rijden. Ik ga daar niet aan bijdragen en dan klagen over rijken die rijker worden.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Hallo, ChatGPT.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
En daar zit je dus gelijk al heel erg fout. Ik steel niks, ik kopieer. Als ik niet had kunnen downloaden, had ik het alsnog niet gekocht. En daarnaast kun je heel veel content niet eens fatsoenlijk kopen (in hoge kwaliteit).quote:Op zondag 12 maart 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Torrents zijn illegaal en schaden de entertainmentindustrie. Door torrents te gebruiken, stelen ze essentieel gezien content van de makers en verstoren ze het bedrijfsmodel van de industrie.
Nee he niet weer dat bullshit plaatje.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:18 schreef DX11 het volgende:
[..]
En daar zit je dus gelijk al heel erg fout. Ik steel niks, ik kopieer. Als ik niet had kunnen downloaden, had ik het alsnog niet gekocht. En daarnaast kun je heel veel content niet eens fatsoenlijk kopen (in hoge kwaliteit).
[ afbeelding ]
Hoezo bullshit? Als ik niks gedownload (gekopieerd) had, had ik het ook niet gekocht.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee he niet weer dat bullshit plaatje.
Sorry, deze discussie ga ik niet aan. Door het illegaal te downloaden ontneem je wel degelijk de maker ervan geld.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:58 schreef DX11 het volgende:
[..]
Hoezo bullshit? Als ik niks gedownload (gekopieerd) had, had ik het ook niet gekocht.
Als je de discussie niet aan wilt gaan moet je ook niet alsnog een argument gaan gevenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
Sorry, deze discussie ga ik niet aan. Door het illegaal te downloaden ontneem je wel degelijk de maker ervan geld.
True, maar ik stoor me enorm aan die vervelende goedpraterij van iets wat overduidelijk fout is. Net zoals al die lui dat ze wel moeten torrenten omdat het streamingaannbod zo versnipperd is . Alsof het je god given right is om die series te kijken hou toch opquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je de discussie niet aan wilt gaan moet je ook niet alsnog een argument gaan geven
Dat doe je wel door een argument te geven.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:00 schreef Gunner het volgende:
Sorry, deze discussie ga ik niet aan. Door het illegaal te downloaden ontneem je wel degelijk de maker ervan geld.
Nou vooruit, dan reageer ik ook inhoudelijk: ik ben het met je eens dat het plaatje te kort door de bocht is, maar 'zo overduidelijk fout' is dat net zo goed. Ik weet niet of het voorbeeld in dit topic voorbij kwam of een van de vorige keren dat ik deze discussie zag, maar er zijn zat muzikanten die nog liever 'piraterij' hebben dan 'spotify'. Ik heb als student ook veel muziek gedownload en uitgewisseld en mede daardoor ben ik later veel CDs en later ook DVDs gaan kopen. Mijn vader deed jaren eerder hetzelfde met casettebandjes en dergelijke, en die heeft jarenlang zo'n beetje in z'n eentje de plaatselijke LP/CD-winkel draaiende gehouden.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
True, maar ik stoor me enorm aan die vervelende goedpraterij van iets wat overduidelijk fout is. Net zoals al die lui dat ze wel moeten torrenten omdat het streamingaannbod zo versnipperd is . Alsof het je god given right is om die series te kijken hou toch op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |