Ok dat wist ik niet. Maar nu heb ik het allemaal al gratis.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Dit is echt onzin, want The Wire, The Night of, Eastbound & down, Sopranos, Band of Brothers, Entourage...dat staat gewoon allemaal op HBO Max. The It Crowd staat op Netflix.
Als je iets zoekt, kun je altijd op Justwatch.com zien op welke dienst het staat.
Nee gejat.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:21 schreef Frenky893 het volgende:
[..]
Ok dat wist ik niet. Maar nu heb ik het allemaal al gratis.
Oh dat is niet de duur bij ewekaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:48 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Newsdemon black friday deal, daar ben je nu wat laat voor
Eweka heeft wel het hele jaar rond een BF deal voor 2,99
Leuk verhaal dankjewelquote:Op zondag 12 maart 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom sommige mensen trots zijn op het gebruik van torrents. Torrents zijn illegaal en schaden de entertainmentindustrie. Door torrents te gebruiken, stelen ze essentieel gezien content van de makers en verstoren ze het bedrijfsmodel van de industrie. Het is zorgwekkend dat sommige mensen zo weinig respect hebben voor de creatieve inspanningen van anderen.
Het gebruik van torrents is niet alleen illegaal, maar kan ook gevaarlijk zijn voor de computer en privacy. Torrentsites zijn vaak besmet met malware en andere schadelijke software die een groot risico vormen voor de veiligheid van de gebruikers. Daarnaast wordt het gebruik van torrents vaak gevolgd en kan leiden tot juridische vervolging en boetes.
Dus nee, er is niets om trots op te zijn als het gaat om het gebruik van torrents. Het is onverantwoordelijk, onethisch en strafbaar. Het is belangrijk dat we als samenleving respect hebben voor intellectueel eigendom en de makers van content ondersteunen door hun werk op legale wijze te verkrijgen. Laten we in plaats daarvan het belang van eerlijkheid en integriteit omarmen.
https://www.bol.com/nl/nl(...)JxbHe20aAmMNEALw_wcBquote:Op zondag 12 maart 2023 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Leuk verhaal dankjewel
kan jij mij even wijzen waar ik legaal de serie 12 Monkeys, Pokerface, The Resort, Wolf Pack, Star Trek: Discovery en Bel-Air kan streamen? Joe bedankt.
Is dat streamen?quote:Op zondag 12 maart 2023 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)JxbHe20aAmMNEALw_wcB
Ik stream illegaal maar ga ook een paar keer per maand naar de bioscoop.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom sommige mensen trots zijn op het gebruik van torrents. Torrents zijn illegaal en schaden de entertainmentindustrie. Door torrents te gebruiken, stelen ze essentieel gezien content van de makers en verstoren ze het bedrijfsmodel van de industrie. Het is zorgwekkend dat sommige mensen zo weinig respect hebben voor de creatieve inspanningen van anderen.
Het gebruik van torrents is niet alleen illegaal, maar kan ook gevaarlijk zijn voor de computer en privacy. Torrentsites zijn vaak besmet met malware en andere schadelijke software die een groot risico vormen voor de veiligheid van de gebruikers. Daarnaast wordt het gebruik van torrents vaak gevolgd en kan leiden tot juridische vervolging en boetes.
Dus nee, er is niets om trots op te zijn als het gaat om het gebruik van torrents. Het is onverantwoordelijk, onethisch en strafbaar. Het is belangrijk dat we als samenleving respect hebben voor intellectueel eigendom en de makers van content ondersteunen door hun werk op legale wijze te verkrijgen. Laten we in plaats daarvan het belang van eerlijkheid en integriteit omarmen.
Lijkt er meer op dat jij trots bent omdat je streamingdiensten kan betalen en daarom zo uit de hoogte doet. Ik kan het overigens makkelijk betalen, maar gebruik bewust alleen maar torrents, en een deel van het geld wat ik hiermee bespaar schenk ik aan goede doelen. Waar het mogelijk is ga ik de rijken niet helpen rijker te worden. Ik ga niet bijdragen aan een 5de of 6de villa van die mensen, terwijl ik zelf in een huurhuis woon. Kijk even hoe bij verschillende filmprijzen de "sterren" erbij lopen en in wat voor huizen ze leven en auto's ze rijden. Ik ga daar niet aan bijdragen en dan klagen over rijken die rijker worden.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Hallo, ChatGPT.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
En daar zit je dus gelijk al heel erg fout. Ik steel niks, ik kopieer. Als ik niet had kunnen downloaden, had ik het alsnog niet gekocht. En daarnaast kun je heel veel content niet eens fatsoenlijk kopen (in hoge kwaliteit).quote:Op zondag 12 maart 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Torrents zijn illegaal en schaden de entertainmentindustrie. Door torrents te gebruiken, stelen ze essentieel gezien content van de makers en verstoren ze het bedrijfsmodel van de industrie.
Nee he niet weer dat bullshit plaatje.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:18 schreef DX11 het volgende:
[..]
En daar zit je dus gelijk al heel erg fout. Ik steel niks, ik kopieer. Als ik niet had kunnen downloaden, had ik het alsnog niet gekocht. En daarnaast kun je heel veel content niet eens fatsoenlijk kopen (in hoge kwaliteit).
[ afbeelding ]
Hoezo bullshit? Als ik niks gedownload (gekopieerd) had, had ik het ook niet gekocht.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee he niet weer dat bullshit plaatje.
Sorry, deze discussie ga ik niet aan. Door het illegaal te downloaden ontneem je wel degelijk de maker ervan geld.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:58 schreef DX11 het volgende:
[..]
Hoezo bullshit? Als ik niks gedownload (gekopieerd) had, had ik het ook niet gekocht.
Als je de discussie niet aan wilt gaan moet je ook niet alsnog een argument gaan gevenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
Sorry, deze discussie ga ik niet aan. Door het illegaal te downloaden ontneem je wel degelijk de maker ervan geld.
True, maar ik stoor me enorm aan die vervelende goedpraterij van iets wat overduidelijk fout is. Net zoals al die lui dat ze wel moeten torrenten omdat het streamingaannbod zo versnipperd is . Alsof het je god given right is om die series te kijken hou toch opquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je de discussie niet aan wilt gaan moet je ook niet alsnog een argument gaan geven
Dat doe je wel door een argument te geven.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:00 schreef Gunner het volgende:
Sorry, deze discussie ga ik niet aan. Door het illegaal te downloaden ontneem je wel degelijk de maker ervan geld.
Nou vooruit, dan reageer ik ook inhoudelijk: ik ben het met je eens dat het plaatje te kort door de bocht is, maar 'zo overduidelijk fout' is dat net zo goed. Ik weet niet of het voorbeeld in dit topic voorbij kwam of een van de vorige keren dat ik deze discussie zag, maar er zijn zat muzikanten die nog liever 'piraterij' hebben dan 'spotify'. Ik heb als student ook veel muziek gedownload en uitgewisseld en mede daardoor ben ik later veel CDs en later ook DVDs gaan kopen. Mijn vader deed jaren eerder hetzelfde met casettebandjes en dergelijke, en die heeft jarenlang zo'n beetje in z'n eentje de plaatselijke LP/CD-winkel draaiende gehouden.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
True, maar ik stoor me enorm aan die vervelende goedpraterij van iets wat overduidelijk fout is. Net zoals al die lui dat ze wel moeten torrenten omdat het streamingaannbod zo versnipperd is . Alsof het je god given right is om die series te kijken hou toch op
Maar toch wil je het hebben. Dus dat argument gaat niet op.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:51 schreef DX11 het volgende:
Ik download dingen, die ik anders niet had gekocht.
Ik kan ook geen Ferrari betalen. Dat geeft me niet het recht om er op een andere manier aan te komen.quote:f ik download dus iets wat ik anders toch niet zou kopen, of zelfs vaak, niet eens KAN kopen.
Ik eet normaal nooit chips, dus jat ik maar een zak uit de supermarkt. Anders had ik het nooit gegeten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:58 schreef DX11 het volgende:
[..]
Hoezo bullshit? Als ik niks gedownload (gekopieerd) had, had ik het ook niet gekocht.
Je snapt niet wat ik bedoel. Veel content (zoals boven genoemd voorbeeld, interstellar imax versie) KAN je letterlijk NIET kopen, nergens, bestaat niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:48 schreef Gunner het volgende:
Ik kan ook geen Ferrari betalen. Dat geeft me niet het recht om er op een andere manier aan te komen.
Toch is het zo. Ik download films en series uit verveling, als het niet als download beschikbaar was had ik het niet ineens gekocht maar dan was ik iets anders gaan doen. Ze missen dus geen winst op mij.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:52 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Ik eet normaal nooit chips, dus jat ik maar een zak uit de supermarkt. Anders had ik het nooit gegeten.
Ik snap prima wat je bedoelt, alleen het geeft je alsnog niet het recht om het dan maar te downloaden. Dan neem je maar genoegen met de 4K/UDH bluray of wat dan ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:42 schreef DX11 het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel. Veel content (zoals boven genoemd voorbeeld, interstellar imax versie) KAN je letterlijk NIET kopen, nergens, bestaat niet.\
Dat mag jij vinden, veel plezier er mee.quote:
Moraalridderquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik snap prima wat je bedoelt, alleen het geeft je alsnog niet het recht om het dan maar te downloaden. Dan neem je maar genoegen met de 4K/UDH bluray of wat dan ook.
Je zegt hierboven ook dat de reden verveling is. En dat je het daarom legitimeert als zijnde " ik had het anders toch niet gekocht"
Ik vind dat onzin en domweg goedpraterij
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:48 schreef Gunner het volgende:
Ik ben zeker niet heiliger dan de paus, maar ik ga er geen smoesjes voor verzinnen om gedrag goed te praten.
Ik heb goede argumenten gegeven, jij bent het er niet mee eens. Dus dan houd het qua discussie op lijkt me. Agree to disagree noemen we dat.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:06 schreef Gunner het volgende:
Aha de argumenten zijn op. Dan kan het altijd nog op de man.
laat die troll toch gaanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:33 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik heb goede argumenten gegeven, jij bent het er niet mee eens. Dus dan houd het qua discussie op lijkt me. Agree to disagree noemen we dat.
Ik blijf in ieder geval lekker downloaden, misschien pak ik vanavond nog even een paar extra filmpjes naar binnen, en upload ik ze ook weer x10 (met een 1000Mbps abo), speciaal voor jou! Fijne dag nog!
Tja, je hoeft het in principe helemaal niet goed te praten. Ik download omdat ik het kan en ik dat wil. We hoeven niet allemaal dezelfde morele standaard te hebben, ook niet omdat de wetgever een kant kiest. Tja als je dan bestraft wordt voor iets dat strafbaar is, dat is het risico van het vak, maar die afweging moet je ook voor jezelf maken.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
True, maar ik stoor me enorm aan die vervelende goedpraterij van iets wat overduidelijk fout is. Net zoals al die lui dat ze wel moeten torrenten omdat het streamingaannbod zo versnipperd is . Alsof het je god given right is om die series te kijken hou toch op
quote:
Omdat ik niet langer ene rotruk geef om de entertainment-industrie die zelf nooit één rotruk om hun publiek gaf.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
kan je me inviten voor die sites?quote:Op maandag 17 april 2023 14:19 schreef Ace1 het volgende:
Ik maak nog vrij veel gebruik van torrents, via de private trackers Torrentleech en IPtorrents.
Heb daar denk ik 10 jaar geleden wat credits opgebouwd qua rating en kan sindsdien eindeloos
downloaden daar. Meestal gewoon met maximale snelheid (glasvezel). Wel is het sinds de netflix tijd
een stuk minder geworden.
Torrentleech gebruik ik ook nog af en toe. Toch wel handig soms.quote:Op maandag 17 april 2023 14:19 schreef Ace1 het volgende:
Ik maak nog vrij veel gebruik van torrents, via de private trackers Torrentleech en IPtorrents.
Heb daar denk ik 10 jaar geleden wat credits opgebouwd qua rating en kan sindsdien eindeloos
downloaden daar. Meestal gewoon met maximale snelheid (glasvezel). Wel is het sinds de netflix tijd
een stuk minder geworden.
Genieten altijd. Ik ben maar heel sporadisch van stand ups maar Burr vind ik heel fijn.quote:Op maandag 24 april 2023 19:31 schreef Rickocum het volgende:
al heb ik net pas de stand ups van Bill Burr ontdekt dus die ga ik even kijken.
De episodes van de Joe Rogan podcast met Bill Burr zijn ook een aanrader.quote:Op maandag 24 april 2023 19:31 schreef Rickocum het volgende:
Netflix leech ik van mijn moeder. Kijk ik nauwelijkks op, al heb ik net pas de stand ups van Bill Burr ontdekt dus die ga ik even kijken.
Ah, ik plink een nostalgisch traantje weg bij het horen van die naam.quote:Op maandag 24 april 2023 22:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Ik gebruik nog steeds Twilight CDs.
Twilight was volgens mij uit Nederland las ik. wel grappig was dat idd.quote:Op maandag 24 april 2023 22:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah, ik plink een nostalgisch traantje weg bij het horen van die naam.
Mijn broer had een lijntje met het buitenland en daar had je al eerder van die warez-albums. Kan even niet op de naam komen maar wat heb ik daar een lol van gehad.
http://twilight-cd.com/quote:Op maandag 24 april 2023 22:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Twilight was volgens mij uit Nederland las ik. wel grappig was dat idd.
Enkele jaren geleden nog iemand blij gemaakt toen ik een berg tegenkwam in een kringloopwinkel hier in de buurt. Mooi spul.quote:Op maandag 24 april 2023 22:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Ik gebruik nog steeds Twilight CDs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |