precies, en dat middeleeuwse systeem van meester-knecht verhoudingen kan ook echt niet meer in deze woke tijden.. Laat die kopman lekker zelf zijn drinkbus halen! Luie donder dat het isquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:13 schreef noodgang het volgende:
Sowieso, de meesten rijden nu echt voor spek en bonen mee
80% maakt echt geen kans meer op een etappeoverwinning. Dat die nog fietsen slaat nergens op
Daar zijn ze niet goed genoeg voor.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:58 schreef Momo het volgende:
Dit is nog meer in het voordeel van INEOS, maar heb niet het gevoel dat die een alles of niks poging gaan doen.
Volgens mij willen ze het ook niet echt.quote:
Dat zou al veel zijn. Lekker vol aan gaan in die laatste kilometer en er niets mee opschietenquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en een prachtige 20 seconden winnen.
Denk nog eens na.. Hoe komt die Deen aan de gele trui? Oh ja, hij ging een etappe de hele dag aanvallen...quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Vingegaard goed is, dan had hij zelf af en toe in de aanval gegaan. maar nee hij blijft als een hondje Pogacar volgen.
quote:Ploegleider Frans Maassen verwacht aanvallen van Tadej Pogacar op weg naar Peyragudes. Het liefst anticipeert de ploeg opnieuw door mensen mee te sturen in de vlucht. "Jonas oogt heel fris.
13:25quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Wanneer ongeveer gaat de gele vlag ongeveer gezwaaid worden voor het vertrek? Kan ik nog mijn pakketje ophalen?
13:20quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Wanneer ongeveer gaat de gele vlag ongeveer gezwaaid worden voor het vertrek? Kan ik nog mijn pakketje ophalen?
Ik vind die strijd op twee fronten eigenlijk veel leuker. Klassementsmannen maken er toch wel strijd van.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop dat nog 1 van de 2 ritten voor de kleppers wordt, maar op deze manier ben ik er bang voor..
Het is ook wel mooi als de grote mannen af en toe een rit pakken. Hugo Houle staat toch wat minder leuk op de kaart.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik vind die strijd op twee fronten eigenlijk veel leuker. Klassementsmannen maken er toch wel strijd van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |