Ik heb wel een laars om uit te zuipen, mag dat ook?quote:
je doet je best maar wanneer je weer durftquote:Op woensdag 20 juli 2022 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel een laars om uit te zuipen, mag dat ook?
quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
je doet je best maar wanneer je weer durft
dat wel een mooie... ik had een simpele Heinekenquote:Op woensdag 20 juli 2022 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan goede kwaliteit
Denk dat ik hem maar in de verkoop ga gooienquote:Op woensdag 20 juli 2022 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
dat wel een mooie... ik had een simpele Heineken
Ik hoef m nietquote:Op woensdag 20 juli 2022 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat ik hem maar in de verkoop ga gooien
Wat een goeie ideeën op de vroege ochtend.quote:
Lekker bakkiequote:Op donderdag 21 juli 2022 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een goeie ideeën op de vroege ochtend.![]()
Bezopen, letterlijk en figuurlijk?quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:41 schreef engine het volgende:
Schijnbaar hebben mensen op de vierdaagsefeesten ook last van blaren. Al 3e prik incident deze week.
https://www.gelderlander.(...)teekpartij~ae32de83/
In ieder geval de weg kwijt.quote:
jeetjequote:Op donderdag 21 juli 2022 08:50 schreef engine het volgende:
[..]
In ieder geval de weg kwijt.
Jongen hier uit het dorp is paar jaar terug ook zo gestoken op de vierdaagsefeesten. Uit het niks ineens. Snap je helemaal niks van.
Wowquote:Op donderdag 21 juli 2022 08:50 schreef engine het volgende:
[..]
Jongen hier uit het dorp is paar jaar terug ook zo gestoken op de vierdaagsefeesten. Uit het niks ineens. Snap je helemaal niks van.
Ik dacht dat dit over insectenbeten ging.quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:50 schreef engine het volgende:
[..]
Zo dat mag wat kosten zegquote:Op donderdag 21 juli 2022 11:31 schreef mazaru het volgende:
Gaat er nog iemand naar Bruce Springsteen? ¤5000,- voor een kaartje!![]()
Amerikaanse fans van Bruce Springsteen zijn niet blij met de hoge ticketprijzen voor zijn concerten. Volgens entertainmentwebsite Variety liepen de prijzen voor zijn arena-tournee op tot zo'n 5000 euro per kaart voor een platina zitplaats.
Volgens Variety heeft dat te maken met de vraag- en aanbodregeling waar verkoopplatform Ticketmaster mee werkt. De prijzen van platina plaatsen, die door de hele zaal verspreid zitten, fluctueren naarmate er meer interesse is in een concert.
Op Twitter delen verscheidene fans hun ongeloof en woede over de prijzen. "Iemand interesse in een zitplaats voor 4400 euro?", vraagt iemand cynisch. Ticketmaster en het team van Springsteen hebben tegenover Variety nog niet gereageerd.
Wat houdt dat in, ‘platina plaatsen’? Wat krijg je dan extra?quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:31 schreef mazaru het volgende:
(…) platina plaatsen, die door de hele zaal verspreid zitten (…)
Zo is dat.quote:
Ik zet ook wel een cd'tje opquote:Op donderdag 21 juli 2022 11:58 schreef Domnivoor het volgende:
Bruce mag zijn kaartjes zelf houden
[..]
Wat houdt dat in, ‘platina plaatsen’? Wat krijg je dan extra?
De enige meerwaarde is een duurder kaartje. Windhandel dus.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zet ook wel een cd'tje op![]()
Platinum Tickets geven fans de kans om de meest gewilde tickets van een event te kopen tegen een marktgedreven prijs.
Hiervoor wordt een deel van de tickets beschikbaar gesteld door de artiest / promotor.
Deze tickets geven de fans gegarandeerde toegang tot de plekken waar op dat moment het meeste vraag naar is.
Platinum Tickets worden aangeboden op Ticketmaster en zijn originele tickets.
Extra’s als hospitality of merchandise maken geen deel uit van het Platinum Ticket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |