Welke? Of moet ik een willekeurige pagina van Nu.nl openen?quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullie het artikel wel gelezen?
https://www.wielerflits.n(...)r&utm_source=twitterquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Welke? Of moet ik een willekeurige pagina van Nu.nl openen?
Vraag me af of je daar vrijdag en zondag nog wat aan hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:24 schreef JohnDDD het volgende:
Interview met Jakobsen nu op Eurosport EN. Het lijkt alsof hij nog niet helemaal wakker is. Die jongen is helemaal stuk
Dat lijkt me stug.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vraag me af of je daar vrijdag en zondag nog wat aan hebt.
Zondag wel denk ik, morgen denk ik kansloos ja zeker met die klimmetjes erinquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vraag me af of je daar vrijdag en zondag nog wat aan hebt.
Denk ik ook, is natuurlijk een korte rit, en in Parijs zie je niet vaak dat mensen er afgereden worden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zondag wel denk ik, morgen denk ik kansloos ja zeker met die klimmetjes erin
Dank, die heb ik opgesteld in een bepaald spel.quote:
Denk dat hij zondag uberhaupt geen fut meer heeft om er een sprintje uit te persen. Mocht hij zondag al halen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Denk ik ook, is natuurlijk een korte rit, en in Parijs zie je niet vaak dat mensen er afgereden worden.
Jacky Durand ookquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank, die heb ik opgesteld in een bepaald spel.
Op z’n buik op de ic.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk valt het mee voor iemand met zware astma en bilharzia
Gelukkig nietquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank, die heb ik opgesteld in een bepaald spel.
Als ie vrijdag niet meekan kan ie daar 'rustig' uitrijden en zaterdag hoeft ie ook niet voluit te gaan. En zondag is natuurlijk maar een etappe van zeg 70 km. Maar mijn favoriet is voor de komende 2 sprints eigenlijk Philipsen. Zo makkelijk gaat het bij Dylan ook niet meer.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Denk dat hij zondag uberhaupt geen fut meer heeft om er een sprintje uit te persen. Mocht hij zondag al halen.
Als ie het vandaag nog redt dan komt ie in de tijdrit OTL binnenquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:24 schreef JohnDDD het volgende:
Interview met Jakobsen nu op Eurosport EN. Het lijkt alsof hij nog niet helemaal wakker is. Die jongen is helemaal stuk
Dat komt vast goed met dat sprintje als hij er dan nog isquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Denk dat hij zondag uberhaupt geen fut meer heeft om er een sprintje uit te persen. Mocht hij zondag al halen.
Die gaan een positieve test vast niet communiceren en laten de renner gewoon in de Tourquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:30 schreef JohnDDD het volgende:
Toch wel weer veel covidgevallen nu ... ben benieuwd of we nog een grote verrassing gaan krijgen in de laatste dagen
Met griep sporten is sowieso geen goed idee; dat gold ook voor corona.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:35 schreef superniger het volgende:
3 man naar huis vanwege een griepje.
Volgens mij test de organisatie, behalve op de rustdagen, dan testen ze zelf.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die gaan een positieve test vast niet communiceren en laten de renner gewoon in de Tour
Dat geldt nog steeds voor corona, daar is sinds 2020 niks in veranderd.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met griep sporten is sowieso geen goed idee; dat gold ook voor corona.
Andersomquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij test de organisatie, behalve op de rustdagen, dan testen ze zelf.
Ik bedoel voor het coronatijdperk (pre corona dus)quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geldt nog steeds voor corona, daar is sinds 2020 niks in veranderd.
Organisatie testte op avond voor tweede rustdag, 0 positievenquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij test de organisatie, behalve op de rustdagen, dan testen ze zelf.
Zal zo rond of net onder z'n FTP zijn, dus in principe zou hij dat een uur kunnen volhouden op z'n beste dag.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Waarschijnlijk al besproken, maar McNulty reed gister op de laatste klim 20 minuten aan 400W hoog. Op zo’n korte rit misschien nog niet eens zo extreem.
Maar de klim daarvoor was dat wel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Waarschijnlijk al besproken, maar McNulty reed gister op de laatste klim 20 minuten aan 400W hoog. Op zo’n korte rit misschien nog niet eens zo extreem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |