SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Oh dat is balen, had je ze al lang ?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Mijn bluetooth oordopjes lijken hun beste tijd te hebben gehad.
Eentje is na een uur al leeg, waar dat 6 uur moet zijn…
Een jaar of 3, gok ik.quote:
stom hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een jaar of 3, gok ik.
Ik gebruik ze wel redelijk intensief, maar kennelijk is de levensduur van het batterijtje niet zo heel geweldig…
Ik verheug me op morgenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben vanochtend even naar de supermarkt gewandeld, ik vind het verder niet verantwoord om actief te zijn, binnen of buiten. Het is hier binnen 25 en buiten 30
Ik op donderdag en vrijdag, morgen wordt het hier nog steeds heet. Oh en zondag wordt het ook weer (te) heetquote:
15 Minuten songs selecteren, in een playlist gooien, even shufflen en de boel daarna non-stop laten draaien is een koud kunstje…quote:
Oh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik op donderdag en vrijdag, morgen wordt het hier nog steeds heet. Oh en zondag wordt het ook weer (te) heet
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, gun mij het geluk om nieuwe oordopjes te kunnen kopen…
quote:
Er is weer een actie van Gilette bij Kruidvat https://www.kruidvat.nl/s(...)-oordopjes/p/5684344quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, gun mij het geluk om nieuwe oordopjes te kunnen kopen…
Goede tip, maar ik heb nog ladingen scheermesjes en als ik dan toch nieuwe oordopjes moet aanschaffen, dan wil ik een moderne versie. Deze dopjes in de aanbieding zijn al wat langer op de markt en bieden weining bedieningsmogelijkheden. Bij Bol kosten ze bijna de helft dan waarvoor het Kruidvat ze aanbiedt…quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er is weer een actie van Gilette bij Kruidvat https://www.kruidvat.nl/s(...)-oordopjes/p/5684344
Ik ben bang dat we dat niet te weten komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is traditie dat de actie van Gilette hier gedeeld wordt. Hoe zou het met spijkerbroek zijn?
Ik vrees het ookquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we dat niet te weten komen.
Niks doen levert ook niks op en dat is ook saai…quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:51 schreef just me het volgende:
Ik heb heel even app contact met Raf gehad, het gaat goed maar het is saai
Bizar wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we dat niet te weten komen.
Ik zou het zeker fijn vinden als spijkerbroek opeens weer aanwezig zou zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bizar wel.
Maar ik moet zeggen dat een 'vermiste' en eigenlijk al opgegeven Fok'er een tijdje terug toch weer opdook.
En dan heb ik het niet over onze verkeersregelaar…
Ik ook, ik ken 'm als een rustige persoon met een soort van humor waar ik wel van hou.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou het zeker fijn vinden als spijkerbroek opeens weer aanwezig zou zijn
Absoluut!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou het zeker fijn vinden als spijkerbroek opeens weer aanwezig zou zijn
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:51 schreef just me het volgende:
Ik heb heel even app contact met Raf gehad, het gaat goed maar het is saai
Zijn muziek is heel erg fijn, maar met z'n cosmetische ingrepen vind ik het maar een raar persoon geworden…quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik las lovende reacties van diverse (muziek)vrienden die deze week bij het concert van Joe in Tivoli waren geweest
Welterusten!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:19 schreef Symphonic het volgende:
We gaan poging tot slapen doen.
Dank voor de fijne playlist
succes !!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Welterusten. Ik durf nog niet, hoewel ik wel moe ben.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:19 schreef Symphonic het volgende:
dat heb ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten. Ik durf nog niet, hoewel ik wel moe ben.
Er staat nog flink wat muziek klaar, dus dat kan ook een excuus zijn om nog even te wachten.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten. Ik durf nog niet, hoewel ik wel moe ben.
Hier begint het ook af te koelen, kan ook de ventilator zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat nog flink wat muziek klaar, dus dat kan ook een excuus zijn om nog even te wachten.
Dankzij nieuwe gordijnen is het redelijk koel in de slaapkamer hier, ik heb afgelopen nacht ook prima geslapen.
Net even buiten geweest, daar koelt het nu ook af, ondanks de nog bijna 29 graden die de buitentemperatuur meter aangeeft…
Ik kan me van mijn kindertijd herinneren dat het toen ook regelmatig boven de 30 graden was.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Hier begint het ook af te koelen, kan ook de ventilator zijn
Tussen boven de 30 en tegen de 40 zit best een groot verschilquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me van mijn kindertijd herinneren dat het toen ook regelmatig boven de 30 graden was.
Kan me echter niet herinneren dat er toen zo veel ophef over was. Maar toen hadden we ook nog geen social media waarmee we elkaar gek maken…
Welterusten, hopelijk val je een beetje in slaap en wordt je morgenochtend vroeg pas weer wakker…quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:45 schreef livelink het volgende:
Ik ga het toch maar proberen. Dank je wel voor de muziek MadMaster en welterusten.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:45 schreef livelink het volgende:
Ik ga het toch maar proberen. Dank je wel voor de muziek MadMaster en welterusten.
Ach, het is gelukkig niet elke dag.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
Tussen boven de 30 en tegen de 40 zit best een groot verschil![]()
Ik heb natuurlijk de luxe dat ik gewoon op de bank kan hangen en niet hoef te werken
ik vermaak me prima zoquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, het is gelukkig niet elke dag.
Nog 2 songs en dan zet ik GUP uit, dan bewaren we nog wat voor een volgende warme dag…
Welterusten voor straks!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:01 schreef just me het volgende:
dank je wel voor de verfrissende muziekjes
En nog eentje erbijquote:
Ook goedemorgen gewenst, livelink.quote:Op woensdag 20 juli 2022 05:57 schreef livelink het volgende:
[..]
En nog eentje erbij![]()
Wat een dramatische nacht![]()
Desalniettemin goedemorgen Melting
zijn nu al je ijsjes ontdooid ?quote:Op woensdag 20 juli 2022 06:53 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Prima geslapen, maar te laat wakker wegens een stroomstoring die net pas hersteld lijkt te zijn…
Goedemorgen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 06:44 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ja, ik ben wel vroeg wakker maar ik het goed geslapen
Heerlijk om het gordijn iets te zien wapperen!
Goedemorgen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 06:53 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Prima geslapen, maar te laat wakker wegens een stroomstoring die net pas hersteld lijkt te zijn…
Wat een wijsheid Meltingquote:Op woensdag 20 juli 2022 06:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Vroeg op geeft je de meeste kans op een lange dag.
[..]
Dat wist ik stiekem welquote:
De vriezer zit nog dicht en ik gok er op dat de storing maar een kleine 2 uur heeft geduurd.quote:
Oh, gelukkig maar!quote:Op woensdag 20 juli 2022 06:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vriezer zit nog dicht en ik gok er op dat de storing maar een kleine 2 uur heeft geduurd.
Toen de stroom zojuist weer beschikbaar was, stond de wekker op 5:36 te knipperen…
Later naar bed gaan, geeft niet meer kans op een lange dag.quote:Op woensdag 20 juli 2022 06:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ook later naar bed gaan, die tactiek hanteer ik…
quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Later naar bed gaan, geeft niet meer kans op een lange dag.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:18 schreef just me het volgende:
En voordat ik alle ramen dichtgedaan had was de regen alweer voorbij
Yep, het was toen ook warm, maar meer dan een toelichting bij het NOS Journaal op het weer en misschien een item over die brand was er niet. Hitte protocollen en zo kende we niet...quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en over dat er vroeger niet zo veel aandacht was voor zomerhitte, nou echt wel. De zomer van 76 staat nog in mijn herinnering, we waren een weekje ofzo op vakantie in het huis van mijn oudoom in Heelsum en de hele omgeving aan bos fikte uiteindelijk af.
beidenquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:21 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Of je had veel ramen open staan, of het was een erg korte bui.
Goedemiddag.quote:
Goed hoor, beetje saai, maar ben gisteren overgeplaatst naar een wat betere afdeling, meer te doen en meer vrijheden en mag nu met begeleiding ook een stukje wandelen buiten, dat is welfijn. En gezelliger groep.quote:
Goed om te horen dat het goed gaat.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goed hoor, beetje saai, maar ben gisteren overgeplaatst naar een wat betere afdeling, meer te doen en meer vrijheden en mag nu met begeleiding ook een stukje wandelen buiten, dat is welfijn. En gezelliger groep.
beter als in ?quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goed hoor, beetje saai, maar ben gisteren overgeplaatst naar een wat betere afdeling, meer te doen en meer vrijheden en mag nu met begeleiding ook een stukje wandelen buiten, dat is welfijn. En gezelliger groep.
Vooraf-track om 18:54 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Cooldown (including 30 minutes of recent new music)
Nou dat is wel heel uniek zegquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooraf-track om 18:54 uur.
NB: Het blokje vanaf 19:00 uur bestaat grotendeels uit niet eerder gedraaide nummers, voor de liefhebber.
Te weinig uitzendingen, te veel muzikaal aanbod. En ik wil mensen tijdens de reguliere uitzending ook niet doodknuppelen met een overdosis nieuwe muziek.quote:
Ik bedoelde eigenlijk: niet eerder gedraaid als in 'nog nooit door iemand'quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Te weinig uitzendingen, te veel muzikaal aanbod. En ik wil mensen tijdens de reguliere uitzending ook niet doodknuppelen met een overdosis nieuwe muziek.
Maar wees gerust: er zitten ook wat liedjes in de reguliere uitzending
Het zal in elk geval gedraaid zijn door degene die het heeft afgemixtquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:57 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: niet eerder gedraaid als in 'nog nooit door iemand'
Code rood: je hebt vast een zonnesteekquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:01 schreef DJ11 het volgende:
ehhh,,, waarom begin ik nu net de reguliere uitzending?Ik zou een half uur nieuwe muziek gaan draaien
![]()
Basement Jaxx - Red Alert (Grant Nelson remix edit)
Dat zal het zijn. Zelden is een uitzending zo snel ontspoord.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:02 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Code rood: je hebt vast een zonnesteek
Een frisse duik nemen dan maarquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Zelden is een uitzending zo snel ontspoord.
Boos dat hij/zij voor jouw gifjes wordt misbruikt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:08 schreef Tjoent het volgende:
Hij of zij kijkt trouwens niet erg amused
Het is daar nu 13 graden zie ik... wat een heerlijkheid.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Van Amerika gaan we voor verkoeling naar IJsland:Ásgeir - Snowblind
Goedenavondquote:
Heel mooiquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Deze heb ik de vorige keer ook gedraaid. De nieuwe single van....A-ha - I'm In
Tot later, dank voor het meeluisterenquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:26 schreef Tjoent het volgende:
Dat was idd een mooi en rustgevend nummer![]()
Ik ben nu even out... eksters wegjagen
Klinkt heel fijn. Goed dat je hem opgemerkt hebt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Tot slot eentje uit de serie: deze had ik wel eerder mogen opmerkenHet nummer kwam op 22 juni uit.
Warhaus - Open Window
Was ook wel nodigquote:
Ritmo de la nochequote:Op woensdag 20 juli 2022 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Peter Allen - I Go To Rio
Hierna een nummer waar een riedeltje in zit dat hier verdomd veel op lijkt (en dan doel ik niet op Coldplay)
Heb je gelijk in. Maar ik hoorde dit nummer op de radio en dat vond ik wel lekker zomers klinken:quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s volgens mij ook gewoon met een sample van dit nummer
Precies. Opbokken met die zonquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:47 schreef Melting het volgende:
Iets minder sunshine mag ook wel.
Afgelopen dagen een overdosis gehad.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:47 schreef Melting het volgende:
Goedenavondquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:47 schreef Melting het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoedenavondDan gaan we de luchtballon in; daar is het lekker koel.
The 5th Dimension - Up, Up And Away
Hierna: een liedje waarvan ik benieuwd ben of iemand het (her)kent....
Het komt uit 1970... en er is nog iets mee.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoedenavondDan gaan we de luchtballon in; daar is het lekker koel.
The 5th Dimension - Up, Up And Away
Hierna: een liedje waarvan ik benieuwd ben of iemand het (her)kent....
Was een ESF inzending en ik ken de NL versie, maar dat doet geen 🛎 rinkelen…quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het komt uit 1970... en er is nog iets mee.
Alleen moet je er dan even Nederlandstalige tekst bij denken...
quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:55 schreef livelink het volgende:
Ik moet nog eten, maar heb wel al een wijntje op. Verkeerde volgorde
De wijn was nog van vanmiddag, het eten is voor de avond.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:55 schreef livelink het volgende:
Ik moet nog eten, maar heb wel al een wijntje op. Verkeerde volgorde
Verdampt zullen we dan maar zeggenquote:
Voor iemand van anderhalve maand oud zingt ze wel aardig…quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer is van een Duits-Italiaanse zangeres. Dikke maand oud inmiddels; gelukkig alsnog hier komen bovendrijven...Luca Vasta - La Mia Storia
Grapjasquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor iemand van anderhalve maand oud zingt ze wel aardig…
quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor iemand van anderhalve maand oud zingt ze wel aardig…
Hier lag de verbinding er helemaal uit.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor skipjes in de muziek.
Anderen ook?
Neequote:Op woensdag 20 juli 2022 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Anderen ook?
Geen skipjes hier…quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Anderen ook?
Ik heb het zelfs opgezocht. Vond het vrij troosteloos.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb dit nutteloze feitje vast al eens verteld, maar het hier bezongen café bestaat echt.Keane - Sovereign Light Café
niet echt in trek zo te zienquote:
Een beetje Zandvoort.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs opgezocht. Vond het vrij troosteloos.
Ja, dat inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een beetje Zandvoort.
Vergane glorie…
Sommige steden zijn ineens heel druk doende om zichzelf op de kaart zetten. Ik hoorde radiospotjes voor Den Helder en zelfs ook al voor Venlo.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een beetje Zandvoort.
Vergane glorie…
Ik heb de afgelopen week veel over Ter Apel en Bant gehoord.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sommige steden zijn ineens heel druk doende om zichzelf op de kaart zetten. Ik hoorde radiospotjes voor Den Helder en zelfs ook al voor Venlo.
Als ik de PSB was, had ik ze aangeklaagd…quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Een ideaal nummer om deelnemers aan popquizzen op het verkeerde been te zetten. Nee, het zijn niet de Pet Shop Boys... Engelse Top 10-hit in 1992 - en tevens te vinden op voornoemde soundtrack.Electronic - Disappointed (7-inch mix)
Het lijkt er wel extreem veel op. (Als dit een PSB-nummer was, stond het zo'n beetje in mijn top-10; dit ter indicatie)quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik de PSB was, had ik ze aangeklaagd…
Nu weet ik het zelf niet meer…quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een verzoekje van MadMaster. Ik heb het als een muzikaal verzoekje opgevat, maar het kan ook heel letterlijk zijn.
Ja, hij was er even, en toen weer niet meer.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:16 schreef just me het volgende:
Over Den Helder gesproken... @:knokkels al een tijdje niet meer gezien
Ja, dat was mij nog wel bekend.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geheugensteuntje:Terence Trent D'Arby - Rain
gewoon knokkels dusquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, hij was er even, en toen weer niet meer.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Een Amerikaanse singer-songwriter, die al 10 albums heeft uitgebracht. Ik kende hem nog niet, maar dit nummer is een weekje oud en klinkt wat mij betreft erg prettig.Charley Crockett - I'm Just A Clown
Verderop in de uitzending komen nog een paar fraaie nieuwe liedjes, waaronder eentje van een artiest die ik zeer, zeer vaak draai...quote:
Hij zei al..... hallo vriendjes en vriendinnetjes.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Dit is natuurlijk omdat Ajax Bassey heeft aangekocht…
Enjoy!quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet even ijs eten, verse vracht binnengebracht door mw. MM…
Laat het smakenquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet even ijs eten, verse vracht binnengebracht door mw. MM…
We zullen het nooit weten.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:35 schreef Melting het volgende:
Waarom maakt hij zijn zin niet gewoon af.....
If you should go....... ja wat dan??
Sorry, gemist.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:30 schreef DJ11 het volgende:
![]()
Billy Joel - Root Beer Rag
Verzoekje van MM
Kan gebeuren. Ik heb 'm wel echt gedraaid hoorquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, gemist.![]()
Mijn echtgenote kwam net thuis met 2 half smeltende Italiaanse ijsjes, die gingen even voor…
En deze stond al klaar en past er volgens mij prima achteraan:quote:
Chocolate, Mystic of die derde…quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Voor het nummer hierna geldt: op hoop van zegen, ik hoop dat ik de juiste versie heb
Dat waren ze alle 3…quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Juist. Geen idee of dit de hitversie was...Mystic - Ritmo De La Noche (radio version)
Ja, daar was iets mee hè? Ook met Samba de Janeiro, geloof ik (twee versies tegelijk in de Top 40)quote:
Dan is het zeker behoorlijk afgekoeldquote:
Die ken ik dan weer alleen van Bellini…quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, daar was iets mee hè? Ook met Samba de Janeiro, geloof ik (twee versies tegelijk in de Top 40)
Even opgezocht:quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer alleen van Bellini…
Zie mijn edit.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Even opgezocht:
https://www.top40.nl/carrilio/carrilio-samba-de-janeiro-11373
Carrilio haalde #14
quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Voor het nummer hierna geldt: op hoop van zegen, ik hoop dat ik de juiste versie heb
Symph.... je hebt gejokt tegen onsquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was helemaal niet aan het dansen, het is echt veel te warm binnen. In de tuin is het nu wel aangenaam
Nou moet hij voor straf een stukje op zijn orgel spelen bij de volgende meet.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou moet hij voor straf een stukje op zijn orgel spelen bij de volgende meet.
Net als tijdens de vorige meet…quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou moet hij voor straf een stukje op zijn orgel spelen bij de volgende meet.
Dit was mooiquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Landt dit niet meteen, luister het later dan vooral nog eens... Het is echt zo'n sterk nummer:Rae Morris - Spitting From The Top
Begrijp ik. Was bij mij ook niet het geval. Het ging in de (nogal grote) map van "nog eens luisteren". Maar hoor je het een paar keer, dan wordt het steeds beter. Vind ik dan.quote:
quote:
quote:
Ik kende het niet, maar het klinkt prima.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Openingstrack van zijn album Reality Killed The Video Star
Het is ook een single geweest.
Dat ken ik zo niet. Moet je maar eens een keer doen dan. 136.66 geeft -ie hier als BPM aanquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel een leuke track om te mixen met 'KAOS'…
Dat wordt dan het lijflied voor alle Schipholgangersquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel een leuke track om te mixen met 'KAOS'…
Dat er nog geen Nederlandse artiest hier een parodie op het gemaakt met: Schiphol!quote:
Dat was ook mijn associatie bij 'Airport'…quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt dan het lijflied voor alle Schipholgangers
quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Oordopje is weer leeg, dus ik haak noodgedwongen af.
Happy continuity en dank 11…
Er mag toch wel 1 liedje van een slappe Nederlandse bagger tekst verschoond blijven?quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat er nog geen Nederlandse artiest hier een parodie op het gemaakt met: Schiphol!
Ik vrees voor de komende carnavalquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat er nog geen Nederlandse artiest hier een parodie op het gemaakt met: Schiphol!
Best een goed plan, ludieke parodie. Helpen we meteen het origineel de Top 2000 in.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan een backfire worden. Staat de parodie ineens op nummer1 als protestsong van alle toeristen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Best een goed plan, ludieke parodie. Helpen we meteen het origineel de Top 2000 in.
En er dan een versie van 312 minuten van maken, zodat je met 1 nummer door de wachtrij heen bent.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En er dan een versie van 312 minuten van maken, zodat je met 1 nummer door de wachtrij heen bent.
Ik ga even de koelte van de tuin opzoekenquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de beste nummers van zijn album Hotel uit 2005:Moby - Spiders
Hierna nog drie nummers, waaronder één fonkelnieuwe...
Dank voor het luisteren. Fijne avond nog.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga even de koelte van de tuin opzoekendank voor de muziekjes én de gezelligheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |