Tegen McNulty ook niet meer als die straks vijf keer op rij de Tour heeft gewonnen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tegen Lance durfde DeMart dit niet.
Mart moet eerst vooral naar zn eigen rol als journalist in het verleden kijken voordat ie begint te blerenquote:Op donderdag 21 juli 2022 10:42 schreef Jason22 het volgende:
Mart vertrouwt het niet en wil een groot onderzoek naar McNulty: https://www.nporadio1.nl/(...)stamppot-bij-uae-s11
Te veel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel achterstand verwachten we voor jakobsen?
Ik verwacht een DNFquote:Op donderdag 21 juli 2022 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je ziet inderdaad dat bepaalde renners, zoals Jakobsen, totaal weggereden worden, terwijl anderen dag na dag aan het vlammen zijn. Dat Thomas, tourwinnaar van 2018, op 2 minuten gereden wordt door McNulty is wel heel opvallend.quote:Of ze eten wonderstamppot zegt Mart Smeets, die parallellen ziet met het begin van het EPO tijdperk toen er ook enorme krachtsverschillen tussen renners waren. "Er kan best een nieuw middel zijn. Het hele peloton werd weggereden, ze kwamen als stof aan."
Jumbo laat zich vandaag niet weer verassen en gaat de BV inzetten in de rol van McNulty gisteren: 32.11quote:
Ik denk dat ze juist wel weer gaan schroeien.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jumbo laat zich vandaag niet weer verassen en gaat de BV inzetten in de rol van McNulty gisteren: 32.11
Zou ik dom vinden, dat plan van eergisteren werkte prima, gewoon 1-2 man in de kopgroep, dat Vingegaard nooit alleen hoeft te zitten. Wout lijkt sowieso wel het beste vanaf te zijn, zie hem niet de Hautacam voor zijn rekening nemen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jumbo laat zich vandaag niet weer verassen en gaat de BV inzetten in de rol van McNulty gisteren: 32.11
Als UAE dezelfde vorm heeft als gisteren komen er helemaal geen twee TJV'ers weg met een kopgroep.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zou ik dom vinden, dat plan van eergisteren werkte prima, gewoon 1-2 man in de kopgroep, dat Vingegaard nooit alleen hoeft te zitten.
Dit is leuk.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:42 schreef Jason22 het volgende:
Mart vertrouwt het niet en wil een groot onderzoek naar McNulty: https://www.nporadio1.nl/(...)stamppot-bij-uae-s11
Probleem is dat, als dat niet lukt, hij al voor het klimwerk met opgeblazen benen zit. Groenewegen probeerde het ook een paar keer gisteren en die eindigde nog achter de laatste fatsoenlijke groepjes.quote:
Wat vind jij ervan dat Jynx een paars hoofd heeft?quote:
Uhm tja, Jynx is sowieso al een rare pokemon, past eigenlijk niet in de eerste generatiequote:Op donderdag 21 juli 2022 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Jynx een paars hoofd heeft?
Meer een gen2 design ja.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Uhm tja, Jynx is sowieso al een rare pokemon, past eigenlijk niet in de eerste generatie
Maar veel gen 2 designs zijn al van dezelfde tijd als de eerste generatie.quote:
Thomas is een heel slecht voorbeeld, dat is de grootste mutant van allemaal. Die hoort als een soort lightversie van Hushovd over de kasseien te rammen en in serieuze bergetappes vroeg te lossen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:50 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben het op dit punt wel eens met DeMart:
[..]
Je ziet inderdaad dat bepaalde renners, zoals Jakobsen, totaal weggereden worden, terwijl anderen dag na dag aan het vlammen zijn. Dat Thomas, tourwinnaar van 2018, op 2 minuten gereden wordt door McNulty is wel heel opvallend.
Maar de meeste daarvan zou ik niet in gen 1 vinden passen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar veel gen 2 designs zijn al van dezelfde tijd als de eerste generatie.
Jynx is wel zo'n design wat ze beter niet hadden kunnen doen nee, zeker toen ze nog echt zwart was ipv paars.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Uhm tja, Jynx is sowieso al een rare pokemon, past eigenlijk niet in de eerste generatie
Wie twijfelt er niet aan Jumbo? Ik wel in ieder geval, Wout van Mars is uiteindelijk ook maar gewoon een Frankenstein.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:08 schreef OProg het volgende:
Leuk over UAE druk doen, maar dat ONZE GELE JONGENS ook wonderbaarlijke dingen laten zien twijfelen we natuurlijk niet aan. Het is al een tijdje ook wonderlijk dat iemand met het postuur en gewicht van Voigt ook klimmers er af kunnen rijden bergop.
Ik denk niet dat iemand dit denkt hier.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:08 schreef OProg het volgende:
Leuk over UAE druk doen, maar dat ONZE GELE JONGENS ook wonderbaarlijke dingen laten zien twijfelen we natuurlijk niet aan. Het is al een tijdje ook wonderlijk dat iemand met het postuur en gewicht van Voigt ook klimmers er af kunnen rijden bergop.
Ik doel dan op het feit dan journalisten als Mart en zo hobbelen er nog wat rond, nu ineens een grote mond hebben, terwijl ik ze over andere mutantendingen, zoals ook een Jumbo, nooit hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie twijfelt er niet aan Jumbo? Ik wel in ieder geval, Wout van Mars is uiteindelijk ook maar gewoon een Frankenstein.
Eerlijk gezegd doen de Bahrain inval en de totale faal in de tour en UAE gisteren mij wel erg twijfelen weer. Ik heb nooit de illusie gehad dat het helemaal schoon was en de laatste jaren en dat er vast wel ergens een nieuwe middeltje was dat nog niet op de radar was van de UCI dat zeker wel een goed effect zou hebben. Maar nu krijg ik het gevoel dat we weer echt terug zijn naar het oude wielrennen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie twijfelt er niet aan Jumbo? Ik wel in ieder geval, Wout van Mars is uiteindelijk ook maar gewoon een Frankenstein.
Youri begint er steeds meer uit te zien als een darterquote:Op donderdag 21 juli 2022 11:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind die Youri echt een arrogante kwal
Ik vrees buiten de tijd vandaag. Ik hoop alleen wel dat het geen Hummeltje wordt: teveel risico in de afdalingen en uit de bocht. Zou ontzettend jammer zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zeg je toch niet over de ontdekker van Roglic?!quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind die Youri echt een arrogante kwal
Haha, heerlijk fragment. Mart heeft in de 40 jaren als wielerjournalist van de groten zoals Jean Nelissen geleerd om bij bepaalde prestaties een vraagteken te zetten. Om zo'n uitspraak zonder ironie en zonder een bescheiden opmerking over zijn eigen verleden als 'journalist' te maken, is zelfs voor De Mart toch wel bijzonder.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:42 schreef Jason22 het volgende:
Probleem met meespringen is wel dat je dan ook echt in de vlucht van de dag terecht moet komen, anders kost het waarschijnlijk teveel energie die hij aan het eind tekort komt..quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:37 schreef Fretwork het volgende:
Ik vrees voor Fabio, hopen op meezitten in de ontsnapping met teammaten die het werk doen en een groot gat met het peloton
En Mcnulty haalt (geloof ik!) toch gister ook wattages en tijden diep in de derde week, 3 cols lang die we helemaal nog niet eerder hebben gezien?quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout is natuurlijk wel buitenaerts... Zo constant over 3 weken op een hoog niveau maar dat kan je van Vingegaard ook zeggen. Wat bij UAE vooral opvalt is natuurlijk hun revival. McNulty loste telkens vroeg en nu rijdt ie wonderwattages op kop. Mikkel Bjerg mocht blij zijn als hij in top-100 eindigde en gisteren reed hij iedereen eraf. Lichtjes lachwekkend allemaal.
Plus wat ook wel in hun nadeel spreekt is het verleden van de huidige (ploeg)leiders. Bij Rabo was het ook niet best in het verleden natuurlijk, maar over het algemeen hebben ze nu wel een redelijk schoon imago toch?quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout is natuurlijk wel buitenaerts... Zo constant over 3 weken op een hoog niveau maar dat kan je van Vingegaard ook zeggen. Wat bij UAE vooral opvalt is natuurlijk hun revival. McNulty loste telkens vroeg en nu rijdt ie wonderwattages op kop. Mikkel Bjerg mocht blij zijn als hij in top-100 eindigde en gisteren reed hij iedereen eraf. Lichtjes lachwekkend allemaal.
Gewoon een Quick Step ploegentijdritje starten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Probleem met meespringen is wel dat je dan ook echt in de vlucht van de dag terecht moet komen, anders kost het waarschijnlijk teveel energie die hij aan het eind tekort komt..
Wout was eigenlijk helemaal geen groot talent. Zowel letterlijk als figuurlijk niet. Wout was heel lang Woutje, hij kon heel lang door het kattenluikje naar binnen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd doen de Bahrain inval en de totale faal in de tour en UAE gisteren mij wel erg twijfelen weer. Ik heb nooit de illusie gehad dat het helemaal schoon was en de laatste jaren en dat er vast wel ergens een nieuwe middeltje was dat nog niet op de radar was van de UCI dat zeker wel een goed effect zou hebben. Maar nu krijg ik het gevoel dat we weer echt terug zijn naar het oude wielrennen.
Wat betreft Wout, is het ook wel lastig. Bij Wout en Mathieu lijken ze allebei vanaf dat ze vanaf 8 jaar oud in een gouden pot zijn gevallen, ook bij de verschillende jeugd categorieën waren beide oppermachtig. Maar het is wel bizar wat Wout elke keer laat zien, het gemak waarin hij kan sprinten, tijdrijden, explosief berg op, lang mee op cols etc.
Pereiro Sioquote:Op donderdag 21 juli 2022 11:56 schreef kibo het volgende:
Zijn er ooit Tourwinnaars geweest waarover nooit suggestieve vragen gesteld werden?
Sastrequote:Op donderdag 21 juli 2022 11:56 schreef kibo het volgende:
Zijn er ooit Tourwinnaars geweest waarover nooit suggestieve vragen gesteld werden?
Zelfs Maurice Garin speelde vals, dus dat is van alle tijden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:56 schreef kibo het volgende:
Dat hij jarenlang bij CSC reed, helpt niet, maar rond Sastre zelf speelde eigenlijk nooit iets inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |