SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Dat gaat met geen mogelijkheid lukken.quote:
Ravijn zometeen bij de afdaling om wat tijd te winnen?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat gaat met geen mogelijkheid lukken.
Wout naar UAEquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb een beetje een raar gevoel.
Aan de ene kant ben ik pro pogacar en hoop ik dat hij de Tour wint.
Aan de andere kant ben ik ook voor Van Aert en dus onrechtstreeks beetje voor de Deen Vingegaard.
Conclussie:
Kon Pogacar niet voor Jumbo rijden![]()
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb een beetje een raar gevoel.
Aan de ene kant ben ik pro pogacar en hoop ik dat hij de Tour wint.
Aan de andere kant ben ik ook voor Van Aert en dus onrechtstreeks beetje voor de Deen Vingegaard.
Conclussie:
Kon Pogacar niet voor Jumbo rijden![]()
Net was ie van de tracker verdwenen. Dus ik denk dat ie er al uit is eigenlijkquote:
Hij komt nog wel steeds vooruit volgens de tracker, al is het heel langzaam.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Net was ie van de tracker verdwenen. Dus ik denk dat ie er al uit is eigenlijk
Madouas rijdt nu op kop, dus je zou denken..quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:19 schreef wimderon het volgende:
Groupama zou best eens een keuze maken tussen Madouas en Storer. Want als ze met Jorgenson/Caruso/Gallopin/Houle bovenkomen gaan ze niet winnen.
Omdat we een nieuwe regisseur hebben die een prijsvraag heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:20 schreef Slobeend het volgende:
Waarom hebben we de demarage van Houle niet gezien?
Lijkt er wel op ja, maar ze verliezen alleen maar tijd op Hugod.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Madouas rijdt nu op kop, dus je zou denken..
Is hij de afvalzakken van Bahrein gaan uitpluizen?quote:
Dadelijk gaat Hugo nog winnen ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:21 schreef Marcoss het volgende:
Houle, Mas, Meintjes.. allemaal in de aanval vandaag.. denk dat de tv het echt heeft begeven door de hitte
Je ijlt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:21 schreef Marcoss het volgende:
Houle, Mas, Meintjes.. allemaal in de aanval vandaag.. denk dat de tv het echt heeft begeven door de hitte
De regisseur weet niet hoe legendarisch Hugo is en ziet m niet als factor. Als ie dit flikt wordt ie als Frans Canadees geadopteerd door het moederlandquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:20 schreef Slobeend het volgende:
Waarom hebben we de demarrage van Houle niet gezien?
Die wacht enkel als Vingegaard hem nodig heeft, anders weer wat puntjes voor het groen!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Benieuwd wat die straks 7 minuten gaat doen.
Absoluut, en ik snap niet waar deze verandering in strategie vandaan komt. Eerder reden ze toch wel echt voor de overwinning, nu lijken ze ereplaatsen oké te zijn gaan vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De slotklim nog even afwachtende voor ik ze op de brandstapel gooi, stelt het me voorlopig erg teleur. De wateren worden niet eens getest, terwijl Yates een uiterst geschikte figuur is om te kijken welke reactie(s) het oproept bij de rest.
Gallopin kon niet meer fietsenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:24 schreef groenen het volgende:
Waarom is Marion Rousse eigenlijk overgegaan van Gallopin maar Allaphilippe?
Met Van Aert weet je nooit he.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:23 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja wat had je gedacht op zo'n col?
Zeker met die afdaling/vallei van 27km.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van Aert wil je ook gewoon daarvoor hebben toch? Ik vind het opnieuw helemaal niet vreemd.
Aanvallen lijkt me wel een zekerheidje.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vast niet. Benieuwd of die hier gaat aanvallen. Zou wel leuk zijn.
quote:
Die is sowieso wel aan het breken.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:29 schreef Mykonos het volgende:
Movistar rijdt op kop om Soler te breken.
Op de rekker waar ie hoortquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:31 schreef CrushedTinBox het volgende:
Waar zit Meintjes? Weer in het peloton?
Dat is zijn achterstand in het klassement Hans.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
GC Gap
M. Soler
7
UAD
+ 01h 21' 58"
Bevestiging dat Soler is afgestapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |