dit, precies dit.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:06 schreef DX11 het volgende:
[..]
En waarom ik download? Omdat ik films in 4k hdr met hoge bitrate wil zien (dus de 60-90gb variant) en dat krijg je bij geen enkele streaming dienst.
Qtorrent heeft een zoekfunctie en zoekt op verschillende sites, echt ideaal.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:11 schreef cosmosis het volgende:
Beste torrent site voor 4k 5.1 series deze dagen? Nieuwsgroepen gaan hard achteruit en inderdaad om 10 abbonnementen te nemen op streaming diensten is ook weer een beetje mehh
Heb je een link naar QTorrent? Als ik daar naar zoek vind ik alleen maar vage rommel of redirects naar Utorrent..quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Qtorrent heeft een zoekfunctie en zoekt op verschillende sites, echt ideaal.
Oh, het is qBittorrent, sorry.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:19 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Heb je een link naar QTorrent? Als ik daar naar zoek vind ik alleen maar vage rommel of redirects naar Utorrent..
Ow die heb ik al in gebruik, wist niet dat die ook een ingebouwde zoekfunctie had....quote:
Real debrid account in combinatie met kodi add-ons. Installeren op chromecast 4k, firestick of nvidea shield en je kan rechtstreeks 4k UHD bluray content streamen op je TV.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:11 schreef cosmosis het volgende:
Beste torrent site voor 4k 5.1 series deze dagen? Nieuwsgroepen gaan hard achteruit en inderdaad om 10 abbonnementen te nemen op streaming diensten is ook weer een beetje mehh
Nergens voor nodig hoor, Brein mag nog niet eens waarschuwingsbrieven sturen in Nederland (laat staan boetes).quote:
Zonder VPN zijn mijn vrienden vanquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:33 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig hoor, Brein mag nog niet eens waarschuwingsbrieven sturen in Nederland (laat staan boetes).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geblokkeerd door Ziggo.lekker faxen heel de dag echt genot
Dit is echt onzin, want The Wire, The Night of, Eastbound & down, Sopranos, Band of Brothers, Entourage...dat staat gewoon allemaal op HBO Max. The It Crowd staat op Netflix.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 04:36 schreef Frenky893 het volgende:
Ook kun je via streaming services geen oude series/films vinden. Series zoals the wire, the night of, eastbound & down, the sopranos, band of brothers, kingdom, entourage, the IT crowd, louis theroux weird weekends, rob & big, scientology & the aftermath (zo kan ik nog wel ff doorgaan) die kan je gewoon helemaal nergens vinden ook al neem je 5 verschillende abonnementen. En als je op magische wijze toch je serie vind dan krijg je nog mogelijk de melding "content niet beschikbaar in jou regio" bullshit.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zonder VPN zijn mijn vrienden vanNeehoor, gewoon je DNS in windows aanpassen naar bijvoorbeeld cloudclare (1.1.1.1) en voila. Scheelt weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geblokkeerd door Ziggo.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Oh, dankjewel voor de tipquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:15 schreef DX11 het volgende:
[..]
Neehoor, gewoon je DNS in windows aanpassen naar bijvoorbeeld cloudclare (1.1.1.1) en voila. Scheelt weer.
welke provider heb jij voor <¤2,50?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:55 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Wat maakt die overhead uit? Ik download liever met 95MBs van usenet met 25% efficientie, dan met 100% van torrent met 5MBsEen paar dagen retentie, ja, als je in 2003 de servers van je provider gebruikte
Ik heb 4357 dagen retentie voor nog geen knaak per maand.
Geen uploads dus de kans op josties zoals Brein achter je reet is een stuk lager, en met een goed geconfigureerde Sonarr / Radarr hoef je behalve de naam van je serie of film eenmalig in te tikken geen vinger meer uit te steken.
Maar blijf vooral bij torrent hoorMinder aandacht voor usenet
Onzin.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 04:36 schreef Frenky893 het volgende:
Ik maak er nog steeds zeer regelmatig gebruik van. Ik had een tijd lang wel netflix e.d. maar daar heb je zo weinig goede content, 99% van die troep wil ik helemaal niet zien. En dan komt misschien dan binnenkort ook nog reclame bij?! Nee dankje.
Ook kun je via streaming services geen oude series/films vinden. Series zoals the wire, the night of, eastbound & down, the sopranos, band of brothers, kingdom, entourage, the IT crowd, louis theroux weird weekends, rob & big, scientology & the aftermath (zo kan ik nog wel ff doorgaan) die kan je gewoon helemaal nergens vinden ook al neem je 5 verschillende abonnementen. En als je op magische wijze toch je serie vind dan krijg je nog mogelijk de melding "content niet beschikbaar in jou regio" bullshit.
Ik torrent al die shit en gooi het op mijn eigen plex server met een hoop terabytes. Bij de TV een nvidia shield staan als plex client met upscaling naar een 4k tv, gezellig met het vrouwtje op de bank, helemaal gratis.
Newsdemon black friday deal, daar ben je nu wat laat voorquote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
welke provider heb jij voor <¤2,50?
IT crowd staat op netflix.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 04:36 schreef Frenky893 het volgende:
Ik maak er nog steeds zeer regelmatig gebruik van. Ik had een tijd lang wel netflix e.d. maar daar heb je zo weinig goede content, 99% van die troep wil ik helemaal niet zien. En dan komt misschien dan binnenkort ook nog reclame bij?! Nee dankje.
Ik torrent al die shit en gooi het op mijn eigen plex server met een hoop terabytes. Bij de TV een nvidia shield staan als plex client met upscaling naar een 4k tv, gezellig met het vrouwtje op de bank, helemaal gratis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |