Alleen Sanchez en Wright rijden aardig inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgens mij zijn ze alleen bij Sanchez vergeten de pillen af te pakken, die rijdt alsof hij nog 28 is ipv 38.
Jeetje ik wou hem net ook plaatsen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geniets is niet aan het genieten.
toen had hij nog geen geel. ik kraam echt geen onzin, ik word steeds verkeerd begrepenquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Denk nog eens na.. Hoe komt die Deen aan de gele trui? Oh ja, hij ging een etappe de hele dag aanvallen...
Jij bent echt een expert in het uitkramen van onzin
De kat krabt de krullen van de trap.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geniets is niet aan het genieten.
De Spaanse prins spreekt prima Spaans.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De kat krabt de krullen van de trap.
De Milaan-San Remo winnaar, dames en heren!quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb Mohoric al een paar keer in het begin van een rit een kansloze aanval zien plaatsen. Echt heel geestig.
De afrekening komt nog wel.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Schandalige actie van Philipsen.
De groenquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
De groen is binnen voor Wout.
Nu nog enkel aankomen
220 verschil en 220 punten nog te verdienen! Alles kan nog gebeuren.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
De groen is binnen voor Wout.
Nu nog enkel aankomen
Morgen geef ik hem ook een goede kans!quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Philipsen houdt het spannend, wie weet wint hij vandaag wel de rit!
bedoeling was "de groene trui" maar vergat mijn zin af te maken.quote:
Fouten zijn menselijk. Kan gebeuren!quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
bedoeling was "de groene trui" maar vergat mijn zin af te maken.
Is ie alle ploegleiders om pillen aan het vragen ofzo?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geniets.
Kan toch niet dit.
elke keer als ikquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
toen had hij nog geen geel. ik kraam echt geen onzin, ik word steeds verkeerd begrepen
Armstrong deed dit ook. aanvallen in het geel.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
elke keer als ikdenk doe je weer iets
![]()
maar in het geel aanvallen is nu juist onzin, dat doet al 40 jaar bijna niemand (behalve op de laatste aankomst bergop)
Fransen als er Fransen of Franse teams mee doenquote:
De Amazon ondertitels van de MotoGP docu waren in stakingquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:07 schreef Momo het volgende:
Is het nou de bedoeling dat Contador Engels praat ?
Hij kan het beter gewoon bij Spaans houden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:07 schreef Momo het volgende:
Dat snap ik ook nooit, hij is zelfs voor juillie beter te verstaan als ie Spaans spreektquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:07 schreef Momo het volgende:
Vorig jaar was dit ook al een vervelende rubriek.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:10 schreef DiegoFuser het volgende:
Een kolonel is een ijsdessert dat traditioneel bestaat uit een citroensorbet, of limoensorbet met suiker, eiwit en water. het geheel wordt overgoten met wodka, en wordt traditioneel afgewerkt met citroen- of limoenzestes
Nooit van gehoord
Ik ook niet, maar nu wil ik er éénquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:10 schreef DiegoFuser het volgende:
Een kolonel is een ijsdessert dat traditioneel bestaat uit een citroensorbet, of limoensorbet met suiker, eiwit en water. het geheel wordt overgoten met wodka, en wordt traditioneel afgewerkt met citroen- of limoenzestes
Nooit van gehoord
Dat is al een poosje geledenquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
waar is de tijd dat ze afstapten en met elkaar op de vuist gaan.
Hij is het peloton en de rest is de kopgroepquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:12 schreef alpeko het volgende:
Wat is er met Geniets? En waarom boeit dat ons?
quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:13 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hij is het peloton en de rest is de kopgroep
quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
waar is de tijd dat ze afstapten en met elkaar op de vuist gaan.
Dan moet Philipsen alles winnen... plausibelquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Aert nog niet helemaal zeker van groen
IJs met wodka en citroen, dat moet toch wel de meest klassieke combinatie ooit zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:10 schreef DiegoFuser het volgende:
Nooit van gehoord
Ik hoop op mannen als Meintjes, Mas en Bardet die proberen mee te schuivenquote:
Ook nooit van gehoord, maar zou dat zo naar binnen schuiven.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:10 schreef DiegoFuser het volgende:
Nooit van gehoord
Dit geldt eigenlijk wel voor heel Astana.quote:
Wat blijft er nog over qua geschikte koersen?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kruijswijk mikt op najaar, geen Vuelta. Belletje bij NOS
De Amstel Curaçao Racequote:Op woensdag 20 juli 2022 14:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat blijft er nog over qua geschikte koersen?
Nou, wat is mikken... hopelijk nog een paar koersjes meepakken om te investeren in het volgende seizoen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kruijswijk mikt op najaar, geen Vuelta. Belletje bij NOS
Ronde van de Achterhoek.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Italiaanse koersjes?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eendagskoersen in Italië?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Canadese koersen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |