Ik was even boodschappen doen. Anders kwam er helemaal niks meer van vandaagquote:
heb je wat lekkers gehaaldquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was even boodschappen doen. Anders kwam er helemaal niks meer van vandaag
Zeker! Vanavond kip tandori en een paar speciaal biertjes en pindakaas met grove stukjesquote:
Als je drie pizza's besteld maar eigen shoarma wil hebben, hoe groot is dan de kans dat je een kangaroo ziet in een supermakt?quote:
Misschien heb ik nog een zonnesteek hoor, maar dit je doet én bier én pindakaas bij de kip tandori? Of eerst de tandori, wegspoelen met bier en dan als toetje pindakaas?quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker! Vanavond kip tandori en een paar speciaal biertjes en pindakaas met grove stukjes
Zo dat is een pittig vraag zeg.. ik kom daar zo op terug met het antwoordquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je drie pizza's besteld maar eigen shoarma wil hebben, hoe groot is dan de kans dat je een kangaroo ziet in een supermakt?
quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker! Vanavond kip tandori en een paar speciaal biertjes en pindakaas met grove stukjes
oke coolquote:
Eerst kip tandori, dan lekker bankhangen vanavond met een biertje en morgenvroeg een broodje pindakaas als lunchquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien heb ik nog een zonnesteek hoor, maar dit je doet én bier én pindakaas bij de kip tandori? Of eerst de tandori, wegspoelen met bier en dan als toetje pindakaas?
Aangezien het grote deel van de Nederlanders daar geen kaas van heeft gegetenquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
oke cool
wat is jouw mening over het zelf kweken van groenten en fruit zodat je niet meer bij de winkel hoeft te kopen?
benadeel je daar de boeren niet mee?
Ehhhhquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst kip tandori, dan lekker bankhangen vanavond met een biertje en morgenvroeg een broodje pindakaas als lunch
Dudor zit in aussi land denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo dat is een pittig vraag zeg.. ik kom daar zo op terug met het antwoord
Moet je eigenlijk shoarma bestellen en geen pizza of pizza met shoarma er op.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je drie pizza's besteld maar eigen shoarma wil hebben, hoe groot is dan de kans dat je een kangaroo ziet in een supermakt?
Dat is prima toch, en nee daar benadeel je de boeren zeker niet mee. Er zullen nog genoeg mensen zijn die het in de supermarkt kopenquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
oke cool
wat is jouw mening over het zelf kweken van groenten en fruit zodat je niet meer bij de winkel hoeft te kopen?
benadeel je daar de boeren niet mee?
Ja, meestal sla ik het ontbijt over en brunch ik pas rond 11 uurquote:
Ha ha, ja was flauw maar kon het ff niet latenquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst kip tandori, dan lekker bankhangen vanavond met een biertje en morgenvroeg een broodje pindakaas als lunch
Ff voelenquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
dan heb ik ook een legitieme vraag
hoe weet een blinde dat z'n billen schoon zijn na het poepen
Hij likt aan het toilet papierquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
dan heb ik ook een legitieme vraag
hoe weet een blinde dat z'n billen schoon zijn na het poepen
je leest verkeerd. dat was konijnenmans hoorquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dudor zit in aussi land denk ik
En of shoarma van een kangoeroe lekker is
Ik vraag het me af
Hoe gaat het met je gipspootje, was zeker wel afzien met die warmte?quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
je leest verkeerd. dat was konijnenmans hoor
Excuze mon amiquote:Op donderdag 21 juli 2022 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
je leest verkeerd. dat was konijnenmans hoor
Of hij laat zijn begeleider hond zijn kont schoon likkenquote:
gisteren nieuw gips gehad. is lichter dus dat is wel fijn. het viel me nog mee met de warmte. het was wel warm maar niet extreem.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je gipspootje, was zeker wel afzien met die warmte?
Gelukkig maar, nogmaals: sterkte en beterschap!quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
gisteren nieuw gips gehad. is lichter dus dat is wel fijn. het viel me nog mee met de warmte. het was wel warm maar niet extreem.
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
gisteren nieuw gips gehad. is lichter dus dat is wel fijn. het viel me nog mee met de warmte. het was wel warm maar niet extreem.
hetzelfde nog als vorige week lamlul.quote:
Pindakaas met jam of met hagelslagquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, ja was flauw maar kon het ff niet laten
Overigens: vind echt bijna alles lekker maar pindakaas![]()
Ja bah olijvenquote:Op donderdag 21 juli 2022 16:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pindakaas met jam of met hagelslag![]()
Maar het is wel eten in dezelfde categorie als olijven. Je houd ervan of je haat het, er is geen grijs gebied
Homooooo hahaquote:Op donderdag 21 juli 2022 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
hetzelfde nog als vorige week lamlul.
gescheurde achillespees
Ben je nu weer supporters aan het ronselen voor dat voetbal clubje van jequote:
ja dat zei je vorige week ook alquote:
Daar zitten 6 inquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:22 schreef Schakeltopia het volgende:
@:mrsloveable hoeveel ijsjes zitten er in een pak 24 pops?
Was even aan t afwassenquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:25 schreef Schakeltopia het volgende:
@:mrsloveable waarom duurt het zo lang
Alle tanden nog wat Kees eet geen snoepquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:25 schreef dud0r het volgende:
Mevrouw liefbaar!
Als Jaap 10 snoepjes heeft en Piet pakt er 3. Hoeveel tanden heeft Kees dan nog?
geen vieslolliesquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:22 schreef Schakeltopia het volgende:
@:mrsloveable hoeveel ijsjes zitten er in een pak 24 pops?
quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
Als je groentjes op zijn mag je nog pozza een toetje.
extravieslolliesquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb enkel vieslollies, maar mrsloveable is van de luxe vieslollies
Ach dacht laat ik die eens proberenquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb enkel vieslollies, maar mrsloveable is van de luxe vieslollies
Zijn ze vies op een luxe manier?quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach dacht laat ik die eens proberen
Jep, je wordt er niet viesdik van.quote:
Gelukkig zijn we dat alquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, je wordt er niet viesdik van.
I knowquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo noemt @:mario390 Vrieslollies
quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je hebt mij gewoon voor het ootje ?
Gewoon hele jaar in de schappen, speculaas ligt ook hele jaar in de winkelquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
![]()
![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rsmaken-wintersmaken
Yes pleasequote:Op donderdag 21 juli 2022 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon hele jaar in de schappen, speculaas ligt ook hele jaar in de winkel
Doe even verslagje?quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
Sandy^ n+1
snap dat je pissig bent op zo'n dag.. maar dit..man man man
nee moet je even 5 seizoenen Below Deck med kijkenquote:
Heb al wel avond eten gehad?quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, zak choco pindas is alweer bijna op
Ja dag heb al genoeg andere series/films te kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee moet je even 5 seizoenen Below Deck med kijken
Die 'kapitein' doet de titel kapitein geen eer aan.
¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dag heb al genoeg andere series/films te kijken
Ja, maar muis heeft een zware chocolade verslavingquote:
Je bent zelf jammie.quote:
Dus eet je het meteen op als het koopt?quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar muis heeft een zware chocolade verslaving
Nu moet ik je zeker ook een vraag stellen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |