Dat geldt nog steeds voor corona, daar is sinds 2020 niks in veranderd.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met griep sporten is sowieso geen goed idee; dat gold ook voor corona.
Andersomquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij test de organisatie, behalve op de rustdagen, dan testen ze zelf.
Ik bedoel voor het coronatijdperk (pre corona dus)quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geldt nog steeds voor corona, daar is sinds 2020 niks in veranderd.
Organisatie testte op avond voor tweede rustdag, 0 positievenquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij test de organisatie, behalve op de rustdagen, dan testen ze zelf.
Zal zo rond of net onder z'n FTP zijn, dus in principe zou hij dat een uur kunnen volhouden op z'n beste dag.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Waarschijnlijk al besproken, maar McNulty reed gister op de laatste klim 20 minuten aan 400W hoog. Op zo’n korte rit misschien nog niet eens zo extreem.
Maar de klim daarvoor was dat wel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Waarschijnlijk al besproken, maar McNulty reed gister op de laatste klim 20 minuten aan 400W hoog. Op zo’n korte rit misschien nog niet eens zo extreem.
Ja, maar FTP is de power die je een uur kunt volhouden als je ‘fris’ bent. Nu hadden ze die dag al dik 3 uur gekoerst (en 2.5 week Tour).quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zal zo rond of net onder z'n FTP zijn, dus in principe zou hij dat een uur kunnen volhouden op z'n beste dag.
Ik geloof dat Dumoulin op 450 ofzo zat als FTP
428. Wel hoog, maar niet heel bijzonder.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar de klim daarvoor was dat wel.
Misschien was het deels sparen voor als het echt nodig was? Of was hij gewoon echt slecht de rest van de Tour?quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
428. Wel hoog, maar niet heel bijzonder.
Alleen na 2,5 week relatief matig rondrijden is dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |