abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208305504
Me *O*
pi_208306845
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 12:06 schreef DX11 het volgende:

[..]

En waarom ik download? Omdat ik films in 4k hdr met hoge bitrate wil zien (dus de 60-90gb variant) en dat krijg je bij geen enkele streaming dienst.
dit, precies dit.
  donderdag 9 maart 2023 @ 23:18:16 #178
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_208308356
Ik was er bijna klaar mee omdat sonarr stom deed met torrent indexers maar er is een oplossing voor gemaakt in de arr familie dus nu heb ik prowlarr geīnstalleerd en gekoppeld met sonarr en is het leven weer leuk O+.

Alleen begrijp ik het nog niet helemaal, de logica erachter breekt me een beetje. Sonarr gebruikt prowlarr maar je moet vanuit prowlarr een koppeling maken met sonarr en het werkt geweldig voor het zoeken van series. Dus ik klaag niet maar begrijp het niet helemaal :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_208308387
Wekelijks.
pi_208321222
Regelmatig, oudere series b.v., hier en daar een game.
  VIVA zaterdag 11 maart 2023 @ 00:11:01 #181
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_208321268
Beste torrent site voor 4k 5.1 series deze dagen? Nieuwsgroepen gaan hard achteruit en inderdaad om 10 abbonnementen te nemen op streaming diensten is ook weer een beetje mehh
What lies behind makes no sense in my mind
pi_208321303
Ik hoor het steeds meer in mijn omgeving, mensen zijn het zat om 10 streaming abonnementen te betalen, en dan krijg je ook nog dingen als Netflix die familie delen gaat blokkeren enz, dan is lekker ouderwets torrenten toch wel een mooi alternatief.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_208321306
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 00:11 schreef cosmosis het volgende:
Beste torrent site voor 4k 5.1 series deze dagen? Nieuwsgroepen gaan hard achteruit en inderdaad om 10 abbonnementen te nemen op streaming diensten is ook weer een beetje mehh
Qtorrent heeft een zoekfunctie en zoekt op verschillende sites, echt ideaal.
  VIVA zaterdag 11 maart 2023 @ 00:19:34 #184
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_208321316
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 00:16 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Qtorrent heeft een zoekfunctie en zoekt op verschillende sites, echt ideaal.
Heb je een link naar QTorrent? Als ik daar naar zoek vind ik alleen maar vage rommel of redirects naar Utorrent..
pi_208321333
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 00:19 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Heb je een link naar QTorrent? Als ik daar naar zoek vind ik alleen maar vage rommel of redirects naar Utorrent..
Oh, het is qBittorrent, sorry.
  VIVA zaterdag 11 maart 2023 @ 00:24:40 #186
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_208321345
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 00:21 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Oh, het is qBittorrent, sorry.
Ow die heb ik al in gebruik, wist niet dat die ook een ingebouwde zoekfunctie had....

Nice, ik kom er zojuist achter dat je los een Search addin dient te installeren welke alle trackers toevoegd aan QBitorrent...Dank! Ik heb het al een jaar proberen vol te houden mbt Netflix/HBO/Disney+ en nieuwsgroepen, maar helaas de nieuwsgroepen aanvulling zorgt de laatste maanden voor te weinig UHD content waardoor het Torrenten toch weer om de hoek komt kijken (Streaming diensten lezen jullie mee? Dat is jullie schuld! )

[ Bericht 29% gewijzigd door cosmosis op 11-03-2023 00:31:35 ]
pi_208321693
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 00:11 schreef cosmosis het volgende:
Real debrid account in combinatie met kodi add-ons. Installeren op chromecast 4k, firestick of nvidea shield en je kan rechtstreeks 4k UHD bluray content streamen op je TV.
pi_208321854
Ik maak er nog steeds zeer regelmatig gebruik van. Ik had een tijd lang wel netflix e.d. maar daar heb je zo weinig goede content, 99% van die troep wil ik helemaal niet zien. En dan komt misschien dan binnenkort ook nog reclame bij?! Nee dankje.

Ook kun je via streaming services geen oude series/films vinden. Series zoals the wire, the night of, eastbound & down, the sopranos, band of brothers, kingdom, entourage, the IT crowd, louis theroux weird weekends, rob & big, scientology & the aftermath (zo kan ik nog wel ff doorgaan) die kan je gewoon helemaal nergens vinden ook al neem je 5 verschillende abonnementen. En als je op magische wijze toch je serie vind dan krijg je nog mogelijk de melding "content niet beschikbaar in jou regio" bullshit.

Ik torrent al die shit en gooi het op mijn eigen plex server met een hoop terabytes. Bij de TV een nvidia shield staan als plex client met upscaling naar een 4k tv, gezellig met het vrouwtje op de bank, helemaal gratis. :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door Frenky893 op 11-03-2023 04:48:40 ]
pi_208323298
Ja, hier. Wel even de VPN aan. Ik download de 4K rips van The last of us Afleveringen omdat ik de streaming kwaliteit van HBO max nogal ondermaats vind.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_208323438
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:17 schreef wolfrolf het volgende:
Wel even de VPN aan.
Nergens voor nodig hoor, Brein mag nog niet eens waarschuwingsbrieven sturen in Nederland (laat staan boetes).
pi_208324189
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:33 schreef DX11 het volgende:

[..]
Nergens voor nodig hoor, Brein mag nog niet eens waarschuwingsbrieven sturen in Nederland (laat staan boetes).
Zonder VPN zijn mijn vrienden van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geblokkeerd door Ziggo.
  Moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 11:48:08 #192
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_208324299
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 04:36 schreef Frenky893 het volgende:

Ook kun je via streaming services geen oude series/films vinden. Series zoals the wire, the night of, eastbound & down, the sopranos, band of brothers, kingdom, entourage, the IT crowd, louis theroux weird weekends, rob & big, scientology & the aftermath (zo kan ik nog wel ff doorgaan) die kan je gewoon helemaal nergens vinden ook al neem je 5 verschillende abonnementen. En als je op magische wijze toch je serie vind dan krijg je nog mogelijk de melding "content niet beschikbaar in jou regio" bullshit.
Dit is echt onzin, want The Wire, The Night of, Eastbound & down, Sopranos, Band of Brothers, Entourage...dat staat gewoon allemaal op HBO Max. The It Crowd staat op Netflix.
Als je iets zoekt, kun je altijd op Justwatch.com zien op welke dienst het staat.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_208324681
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:40 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Zonder VPN zijn mijn vrienden van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geblokkeerd door Ziggo.
Neehoor, gewoon je DNS in windows aanpassen naar bijvoorbeeld cloudclare (1.1.1.1) en voila. Scheelt weer.
pi_208324921
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:15 schreef DX11 het volgende:

[..]
Neehoor, gewoon je DNS in windows aanpassen naar bijvoorbeeld cloudclare (1.1.1.1) en voila. Scheelt weer.
Oh, dankjewel voor de tip :)
pi_208326205
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 15:55 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Wat maakt die overhead uit? Ik download liever met 95MBs van usenet met 25% efficientie, dan met 100% van torrent met 5MBs :') Een paar dagen retentie, ja, als je in 2003 de servers van je provider gebruikte :') Ik heb 4357 dagen retentie voor nog geen knaak per maand.

Geen uploads dus de kans op josties zoals Brein achter je reet is een stuk lager, en met een goed geconfigureerde Sonarr / Radarr hoef je behalve de naam van je serie of film eenmalig in te tikken geen vinger meer uit te steken.

Maar blijf vooral bij torrent hoor :P Minder aandacht voor usenet
welke provider heb jij voor <¤2,50?
  Public Relations / Redactie Film zaterdag 11 maart 2023 @ 19:30:14 #196
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_208330695
quote:
Ik maak er nog steeds zeer regelmatig gebruik van. Ik had een tijd lang wel netflix e.d. maar daar heb je zo weinig goede content, 99% van die troep wil ik helemaal niet zien. En dan komt misschien dan binnenkort ook nog reclame bij?! Nee dankje.

Ik torrent al die shit en gooi het op mijn eigen plex server met een hoop terabytes. Bij de TV een nvidia shield staan als plex client met upscaling naar een 4k tv, gezellig met het vrouwtje op de bank, helemaal gratis. :Y
Onzin.

Je hoeft niet altijd overal toegang tot te hebben. Abonnement is zo uit of aan. Bepaal wat je wil kijken via bijv JustWatch en plan je abonnement. Als je kan torrenten kan je dat ook.
pi_208331120
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 14:52 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
welke provider heb jij voor <¤2,50?
Newsdemon black friday deal, daar ben je nu wat laat voor :P
Eweka heeft wel het hele jaar rond een BF deal voor 2,99
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_208331127
Geregeld voor software, films en series.. maar vooral dingen die nu niet meer online te downloaden zijn (bv oude software)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_208331578
Ik vrij veel.
Ben nog steeds liefhebber van films en een heel stuk minder van series.
Dan is torrents nog steeds een uitkomst. Zowel voor nieuwe films als juist oude klassiekers die zeer slecht zijn vertegenwoordigd op streamingdiensten.

Voorheen was het altijd nieuwsgroepen, maar ik merk dat torrents tegenwoordig weer een beter aanbod heeft.
pi_208331594
quote:

IT crowd staat op netflix.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')