Ik was even boodschappen doen. Anders kwam er helemaal niks meer van vandaagquote:
heb je wat lekkers gehaaldquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was even boodschappen doen. Anders kwam er helemaal niks meer van vandaag
Zeker! Vanavond kip tandori en een paar speciaal biertjes en pindakaas met grove stukjesquote:
Als je drie pizza's besteld maar eigen shoarma wil hebben, hoe groot is dan de kans dat je een kangaroo ziet in een supermakt?quote:
Misschien heb ik nog een zonnesteek hoor, maar dit je doet én bier én pindakaas bij de kip tandori? Of eerst de tandori, wegspoelen met bier en dan als toetje pindakaas?quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker! Vanavond kip tandori en een paar speciaal biertjes en pindakaas met grove stukjes
Zo dat is een pittig vraag zeg.. ik kom daar zo op terug met het antwoordquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je drie pizza's besteld maar eigen shoarma wil hebben, hoe groot is dan de kans dat je een kangaroo ziet in een supermakt?
quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker! Vanavond kip tandori en een paar speciaal biertjes en pindakaas met grove stukjes
oke coolquote:
Eerst kip tandori, dan lekker bankhangen vanavond met een biertje en morgenvroeg een broodje pindakaas als lunchquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien heb ik nog een zonnesteek hoor, maar dit je doet én bier én pindakaas bij de kip tandori? Of eerst de tandori, wegspoelen met bier en dan als toetje pindakaas?
Aangezien het grote deel van de Nederlanders daar geen kaas van heeft gegetenquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
oke cool
wat is jouw mening over het zelf kweken van groenten en fruit zodat je niet meer bij de winkel hoeft te kopen?
benadeel je daar de boeren niet mee?
Ehhhhquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst kip tandori, dan lekker bankhangen vanavond met een biertje en morgenvroeg een broodje pindakaas als lunch
Dudor zit in aussi land denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo dat is een pittig vraag zeg.. ik kom daar zo op terug met het antwoord
Moet je eigenlijk shoarma bestellen en geen pizza of pizza met shoarma er op.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je drie pizza's besteld maar eigen shoarma wil hebben, hoe groot is dan de kans dat je een kangaroo ziet in een supermakt?
Dat is prima toch, en nee daar benadeel je de boeren zeker niet mee. Er zullen nog genoeg mensen zijn die het in de supermarkt kopenquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
oke cool
wat is jouw mening over het zelf kweken van groenten en fruit zodat je niet meer bij de winkel hoeft te kopen?
benadeel je daar de boeren niet mee?
Ja, meestal sla ik het ontbijt over en brunch ik pas rond 11 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |