Edje gaat ernaast staanquote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Strekking van het verhaal is dan gewoon doen, lekker cashen en je kan toch altijd nog terug naar de eredivisie?
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mooi shot voor @:powerloungen Lijkt op een hele slechte familiefoto dit.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Whited.comquote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht dit seizoen op een fiasco uitlopen dan hebben we in ieder geval deze nog.quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima foto hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het echt een kutfoto maar zal wel aan mij liggen.
Sorry maar dit is niet serieus te nemen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:53 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Sorry maar dit is niet serieus te nemen.
Moeten we nu allemaal net doen alsof Brobbey voor het logo en de club is teruggekomen? Hij was nooit op deze manier weggegaan als hij dat allemaal zou menen.quote:
Daar had hij heel veel spijt van.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:10 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Moeten we nu allemaal net doen alsof Brobbey voor het logo en de club is teruggekomen? Hij was nooit op deze manier weggegaan als hij dat allemaal zou menen.
Een foutje wat je "liefde" 20 miljoen kost en jou een tekenbonus oplevertquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar had hij heel veel spijt van.
Mensen maken fouten
Ik heb jou met FIFA ooit eens best serieuze fouten zien maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een foutje wat je "liefde" 20 miljoen kost en jou een tekenbonus oplevert
Maakte ik maar zulke fouten.
Hij heeft geen invloed op de vraagprijs van Leipzigquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een foutje wat je "liefde" 20 miljoen kost en jou een tekenbonus oplevert
Maakte ik maar zulke fouten.
Ik weet vrij zeker dat ik jou versloeg waarna jij ineens offline ging.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb jou met FIFA ooit eens best serieuze fouten zien maken.
Het is wat het is hoor maar laat het hem nu eerst maar bewijzen/laten zien voordat er grote praatjes komen uit "liefde"quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft geen invloed op de vraagprijs van Leipzig
Nou laat hem ons maar naar de kwartfinale cl schieten. Meer liefde heb ik van dat soort mensen niet nodigquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar had hij heel veel spijt van.
Mensen maken fouten
Echt hè :’)quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:10 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Moeten we nu allemaal net doen alsof Brobbey voor het logo en de club is teruggekomen? Hij was nooit op deze manier weggegaan als hij dat allemaal zou menen.
Hij is juist het ultieme voorbeeld dat je de gok prima kunt wagen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ze laten hem niet alleen voetballen, maar ook 1x per week een preek geven tegen jonge voetballertjes die het in hun hoofd halen om te denken aan een transfer naar een buitenlandse club waar ze meer kunnen vverdienen
Daarmee is ie makkelijk die 17 mil waard
Vooral het 'het was tijd om thuis te komen' gelul. Echt, hoe lang is hij weg geweest, een maand?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Echt hè :’)
Dat je hem sportief/zakelijk tolereert of evt zelfs “blij” kan zijn, soit, maar dat hypocriete gelul...
Ja maar hij zegt niks over liefde oid tochquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wat het is hoor maar laat het hem nu eerst maar bewijzen/laten zien voordat er grote praatjes komen uit "liefde"
Sorry ik haat voetbal gewoon in al zijn nepheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |