Ben heel benieuwd. Hoop dat hij niet weer in allerlei knullige blessures terecht komt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel een smetje, maar over de speler zelf ben ik wel tevreden dat hij terug is
quote:Ik snap alle emotie en sentiment, maar het is onze taak en rol om daar feitelijk en analytisch naar te kijken”, zei technisch manager Gerry Hamstra daar woensdag nog over in Oostenrijk. ,,Kijk je naar een gelijkwaardige spits in Europa, ben je waarschijnlijk hetzelfde geld kwijt. Alleen zit bij ons het verhaal dat hij bij ons uit de wei komt, hier zijn opleiding genoot en op een bepaalde manier weggegaan is. Dat knaagt natuurlijk. Maar als je dat weg laat, wat lastig is, en je gaat naar Europa kijken, ben je dit soort bedragen kwijt.”
Prima. 20 miljoen winst en minimaal verlies op de kwaliteit van de selectie.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als je alle inkomsten en uitgaven van elkaar aftrekt, hoeveel zou er dan overblijven in de kas? Ik kom op iets van 105 miljoen aan vaste inkomsten en rond de 85 miljoen aan uitgaven.
20 miljoen winst deze window?
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als je alle inkomsten en uitgaven van elkaar aftrekt, hoeveel zou er dan overblijven in de kas? Ik kom op iets van 105 miljoen aan vaste inkomsten en rond de 85 miljoen aan uitgaven.
ik dacht 127-90 dus +37quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Aan de andere kant, mocht hij niet naar Leipzig zijn gegaan, had hij nu niet nog een 5-jarig contract getekend. As hij presteert levert dat straks genoeg opquote:
Sowieso 5 spelers gehaald met het idee ze door te verkopen uiteindelijk, zit veel potentie in ieder geval. Daarnaast heb je sowieso met Timber en Antony nog goud in handen qua transferinkomsten. Club is financieel prima gezond en de risico's die genomen worden zijn allemaal prima uit te leggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:02 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant, mocht hij niet naar Leipzig zijn gegaan, had hij nu niet nog een 5-jarig contract getekend. As hij presteert levert dat straks genoeg op
Zo werkt het dus niet. Je kunt niet bruto inkopen en verkopen van elkaar aftrekken om te concluderen wat je in kas hebt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit soort rekensommen slaat natuurlijk nergens op omdat commissies en tekengeld ook uit de inkomstenpot gaat.quote:
Dit. Het is een totaal stupide gedachte dat je het zo kunt uitrekenen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Je kunt niet bruto inkopen en verkopen van elkaar aftrekken om te concluderen wat je in kas hebt.
Bedankt, Hans.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit soort rekensommen slaat natuurlijk nergens op omdat commissies en tekengeld ook uit de inkomstenpot gaat.
[..]
Dit. Het is een totaal stupide gedachte dat je het zo kunt uitrekenen.
Alleen al vanwege zaakwaarnemers, tekengeld, clubs die salaris voor tijdelijke contracten meewegen in hun transferbudget.
Open deurtje intrappen op de vrijdagochtend. Lekker man.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:44 schreef Boussaadia het volgende:
BadderHaring moet nog even laten weten dat hij ook kennis van zaken heeft.
Hey Bronson, ouwe smeerpijp.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:44 schreef Boussaadia het volgende:
BadderHaring moet nog even laten weten dat hij ook kennis van zaken heeft.
Moet zeggen dat Huntelaar best leuk doet op de beelden die wij meekrijgen. Lijkt erg betrokken bij de nieuwe spelers.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik mis deze eindbaas toch wel bij Ajax moet ik zeggen. Maar goed, H2 lijkt het aardig over te nemen.
natuurlijk maar je moet ergens beginnen, al met al een prima transferzomerquote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit soort rekensommen slaat natuurlijk nergens op omdat commissies en tekengeld ook uit de inkomstenpot gaat.
[..]
Dit. Het is een totaal stupide gedachte dat je het zo kunt uitrekenen.
Alleen al vanwege zaakwaarnemers, tekengeld, clubs die salaris voor tijdelijke contracten meewegen in hun transferbudget.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |