SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Dat gaat met geen mogelijkheid lukken.quote:
Ravijn zometeen bij de afdaling om wat tijd te winnen?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat gaat met geen mogelijkheid lukken.
Wout naar UAEquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb een beetje een raar gevoel.
Aan de ene kant ben ik pro pogacar en hoop ik dat hij de Tour wint.
Aan de andere kant ben ik ook voor Van Aert en dus onrechtstreeks beetje voor de Deen Vingegaard.
Conclussie:
Kon Pogacar niet voor Jumbo rijden![]()
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb een beetje een raar gevoel.
Aan de ene kant ben ik pro pogacar en hoop ik dat hij de Tour wint.
Aan de andere kant ben ik ook voor Van Aert en dus onrechtstreeks beetje voor de Deen Vingegaard.
Conclussie:
Kon Pogacar niet voor Jumbo rijden![]()
Net was ie van de tracker verdwenen. Dus ik denk dat ie er al uit is eigenlijkquote:
Hij komt nog wel steeds vooruit volgens de tracker, al is het heel langzaam.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Net was ie van de tracker verdwenen. Dus ik denk dat ie er al uit is eigenlijk
Madouas rijdt nu op kop, dus je zou denken..quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:19 schreef wimderon het volgende:
Groupama zou best eens een keuze maken tussen Madouas en Storer. Want als ze met Jorgenson/Caruso/Gallopin/Houle bovenkomen gaan ze niet winnen.
Omdat we een nieuwe regisseur hebben die een prijsvraag heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:20 schreef Slobeend het volgende:
Waarom hebben we de demarage van Houle niet gezien?
Lijkt er wel op ja, maar ze verliezen alleen maar tijd op Hugod.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Madouas rijdt nu op kop, dus je zou denken..
Is hij de afvalzakken van Bahrein gaan uitpluizen?quote:
Dadelijk gaat Hugo nog winnen ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:21 schreef Marcoss het volgende:
Houle, Mas, Meintjes.. allemaal in de aanval vandaag.. denk dat de tv het echt heeft begeven door de hitte
Je ijlt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:21 schreef Marcoss het volgende:
Houle, Mas, Meintjes.. allemaal in de aanval vandaag.. denk dat de tv het echt heeft begeven door de hitte
De regisseur weet niet hoe legendarisch Hugo is en ziet m niet als factor. Als ie dit flikt wordt ie als Frans Canadees geadopteerd door het moederlandquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:20 schreef Slobeend het volgende:
Waarom hebben we de demarrage van Houle niet gezien?
Die wacht enkel als Vingegaard hem nodig heeft, anders weer wat puntjes voor het groen!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Benieuwd wat die straks 7 minuten gaat doen.
Absoluut, en ik snap niet waar deze verandering in strategie vandaan komt. Eerder reden ze toch wel echt voor de overwinning, nu lijken ze ereplaatsen oké te zijn gaan vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De slotklim nog even afwachtende voor ik ze op de brandstapel gooi, stelt het me voorlopig erg teleur. De wateren worden niet eens getest, terwijl Yates een uiterst geschikte figuur is om te kijken welke reactie(s) het oproept bij de rest.
Gallopin kon niet meer fietsenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:24 schreef groenen het volgende:
Waarom is Marion Rousse eigenlijk overgegaan van Gallopin maar Allaphilippe?
Met Van Aert weet je nooit he.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:23 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja wat had je gedacht op zo'n col?
Zeker met die afdaling/vallei van 27km.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van Aert wil je ook gewoon daarvoor hebben toch? Ik vind het opnieuw helemaal niet vreemd.
Aanvallen lijkt me wel een zekerheidje.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vast niet. Benieuwd of die hier gaat aanvallen. Zou wel leuk zijn.
quote:
Die is sowieso wel aan het breken.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:29 schreef Mykonos het volgende:
Movistar rijdt op kop om Soler te breken.
Op de rekker waar ie hoortquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:31 schreef CrushedTinBox het volgende:
Waar zit Meintjes? Weer in het peloton?
Dat is zijn achterstand in het klassement Hans.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
GC Gap
M. Soler
7
UAD
+ 01h 21' 58"
Bevestiging dat Soler is afgestapt
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is zijn achterstand in het klassement Hans.
Met Wout voorop heeft het vandaag niet zoveel zin.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:35 schreef franklop het volgende:
Pogacar moet nu toch wel wat gaan proberen.
en hoe bevalt het je?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:35 schreef eentwee het volgende:
Ik kijk voor het eerst deze Tour naar de Belg.
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:35 schreef eentwee het volgende:
Ik kijk voor het eerst deze Tour naar de Belg.
Die had de Giro kunnen winnenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bardet gaat helemaal wegzakken.
Ja, jammer.
Abrupt zelfsquote:
Boh.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:37 schreef Fretwork het volgende:
Kuss trekt het weer helemaal uit elkaar zeg, me dunkt
Ik geloof dit inderdaad niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Het is binnen, Hugo gaat winnen. Dit geloof je toch niet mensen.
Vooral goed op hoogte toch?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Houle wint eet ik een stuk uit de vloer.
Ik wel hoor, die gast klom laatst uitstekend (in Zwitserland?) en lostte Evenepoel elke dagquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom geloofden jullie niet in de kansen van Hugo ?
inderdaad en dan met brommer van aert de voorsprong uitbouwen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jonas zou het zelf ook nog kunnen proberen.
Beetje dramatisch, maar vandaag was wel de dag om veel tijd te pakken, op die aankomsten bergop valt dat vaak tegen.quote:
Hij gaat er nog wel wat pakken.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd of Wout het gemis aan punten voor de groene trui te boven komt.
Vanavond een venijnige tweet richting Eekhoff.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd of Wout het gemis aan punten voor de groene trui te boven komt.
Het heeft niet veel zin om aan te vallen als Kuss het tempo zo gigantisch hoog legt en Wout op de top staat te wachten.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje dramatisch, maar vandaag was wel de dag om veel tijd te pakken, op die aankomsten bergop valt dat vaak tegen.
Ja, jammer.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jumbo moet Thomas nu wel uitschakelen.
Dela uitvaartverzekeringenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thomas achter Martinez, ik bel de DELA.
en ze zijn erbijquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Doen ze overmorgen welquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik neem aan dat hij niet beter kan dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Nairo ook een tactisch dubieuze keuze om hier gewoon in de wielen te gaan zitten.
In de afdaling?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij niet beter kan dan.
Na het belofte aan broer verhaal nadat hij zelf de "moordenaar" wist te pakken moet je er maar gewoon trots afscheid van nemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet niet of ik het nou geweldig of vreselijk wint dat Houle wint. Het is toch het einde van een prachtig stokpaardje.
Die daalt als een kruk.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Nairo ook een tactisch dubieuze keuze om hier gewoon in de wielen te gaan zitten.
Ik weet niet wat ik zie.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze heuglijke dag!
Zou dat op hautacam niet alsnog gebeuren?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Er staat mij niet echt een geweldige afdaling van Nairo voor ogen.quote:
Het hoeft ook niet spectaculair te zijn om functioneel te zijn. Het is een degelijke daler, niet bovengemiddeld goed en ook niet bovengemiddeld slecht. De kans is aanwezig om Yates en mogelijk Gaudu voor een deel te elimineren, die moet je grijpen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:49 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Er staat mij niet echt een geweldige afdaling van Nairo voor ogen.
Gaat nog gewoon top 3 wordenquote:
Voor Lotto-Soudal?quote:
91 is Gauduquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pinot knalt daarbijna op die volg wagen brrr
Oh nee een auto!!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pinot knalt daarbijna op die volg wagen brrr
Heb jij iets tegen Fransen?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
weet waar ik stiekem op hoop?
Dat er geen enkel kutfrancoos een etappe wint
Zou echt schitterend zijn
Nou nou nouquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgen en Fransen is erger dan Belgen en Nederlandersquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Belgen en Fransen is erger dan Belgen en Nederlanders
Jullie zijn echt misgunners. Gunnen ons ookal niks.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
nou nou, ik heb genoeg voor MDVP gejuichtquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Jullie zijn echt misgunners. Gunnen ons ookal niks.
En dat is nog wel een Fransmanquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nou nou, ik heb genoeg voor MDVP gejuicht
Ik kan van der poel geeneens verstaan gezien hij technisch gezien een Belg isquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hugo is een halve Fransman.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alleen omdat hij in België is geborenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En ook nog een kwart Fransman.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan van der poel geeneens verstaan gezien hij technisch gezien een Belg is
oh tsja zou het wat uitmakenquote:
en die keer dat Bauke won heb ik ook voor hem gesupporterdquote:
Nouja kotsen of rugpijn..quote:
ja de regie is niet zo goed bezig . andere edities waren veel beter in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch fijn dat we de uiteindelijk beslissende demarrage hebben gemist. Waar is Gunter Herregodts als je hem nodig hebt?
Bardet zijn gehele beklimming daarentegen wel mogen meepakken ter compensatiequote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch fijn dat we de uiteindelijk beslissende demarrage hebben gemist. Waar is Gunter Herregodts als je hem nodig hebt?
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:01 schreef franklop het volgende:
Zolang Madouas maar als eerste over de streep mag
Eens!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:01 schreef franklop het volgende:
Zolang Madouas maar als eerste over de streep mag
Bijzonder ja, vooral omdat Vlasov echt totaal niet gevaarlijk is voor INEOS.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Dani gaat nu rijden terwijl Yates op komst is en Pidders bij zich heeft.
Of juist iets temporiseren om Yates terug te laten komen?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Dani gaat nu rijden terwijl Yates op komst is en Pidders bij zich heeft.
Best gek eigenlijk. Denk dat Van Aert niet meer zou sprinten, alsnog de groene trui wint.quote:
Podiumpje veilig stellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bijzonder ja, vooral omdat Vlasov echt totaal niet gevaarlijk is voor INEOS.
Of hij moet lekker afstoppen.
Nou vergis je niet, als Pogacar vanaf nu alle tussensprints en eindsprints wint en Wout 0 punten pakt, dan kan die de groene trui zomaar nog net aan verliezen. Dus het gaat wel nog echt ergens om.quote:
Nog wel een klein minuutje of zo achter. Maar om nu te gaan rijden is niet heel slim idd.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bijzonder ja, vooral omdat Vlasov echt totaal niet gevaarlijk is voor INEOS.
Of hij moet lekker afstoppen.
mathematisch heeft die hem morgen binnen als die uitrijdt en Pogi niet alle punten pakt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Best gek eigenlijk. Denk dat Van Aert niet meer zou sprinten, alsnog de groene trui wint.
Maar Wout kan makkelijk ergens punten pakken.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou vergis je niet, als Pogacar vanaf nu alle tussensprints en eindsprints wint en Wout 0 punten pakt, dan kan die de groene trui zomaar nog net aan verliezen. Dus het gaat wel nog echt ergens om.
Dat is de grap, Wout is al ruim een week zeker van die trui. en Pogacar gaat niet alle punten pakken de komende 5 etappes.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar Wout kan makkelijk ergens punten pakken.
En Pogacar heeft geen enkele reden om aan alle tussensprints mee te doen, of in die gelegenheid te komen want dan moet ie in kopgroep mee en dat gaat Jumbo nooit toestaanquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar Wout kan makkelijk ergens punten pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |