Ik heb wel een laars om uit te zuipen, mag dat ook?quote:
je doet je best maar wanneer je weer durftquote:Op woensdag 20 juli 2022 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel een laars om uit te zuipen, mag dat ook?
quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
je doet je best maar wanneer je weer durft
dat wel een mooie... ik had een simpele Heinekenquote:Op woensdag 20 juli 2022 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan goede kwaliteit
Denk dat ik hem maar in de verkoop ga gooienquote:Op woensdag 20 juli 2022 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
dat wel een mooie... ik had een simpele Heineken
Ik hoef m nietquote:Op woensdag 20 juli 2022 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat ik hem maar in de verkoop ga gooien
Wat een goeie ideeën op de vroege ochtend.quote:
Lekker bakkiequote:Op donderdag 21 juli 2022 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een goeie ideeën op de vroege ochtend.![]()
Bezopen, letterlijk en figuurlijk?quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:41 schreef engine het volgende:
Schijnbaar hebben mensen op de vierdaagsefeesten ook last van blaren. Al 3e prik incident deze week.
https://www.gelderlander.(...)teekpartij~ae32de83/
In ieder geval de weg kwijt.quote:
jeetjequote:Op donderdag 21 juli 2022 08:50 schreef engine het volgende:
[..]
In ieder geval de weg kwijt.
Jongen hier uit het dorp is paar jaar terug ook zo gestoken op de vierdaagsefeesten. Uit het niks ineens. Snap je helemaal niks van.
Wowquote:Op donderdag 21 juli 2022 08:50 schreef engine het volgende:
[..]
Jongen hier uit het dorp is paar jaar terug ook zo gestoken op de vierdaagsefeesten. Uit het niks ineens. Snap je helemaal niks van.
Ik dacht dat dit over insectenbeten ging.quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:50 schreef engine het volgende:
[..]
Zo dat mag wat kosten zegquote:Op donderdag 21 juli 2022 11:31 schreef mazaru het volgende:
Gaat er nog iemand naar Bruce Springsteen? Ī5000,- voor een kaartje!![]()
Amerikaanse fans van Bruce Springsteen zijn niet blij met de hoge ticketprijzen voor zijn concerten. Volgens entertainmentwebsite Variety liepen de prijzen voor zijn arena-tournee op tot zo'n 5000 euro per kaart voor een platina zitplaats.
Volgens Variety heeft dat te maken met de vraag- en aanbodregeling waar verkoopplatform Ticketmaster mee werkt. De prijzen van platina plaatsen, die door de hele zaal verspreid zitten, fluctueren naarmate er meer interesse is in een concert.
Op Twitter delen verscheidene fans hun ongeloof en woede over de prijzen. "Iemand interesse in een zitplaats voor 4400 euro?", vraagt iemand cynisch. Ticketmaster en het team van Springsteen hebben tegenover Variety nog niet gereageerd.
Wat houdt dat in, ‘platina plaatsen’? Wat krijg je dan extra?quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:31 schreef mazaru het volgende:
(…) platina plaatsen, die door de hele zaal verspreid zitten (…)
Zo is dat.quote:
Ik zet ook wel een cd'tje opquote:Op donderdag 21 juli 2022 11:58 schreef Domnivoor het volgende:
Bruce mag zijn kaartjes zelf houden
[..]
Wat houdt dat in, ‘platina plaatsen’? Wat krijg je dan extra?
De enige meerwaarde is een duurder kaartje. Windhandel dus.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zet ook wel een cd'tje op![]()
Platinum Tickets geven fans de kans om de meest gewilde tickets van een event te kopen tegen een marktgedreven prijs.
Hiervoor wordt een deel van de tickets beschikbaar gesteld door de artiest / promotor.
Deze tickets geven de fans gegarandeerde toegang tot de plekken waar op dat moment het meeste vraag naar is.
Platinum Tickets worden aangeboden op Ticketmaster en zijn originele tickets.
Extra’s als hospitality of merchandise maken geen deel uit van het Platinum Ticket.
Dikke kans dat het toch nog uitverkocht is. Dit is echt wat de gek ervoor geeftquote:Op donderdag 21 juli 2022 12:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De enige meerwaarde is een duurder kaartje. Windhandel dus.
Oh ja. Als het niet uitverkocht was zou de prijs niet kunnen oplopen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dikke kans dat het toch nog uitverkocht is. Dit is echt wat de gek ervoor geeft
Een zitplaats achter het staanvak voor lange mensen?quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:58 schreef Domnivoor het volgende:
Wat houdt dat in, ‘platina plaatsen’? Wat krijg je dan extra?
Oh hier niet meerquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nope... het regent nog steeds... 83% luchtvochtigheid..
Dat is best frisquote:
Jonge Godquote:
Volgende week (donderdag) weer een Spaanse week bij de Lidl. Ik moet zeggen dat er wel wat voor mijn gading bijzit.quote:
Ik zal eens kijken ....quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgende week (donderdag) weer een Spaanse week bij de Lidl. Ik moet zeggen dat er wel wat voor mijn gading bijzit.
Patatas, gazpaco, tonijn in olijf olie (wel duur dus laat maar), garnalen en een boel meer, oh sardines maar die koop ik op de marktquote:
Ik koop altijd die olijfolie in de spuitbus.. lekker makkelijkquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Patatas, gazpaco, tonijn in olijf olie (wel duur dus laat maar), garnalen en een boel meer, oh sardines maar die koop ik op de markt
Oh echt?quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik koop altijd die olijfolie in de spuitbus.. lekker makkelijk
Hoe kan dat je nu al bekijken?quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgende week (donderdag) weer een Spaanse week bij de Lidl. Ik moet zeggen dat er wel wat voor mijn gading bijzit.
Spuitbus? Slecht voor het milieu ....quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik koop altijd die olijfolie in de spuitbus.. lekker makkelijk
Ga vissen danquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Spuitbus? Slecht voor het milieu ....
De folder onlinehttps://www.lidl.nl/c/service-contact-folders/s10008124quote:
Thnx..quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
De folder onlinehttps://www.lidl.nl/c/service-contact-folders/s10008124
Ze hebben boodschappen bezorgd?quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:16 schreef chufi het volgende:
Zo de Jumbo heeft weer goede zaken gedaan
In Frankrijkquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze hebben boodschappen bezorgd?
klopt , maar geen bergen meer en 3 van de 4 truien in bezit ...quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oja wielrennen laatste week toch?
Ah toppiequote:Op donderdag 21 juli 2022 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
klopt , maar geen bergen meer en 3 van de 4 truien in bezit ...
Hup Lieke en Femkequote:
Oh even checkenquote:Op donderdag 21 juli 2022 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging goed , zo op NED1 de samenvatting
Allebei in de finale. Die is vannacht zeker?quote:
Geen tv beschikbaar vandaagquote:
neequote:Op donderdag 21 juli 2022 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Allebei in de finale. Die is vannacht zeker?
Nee hij zit op de fiets stroom te trappenquote:
Oh jaquote:Op donderdag 21 juli 2022 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hij zit op de fiets stroom te trappen
Als het spel maar niet deprimerend is toch?quote:
krijg je dan hete gember?quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:39 schreef BasEnAad het volgende:
De gemberplant groeit hard en maakt steeds meer nieuwe bladeren. Tijdens de hitte heb ik m een beetje in de schaduw gehouden.
[ afbeelding ]
Ja of verbrande gemberplant.quote:
Ben jij de Bassie?quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:39 schreef BasEnAad het volgende:
De gemberplant groeit hard en maakt steeds meer nieuwe bladeren. Tijdens de hitte heb ik m een beetje in de schaduw gehouden.
[ afbeelding ]
Zo is datquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja of verbrande gemberplant.
Een gemberplant zou wel tegen een beetje zon moeten kunnen denk ik, maar tis een jong plantje, dus toch maar even voorzichtig gedaan.
Gelukkig maar, anders was het best raar gewordenquote:
Van Oekel's Discohoek, de De PinUp Club, Open het Dorp?quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
Best wel stil hier, een lekker programma waarop gereageerd kan worden zou niet verkeerd zijn.
Altijd weer die Duitsersquote:
Was wel een eigen foutje mario ... ze schoot tegen die Duitse aanquote:Op donderdag 21 juli 2022 22:54 schreef mario390 het volgende:
waarom mag dat dat zinsberger gehindert
werd bij de ausschuss?
dat is kut Marioquote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:03 schreef mario390 het volgende:
heb geen tv deze nacht iptv afgelopen
verlangering werkt niet om dat elke keer de
betalvorgang afbrekt weg de schlechte verbinding
Ja dus echt kutquote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:05 schreef mario390 het volgende:
ja en tv gaat niet om dat ik
geen fernbedienung vor de
recorder heb
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
Net een heel leuke karaokeavond gehad![]()
Dit gezongen:
Was heel leuk! En ging verrassend goed voor zo'n moeilijk nummerquote:
Ik moest ff luisteren voor ik het verstond .. Best lastig nummerquote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
Dit gezongen:
Is ook lastig. Kwam er niet perfect uit, maar we deden het ook volgens het publiek zeer aardigquote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest ff luisteren voor ik het verstond .. Best lastig nummer
Ja zeker Italiaans is niet zo algemeen gehoordquote:Op vrijdag 22 juli 2022 01:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is ook lastig. Kwam er niet perfect uit, maar we deden het ook volgens het publiek zeer aardigOok vonden ze het knap dat we Italiaans zongen
Dit zingen is zeker knap!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
Dit gezongen:
Waar kijk je naar?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 01:10 schreef mario390 het volgende:
hd austria kann ik nog kijken
de zender servus is zo en zendung
zo als aktenzeichen xy ongelost
Op internet kun je veel kijken ... Ik kijk nu de Spaanse TVEquote:Op vrijdag 22 juli 2022 01:10 schreef mario390 het volgende:
hd austria kann ik nog kijken
de zender servus is zo en zendung
zo als aktenzeichen xy ongelost
Ik doe er wel een filmpje bijquote:Op vrijdag 22 juli 2022 01:20 schreef chufi het volgende:
Vroeger had je ; Zendung met die maus @:Soury
Ik heb dit vroeger ook vaak gezien, was dit op Duitse tv?quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 juli 2022 01:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb dit vroeger ook vaak gezien, was dit op Duitse tv?
Zou kunnen ... Wij hadden na zoiets 1 in het wit ...quote:Op vrijdag 22 juli 2022 01:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn oma deze tv had, het komt me echt heel bekend voor.
[ afbeelding ]
Eerst 3 Nederlandse zenders, dan 3 Duitse en dan de Belg.
Was toen de modekleur?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen ... Wij hadden na zoiets 1 in het wit ...
Paste toen wel in het witte wandmeubelquote:
Je had ook nog die lundia-kasten, die je zelf kon verstellen. Plekje voor tv, voor boeken en voor ander spul. Mooi vond ik het niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 01:51 schreef chufi het volgende:
drinken mag niet meer , lezen uit boeken is ook iets van vroeger ... en TV kijken is inmiddels ook anders ...
kast was ook wel iets van 3-4 meter of zo
Ja ik weet niet meer wat systeem het was maar het stond er al begin jaren 70 .. Was verder niet lelijk of zo .. zou nog steeds functionerenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 01:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je had ook nog die lundia-kasten, die je zelf kon verstellen. Plekje voor tv, voor boeken en voor ander spul. Mooi vond ik het niet.
Ja, het functioneert nog steeds. Mijn zus heeft een lundia-kast staan die eerst van mijn pa was. Houten schappen met aan de uiteinden ijzeren strips die pasten in de rechtopstaande zijkanten. In die zijkanten kon je dan ijzeren pinnetjes plaatsen waar de schappen op rustten.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet niet meer wat systeem het was maar het stond er al begin jaren 70 .. Was verder niet lelijk of zo .. zou nog steeds functioneren
Lundia klinkt Zweeds in mn oren daar kun je ook pinnetjes of zo in gaten stoppenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 02:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, het functioneert nog steeds. Mijn zus heeft een lundia-kast staan die eerst van mijn pa was. Houten schappen met aan de uiteinden ijzeren strips die pasten in de rechtopstaande zijkanten. In die zijkanten kon je dan ijzeren pinnetjes plaatsen waar de schappen op rustten.
Ik heb het toch maar even opgezocht:quote:Op vrijdag 22 juli 2022 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Lundia klinkt Zweeds in mn oren daar kun je ook pinnetjes of zo in gaten stoppen
Ruikt wel Zweeds jaquote:Hoe het begon
Lundia ontstaat in 1949, als de Zweedse ontwerper Harald Lundqvist de Nederlandse meubelmakers Heinen en Colebrander enthousiast weet te maken voor zijn stellingkasten en opbergsystemen, gebaseerd op zijn gepatenteerde hout-pen verbinding. In datzelfde jaar wordt in het Achterhoekse Varsseveld gestart met de productie van het flexibele kastensysteem van Lundia. Lundia zal later uitgroeien tot een van de grootste producenten van houten meubelen van Nederland.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 02:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb het toch maar even opgezocht:
[..]
Ruikt wel Zweeds ja
Haha ja, en het is hartstikke Nederlands.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Bestaat het nog of is het inmiddels Ikea ?
IKEA is overigens ook al een tijdje Nederlands, het bedrijf staat hier geregistreerdquote:Het originele Lundia systeem is nog springlevend. Onder de naam Lundia Original is dit prachtige – en beroemde – modulaire systeem nog steeds verkrijgbaar. Volop variatiemogelijkheden in het blanke hout van toen en in de kleuren van nu.
Mooier nog, Lundia heeft een zeer grote diversiteit aan producten opgebouwd: kasten, deuren en laminaatvloeren. Deze zijn allemaal op elkaar afgestemd. Combineer, varieer en vind je eigen stijl!
Ook met de nieuwe serie kasten van Lundia heb je alle mogelijkheden om jouw huis te vormen naar jouw smaak. Schuifdeuren, draaideuren en helemaal op maat, het kan met Lundia!
Ja nederland schept een vaag belasting-technis klimaatquote:Op vrijdag 22 juli 2022 02:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja, en het is hartstikke Nederlands.
[..]
IKEA is overigens ook al een tijdje Nederlands, het bedrijf staat hier geregistreerd
Ja heeft vaak te maken met merkenrecht en royalties, daar betaal je in NL geen belasting over.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nederland schept een vaag belasting-technis klimaat
Dan vraag ik ook korting aanquote:Op vrijdag 22 juli 2022 03:02 schreef BasEnAad het volgende:
Ja heeft vaak te maken met merkenrecht en royalties, daar betaal je in NL geen belasting over.
Vroeger vaak gekeken.quote:
Geniet van je pensioenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
dat is lekker wakker wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:28 schreef engine het volgende:
Bij aan het komen van een avondje vierdaagsefeesten
Vergeten een wekker te zetten dus werd wakker van mensen die in m'n appartement aan het klussen zijn
Lekkerquote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:28 schreef engine het volgende:
Vergeten een wekker te zetten dus werd wakker van mensen die in m'n appartement aan het klussen zijn
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:59 schreef engine het volgende:
Had ook geen zin in een praatje dus heb kleren aangetrokken en ben via de steiger aan het balkon vertrokken![]()
Nu zit ik bij m'n moeders handwerk clubje![]()
Maar het was wel gezellig jadenk dat ik vanavond weer ga.
Wegsneaken uit je eigen huisquote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:59 schreef engine het volgende:
Had ook geen zin in een praatje dus heb kleren aangetrokken en ben via de steiger aan het balkon vertrokken![]()
quote:
Niks mis mee toch? Mijn moeder zit ook in kunst clubjesquote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Zo noemen ze het... Kan ik ook niks aan doen.
Ja dat is wel even minder maar is de eerste keer dat ik het vervelend vind. Normaal ben ik werken en zie ik ze niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wegsneaken uit je eigen huis![]()
Dat is wel vervelend aan dat geklus in huis, dat je je niet meer zo vrij voelt in je eigen huis
Ga je nog iets maken bij het handwerken?![]()
Zeker niks mis meequote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Mijn moeder zit ook in kunst clubjes
heyy moest je bijkomen ja?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:59 schreef engine het volgende:
3 daagse.. Laatste dag vandaag.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:50 schreef chufi het volgende:
Is het nu 3 daagse of is morgen de laatste 4e dag?
Deze keer de 3-daagsequote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:50 schreef chufi het volgende:
Is het nu 3 daagse of is morgen de laatste 4e dag?
Ja was wel iets heftiger dan ik mij voorgenomen hadquote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
heyy moest je bijkomen ja?Waar was je geweest?
Ik ga zo dadelijk weer op weg. Eerst naar de St annastraat ergens en daarna even kijken, centrum in denk ik.
Ik heb het ook niet gezienquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:32 schreef mario390 het volgende:
ik had geen sky fernbedienung is nog niet
gekomen
Komt hierdoorquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:59 schreef mario390 het volgende:
hugo is en geheimcode in vliegtuig
bedoelt dat en hops gegangen is
Human Gone, transport van een lijk per vliegtuig lees ik netquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:06 schreef mario390 het volgende:
het is en geheimcode
bedoelt en mens dood
Bij mij zijn ze totaal onverwacht ook weer bezig.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:28 schreef engine het volgende:
Apartquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze totaal onverwacht ook weer bezig.
Eerder deze week werd me gevraagd om ervoor te tekenen dat het nu echt klaar was. Ik heb niet getekend.
Het zal allemaal wel
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze totaal onverwacht ook weer bezig.
Eerder deze week werd me gevraagd om ervoor te tekenen dat het nu echt klaar was. Ik heb niet getekend.
Het zal allemaal wel
Klinkt bekend maar ik ken het niet.. maar is seksistisch lees ikquote:
OK... heb je de fernbedienung al ontvangenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:34 schreef mario390 het volgende:
ja en in oostenrijk duitsland switz, spanie
is en hele lawaii ,dingetje entstanden
Het scherpste gereedschap in de schuur.quote:
Zeis?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het scherpste gereedschap in de schuur.
Een stanleymesquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het scherpste gereedschap in de schuur.
Jij valt er nu ook onderquote:
Dat je niet de slimste bentquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien als je het zegt, dat er dan een belletje gaat rinkelen
Je moet wel even kijken waar en over wie ik het in eerste instantie over had.quote:
Tja dat weet ik dus niet.. maar gok mario?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet wel even kijken waar en over wie ik het in eerste instantie over had.
Tsjaaaquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja dat weet ik dus niet.. maar gok mario?
Jij woont ook in die schuur hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |