Mijn kantoor buiten is nu wel primaquote:Op donderdag 21 juli 2022 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik binnen kwam op kantoor was het 28 graden. Ik heb toen gelijk de ramen die open kunnen, vol open gezet. Na bijna drie kwartier is de temperatuur gedaald naar 25 graden.
Eindelijk kunnen de lampen juist uitblijven, de afgelopen dagen met alle gordijnen en zonwering dicht hebben de lampen meer aangestaanquote:Op donderdag 21 juli 2022 09:55 schreef dick_laurent het volgende:
Gristus wat een grijsheid en frisheid opeens zeg. Ik weet dat het normaal is in dit land, maar wennen doet het nooit. Moet bijna overdag de lampen weer aandoen. In de zomer.
Heeft ook wel weer watquote:Op donderdag 21 juli 2022 10:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eindelijk kunnen de lampen juist uitblijven, de afgelopen dagen met alle gordijnen en zonwering dicht hebben de lampen meer aangestaan
Ok, dus ik moet gaan duimen dat het de hele dag bewolkt blijft, dat het niet te veel gaat regenen vanaf nu en dat het vocht netjes de grond in trekt. Moet kunnen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:39 schreef SilverEyes het volgende:
Het is hier nu de meeste zware dag. Hele nacht heeft het flink geregend en nu staat de zon alweer een pat een flink te shinen. Een grote broeibak hiero
Prima korte broeken weer ditquote:Op donderdag 21 juli 2022 10:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Toch maar een extra trui aangetrokkenEen grijze
Uiteraard.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:30 schreef aloa het volgende:
Draait precies boven Nederland rond.
[ afbeelding ]
Nietquote:Op donderdag 21 juli 2022 12:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik geloof je direct. Waar heb je ze gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |