abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 11:15:22 #76
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205409525
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:08 schreef OProg het volgende:
Leuk over UAE druk doen, maar dat ONZE GELE JONGENS ook wonderbaarlijke dingen laten zien twijfelen we natuurlijk niet aan. Het is al een tijdje ook wonderlijk dat iemand met het postuur en gewicht van Voigt ook klimmers er af kunnen rijden bergop.
Wie twijfelt er niet aan Jumbo? Ik wel in ieder geval, Wout van Mars is uiteindelijk ook maar gewoon een Frankenstein.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205409528
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:08 schreef OProg het volgende:
Leuk over UAE druk doen, maar dat ONZE GELE JONGENS ook wonderbaarlijke dingen laten zien twijfelen we natuurlijk niet aan. Het is al een tijdje ook wonderlijk dat iemand met het postuur en gewicht van Voigt ook klimmers er af kunnen rijden bergop.
Ik denk niet dat iemand dit denkt hier.

Vinjegoo is ook erg grappig, uit het niets met z'n knakworstenhoofd. Maar de UAE antics zijn helemaal wel mooi, met renners die na een rustdag ineens twee keer zo goed zijn. TOPSHOW.
Jack does it in real time...
  donderdag 21 juli 2022 @ 11:19:39 #78
14505 OProg
A Life in Music
pi_205409564
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Wie twijfelt er niet aan Jumbo? Ik wel in ieder geval, Wout van Mars is uiteindelijk ook maar gewoon een Frankenstein.
Ik doel dan op het feit dan journalisten als Mart en zo hobbelen er nog wat rond, nu ineens een grote mond hebben, terwijl ik ze over andere mutantendingen, zoals ook een Jumbo, nooit hoor.

Net als over die 2 bizarre jaren van Tom, waarbij het constante niveau het jaar na de Giro helemaal buitenaards was.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 21 juli 2022 @ 11:21:49 #79
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205409589
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd doen de Bahrain inval en de totale faal in de tour en UAE gisteren mij wel erg twijfelen weer. Ik heb nooit de illusie gehad dat het helemaal schoon was en de laatste jaren en dat er vast wel ergens een nieuwe middeltje was dat nog niet op de radar was van de UCI dat zeker wel een goed effect zou hebben. Maar nu krijg ik het gevoel dat we weer echt terug zijn naar het oude wielrennen.

Wat betreft Wout, is het ook wel lastig. Bij Wout en Mathieu lijken ze allebei vanaf dat ze vanaf 8 jaar oud in een gouden pot zijn gevallen, ook bij de verschillende jeugd categorieën waren beide oppermachtig. Maar het is wel bizar wat Wout elke keer laat zien, het gemak waarin hij kan sprinten, tijdrijden, explosief berg op, lang mee op cols etc.
  donderdag 21 juli 2022 @ 11:27:48 #81
436595 Sked
Zonnestraal
pi_205409669
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:22 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Ik vind die Youri echt een arrogante kwal
Youri begint er steeds meer uit te zien als een darter
pi_205409689
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel achterstand verwachten we voor jakobsen?
Ik vrees buiten de tijd vandaag. Ik hoop alleen wel dat het geen Hummeltje wordt: teveel risico in de afdalingen en uit de bocht. Zou ontzettend jammer zijn.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 11:33:13 #83
pi_205409720
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:22 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Ik vind die Youri echt een arrogante kwal
Dit zeg je toch niet over de ontdekker van Roglic?!
pi_205409750
quote:
Hier kan ik niet langer dan 10 seconden naar kijken.
  donderdag 21 juli 2022 @ 11:37:12 #85
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_205409760
Ik vrees voor Fabio, hopen op meezitten in de ontsnapping met teammaten die het werk doen en een groot gat met het peloton
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_205409844
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2022 10:42 schreef Jason22 het volgende:
Mart vertrouwt het niet en wil een groot onderzoek naar McNulty: https://www.nporadio1.nl/(...)stamppot-bij-uae-s11
Haha, heerlijk fragment. Mart heeft in de 40 jaren als wielerjournalist van de groten zoals Jean Nelissen geleerd om bij bepaalde prestaties een vraagteken te zetten. Om zo'n uitspraak zonder ironie en zonder een bescheiden opmerking over zijn eigen verleden als 'journalist' te maken, is zelfs voor De Mart toch wel bijzonder.
  donderdag 21 juli 2022 @ 11:45:32 #87
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205409859
Wout is natuurlijk wel buitenaerts... Zo constant over 3 weken op een hoog niveau maar dat kan je van Vingegaard ook zeggen. Wat bij UAE vooral opvalt is natuurlijk hun revival. McNulty loste telkens vroeg en nu rijdt ie wonderwattages op kop. Mikkel Bjerg mocht blij zijn als hij in top-100 eindigde en gisteren reed hij iedereen eraf. Lichtjes lachwekkend allemaal.
pi_205409872
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:37 schreef Fretwork het volgende:
Ik vrees voor Fabio, hopen op meezitten in de ontsnapping met teammaten die het werk doen en een groot gat met het peloton
Probleem met meespringen is wel dat je dan ook echt in de vlucht van de dag terecht moet komen, anders kost het waarschijnlijk teveel energie die hij aan het eind tekort komt..
pi_205409875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout is natuurlijk wel buitenaerts... Zo constant over 3 weken op een hoog niveau maar dat kan je van Vingegaard ook zeggen. Wat bij UAE vooral opvalt is natuurlijk hun revival. McNulty loste telkens vroeg en nu rijdt ie wonderwattages op kop. Mikkel Bjerg mocht blij zijn als hij in top-100 eindigde en gisteren reed hij iedereen eraf. Lichtjes lachwekkend allemaal.
En Mcnulty haalt (geloof ik!) toch gister ook wattages en tijden diep in de derde week, 3 cols lang die we helemaal nog niet eerder hebben gezien?
pi_205409900
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Plus wat ook wel in hun nadeel spreekt is het verleden van de huidige (ploeg)leiders. Bij Rabo was het ook niet best in het verleden natuurlijk, maar over het algemeen hebben ze nu wel een redelijk schoon imago toch?

Maar ik zou alsnog niet verbaasd zijn als ze bij JV een keer worden gepakt.
pi_205409903
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:46 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Probleem met meespringen is wel dat je dan ook echt in de vlucht van de dag terecht moet komen, anders kost het waarschijnlijk teveel energie die hij aan het eind tekort komt..
Gewoon een Quick Step ploegentijdritje starten.
pi_205409918
1 wonderdag aan het einde van een grote ronde is nog wel verklaarbaar. Zeker als ze daarvoor amper geknecht hebben. Als ze vandaag weer vliegen hebben ze bij UAE of liggen slapen of Gianetti heeft gevraagd waar de kuil van Voigt te vinden is.
  Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 11:50:12 #93
pi_205409921
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:21 schreef Momo het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd doen de Bahrain inval en de totale faal in de tour en UAE gisteren mij wel erg twijfelen weer. Ik heb nooit de illusie gehad dat het helemaal schoon was en de laatste jaren en dat er vast wel ergens een nieuwe middeltje was dat nog niet op de radar was van de UCI dat zeker wel een goed effect zou hebben. Maar nu krijg ik het gevoel dat we weer echt terug zijn naar het oude wielrennen.

Wat betreft Wout, is het ook wel lastig. Bij Wout en Mathieu lijken ze allebei vanaf dat ze vanaf 8 jaar oud in een gouden pot zijn gevallen, ook bij de verschillende jeugd categorieën waren beide oppermachtig. Maar het is wel bizar wat Wout elke keer laat zien, het gemak waarin hij kan sprinten, tijdrijden, explosief berg op, lang mee op cols etc.
Wout was eigenlijk helemaal geen groot talent. Zowel letterlijk als figuurlijk niet. Wout was heel lang Woutje, hij kon heel lang door het kattenluikje naar binnen.

In z'n eerste jaar als junior heeft ie moeite om überhaupt bij de eerste tien te eindigen. In z'n tweede jaar als junior wordt ie iedere keer op een hoop gereden door Mathieu en legt ie het op het Belgisch kampioenschap af tegen Daan Soete of all places. Hij klopt Mathieu één keer en voor de rest komt ie niet in de buurt. Sowieso maar twee overwinningen, dat kunnen we moeilijk dominantie noemen.

Zijn eerste jaar als belofte is ook niet direct een succes. Hij wint vier veldritten, maar eindigt doorgaans heel ver achter jongens als Teunissen, Sweeck, Vanthourenhout, etc. Pas in zijn tweede en derde jaar als belofte begint hij ineens veel te winnen, na de befaamde groeispurt. Adrie van der Poel heeft daar een mening over. Jammer dat ik die quote van Adrie niet meer kan vinden, maar die had in ieder geval ernstige bedenkingen bij het feit dat Wout in een paar maanden tijd ineens een halve meter groter was geworden en die bedenkingen heb ik ook.

Ik heb sindsdien ernstig veel moeite om Wout serieus te nemen, heb al jaren het idee naar een uit de hand gelopen experiment te kijken.
  donderdag 21 juli 2022 @ 11:56:35 #94
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_205409970
Zijn er ooit Tourwinnaars geweest waarover nooit suggestieve vragen gesteld werden?
pi_205409979
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:56 schreef kibo het volgende:
Zijn er ooit Tourwinnaars geweest waarover nooit suggestieve vragen gesteld werden?
Pereiro Sio
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 21 juli 2022 @ 11:58:38 #96
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_205409988
quote:
Sastre
  Redactie Sport donderdag 21 juli 2022 @ 11:58:59 #97
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205409994
quote:
Zelfs Maurice Garin speelde vals, dus dat is van alle tijden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205409999
Ik heb eigenlijk wel weer zin in een Tour du Dopage.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_205410019
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:58 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Sastre
Dat hij jarenlang bij CSC reed, helpt niet, maar rond Sastre zelf speelde eigenlijk nooit iets inderdaad
pi_205410021
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:57 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Pereiro Sio
Van het altijd cleane Kess Depanje

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:58 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Sastre
Van het altijd cleane CSC
Jack does it in real time...