Nou het ontbreekt je in ieder geval niet aan zelfinzichtquote:
Bonusklacht: een tekort aan fatsoenlijke en bekwame moderators.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:55 schreef Fok-it het volgende:
Nou het ontbreekt je in ieder geval niet aan zelfinzicht
Ik ga echt goed op alle haat op de NS nu. Net een sollicitatiegesprek gehad tot conducteur wat dus compleet in de soep liep omdat ik, hoewel 'er geen goede of foute antwoorden zijn', ik 'om het antwoord heen bleef draaien waar we eigenlijk naar zochten'. Echt, wat een debacle.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
NS ook. Ze grijpen het 'tekort' gewoon aan om maar minder te hoeven rijden. Zo zag ik gisteren 4 conducteurs op een trein, maar het is goedkoper om treinen niet te laten rijden door de helft van de dienstregeling eruit te gooien. Vuile flikkers!
Hier in de buurt ook een spoorbrug stuk (zogenaamd) waardoor er minder treinen rijden. Hoezo minder? En dat duurt tot 5 september. Tot net na de zomervakantie. How convenient.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ga echt goed op alle haat op de NS nu. Net een sollicitatiegesprek gehad tot conducteur wat dus compleet in de soep liep omdat ik, hoewel 'er geen goede of foute antwoorden zijn', ik 'om het antwoord heen bleef draaien waar we eigenlijk naar zochten'. Echt, wat een debacle.
Als dit zo doorgaat moet men maar zelf onderdelen e.d. fabriceren via de 3D printer om aan een auto of ander levensmiddel te geraken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:46 schreef C.L.Werner het volgende:
Tegenwoordig is er een tekort aan alles, dit wordt ook door een ieder als excuus aangepakt om niets te veranderen of te doen.
Schiphol - tekort aan personeel, helaas we kunnen er niets aan doen. Helaas.
Auto's - tekort aan chips, daarom weinig invoer nieuwe auto's, occassions zijn een stuk duurder. Helaas.
Fietsen - tekort aan onderdelen uit China, wachttijd nieuwe iets is meer dan een jaar. Helaas.
TS begint:Tekort aan personeel in (random business) daarom zijn we eerder dicht(!) of betaalt u meer per product (!!).
Man bijt Fok vraagt - waar heeft u een tekort aan?
Ik print ondertussen al zonnenbloemolie met mijn Epson dubbel D printer.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat moet men maar zelf onderdelen e.d. fabriceren via de 3D printer om aan een auto of ander levensmiddel te geraken.
niet gelezenquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:30 schreef matigeuser het volgende:
Alles gaat dus precies volgens plan. The Great Reset, die rond 2030 voltooid moet zijn, is in volle gang.
Ineens komt zogenaamd alles ineens uit Oekraïne. Of is het het klimaat. Of de COVID-crisis die verantwoordelijk is voor het feit dat alles duurder wordt, slecht of niet geleverd kan worden, etc.
Maar het is inmiddels wel duidelijk. We moeten minder rijden, minder reizen, minder vlees eten en meer immigranten opnemen. En er zal meer controle en druk komen vanuit de overheid op ons burgers en ons leefgedrag.
En uiteraard zijn de omstandigheden precies zo dat de mensen er begrip voor zullen hebben. Of er zelfs om zullen smeken.
Een tekort aan argumenten waaruit blijkt dat de voorbeelden die je geeft onterecht zouden zijn en wel degelijk opgelost kunnen worden door de desbetreffende partijenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:46 schreef C.L.Werner het volgende:
Tegenwoordig is er een tekort aan alles, dit wordt ook door een ieder als excuus aangepakt om niets te veranderen of te doen.
Schiphol - tekort aan personeel, helaas we kunnen er niets aan doen. Helaas.
Auto's - tekort aan chips, daarom weinig invoer nieuwe auto's, occassions zijn een stuk duurder. Helaas.
Fietsen - tekort aan onderdelen uit China, wachttijd nieuwe iets is meer dan een jaar. Helaas.
TS begint:Tekort aan personeel in (random business) daarom zijn we eerder dicht(!) of betaalt u meer per product (!!).
Man bijt Fok vraagt - waar heeft u een tekort aan?
Dat gaat de meeste mensen niet lukken, vanwege een tekort aan technisch inzicht. Zelfs als ze de 3D-printer aan de praat zouden krijgen, weten ze waarschijnlijk niet eens waar of hoe ze de geprinte onderdelen moeten inbouwen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat moet men maar zelf onderdelen e.d. fabriceren via de 3D printer om aan een auto of ander levensmiddel te geraken.
Je vrouw zei gisteren dat jij ook niet wist waar je je onderdeel moest inbouwen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 20:23 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat gaat de meeste mensen niet lukken, vanwege een tekort aan technisch inzicht. Zelfs als ze de 3D-printer aan de praat zouden krijgen, weten ze waarschijnlijk niet eens waar of hoe ze de geprinte onderdelen moeten inbouwen.
Sorry Niffo in mijnonwetentheid geplaatst!quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:12 schreef Cockwhale het volgende:
Die ... puntjes in je topictitel is mijn trademark, zoek je eigen!
Dat was nou negens voor nodig!quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:27 schreef Cockwhale het volgende:
Aan TS' ma is in ieder geval geen tekort. Enough going around for everyone!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |