de suikerlobby is sterk in de wereld maar het zal er inderdaad ooit wel van komenquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nu promoten ze vooral gepimpt suikerwater.
Zou me niet verbazen als dat nog een keer verboden wordt bij sportwedstrijden.
Beter dan die Honda-meuk.quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:07 schreef tripel7 het volgende:
Betekend dit dat Max en Checo gepimpte VW's gaan promoten?
Ja echt meuk zo'n honda die Max naar zijn eerste WDC heeft geholpenquote:
Om vervolgens een onbetrouwbare partner te blijken en het avontuur voortijdig en hals over kop te verlaten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja echt meuk zo'n honda die Max naar zijn eerste WDC heeft geholpen
Anderzijds laten ze nu (vast tegen flinke betaling) RB echter niet helemaal zakken door de motoren gewoon nog te leveren.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Om vervolgens een onbetrouwbare partner te blijken en het avontuur voortijdig en hals over kop te verlaten.
Enorm respect voor de manier hoe Honda zich onder de vleugels van Red Bull herpakt heeft, maar het is geen partner waar een top team de komende tien jaar van zijn Formule 1 team aan op wil gaan hangen.
Een wisseling van board of directors bij Honda betekent dat met één pennenstreek honderden miljoenen aan verliezen worden genomen en het Formule 1 traject weer aan de kant geschoven wordt.
Maar qua timing zitten ze toch altijd wel een beetje fout, net als Toyota trouwens, zal iets Japans zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Anderzijds laten ze nu (vast tegen flinke betaling) RB echter niet helemaal zakken door de motoren gewoon nog te leveren.
Motorwissel betekent voor Max nog geen gridstraf. En met een verse (snellere) motor voor die lange rechte stukken is misschien wel prettig.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)s-red-bull/10344157/
Ik zou het heel raar vinden om in Spa of Monza een motorwissel te pakken. Op beide circuits ben je in mijn optiek favoriet en op Monza kun je nauwelijks inhalen.
Valt inderdaad niet veel meer te winnen nee bij dat team.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:12 schreef Sjeeser het volgende:
Niet heel verrassend, denk ik. Aston Martin zakt verder weg in de loop van de jaren, hoe leuk is het om achteraan mee te rijden. En ik vraag me af hoe gezellig het is met de Strolletjes.
Ferrari doet dat nou eenmaal met coureurs.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:21 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Wel bijzonder wat-ie allemaal bereikt heeft. Jammer dat het sinds Ferrari alleen maar downhill is gegaan.
Ja, hij is in die 5 jaar minstens 15 jaar ouder gewordenquote:Op donderdag 28 juli 2022 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari doet dat nou eenmaal met coureurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |