Ik heb al sinds juni hele dagen die airco aan gehad om de warmte eruit te houden. De zon staat er vol op van vroeg in de ochtend tot eind van de middag, tijdens het verbouwen in september was dat al heel duidelijk merkbaar. En die zon heeft heel goed geschenen deze zomer tot dusver.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Wees blij dat de warmte dit jaar toch redelijk laat is in je woning.
Het kan ook al begin juni zo warm zijn dat je woning 3 maanden lang niet meer afkoelt. Nu zitten we al eind juli.
Maandje volhouden nog en het is voorbij
Ok dan heb je het echt kut.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al sinds juni hele dagen die airco aan gehad om de warmte eruit te houden. De zon staat er vol op van vroeg in de ochtend tot eind van de middag, tijdens het verbouwen in september was dat al heel duidelijk merkbaar. En die zon heeft heel goed geschenen deze zomer tot dusver.
Heb je daar in het herfst halfjaar dan profijt van? Dat de zon meehelpt in het verwarmen van je huis. Mocht die schijnen, uiteraard.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al sinds juni hele dagen die airco aan gehad om de warmte eruit te houden. De zon staat er vol op van vroeg in de ochtend tot eind van de middag, tijdens het verbouwen in september was dat al heel duidelijk merkbaar. En die zon heeft heel goed geschenen deze zomer tot dusver.
De keerzijde is wel dat ik in de winter flink kan besparen op stookkostenquote:
De enige reden dat ik nog moet stoken op zonnige dagen in de koude maanden is dat die zon zo vroeg onder gaat. Het werkt echt geweldig.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb je daar in het herfst halfjaar dan profijt van? Dat de zon meehelpt in het verwarmen van je huis. Mocht die schijnen, uiteraard.
Heb je zonnepanelen ook toevallig? Dan wek je in de lente/zomermaanden zoveel stroom op dat je je aircogebruik daarmee vrijwel gratis maakt en in de winter stook je toch nauwelijks wegens de enorm goede isolatie. Win win lijkt mijquote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige reden dat ik nog moet stoken op zonnige dagen in de koude maanden is dat die zon zo vroeg onder gaat. Het werkt echt geweldig.
Helaas. Huurhuis dit datquote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heb je zonnepanelen ook toevallig? Dan wek je in de lente/zomermaanden zoveel stroom op dat je je aircogebruik daarmee vrijwel gratis maakt en in de winter stook je toch nauwelijks wegens de enorm goede isolatie. Win win lijkt mij
Lekker man. Ben ik al 2 dagen; goed te doen en niet bijster druk. Maar ligt er net aan waar je zit natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Morgen met een punthoofd en een tas bier naar het strand. Genot.
tering he, word een zwoele nachtquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Je kan buiten al merken dat er warmte aan komt.
Yep, het worden weer 2 warme dagjes/daagjes... Maar we draaien onze hand er niet meer voor om met 30 graden!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Je kan buiten al merken dat er warmte aan komt.
Als ik een glas rose in de tuin zet waait ie naar het strand ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |