Hij zegt zelf dat hij zich vanmorgen goed voelde, bijzonder verhaal dus weer. Is dit net zoiets als de rug van vingego?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de avondetappe hebben ze nog steeds over koorts.
Zou idd kunnen dat het alleen maar een broodje aap verhaal is ja. Ze hadden het ook over de rug van Thomas, maar het zou ook kunnen dat hij gewoon werd ingesmeerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij zich vanmorgen goed voelde, bijzonder verhaal dus weer. Is dit net zoiets als de rug van vingego?
Gewoon grapjes maken a la @Poepz0r en je bent het mannetje.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:15 schreef kibo het volgende:
[..]
Vanuit jouw werk weet je daar alles van natuurlijk.
Bij Vingegaard kwam in het hele verhaal geen quote voor, dus daar was sowieso twijfel. Nu waren het quotes van Bardet zelf. Tenzij ze op Twitter die quotes verzinnenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij zich vanmorgen goed voelde, bijzonder verhaal dus weer. Is dit net zoiets als de rug van vingego?
hij kan niet veel anders doen dan demarreren bergop en Jonas hoeft alleen maar in het wiel te blijvenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:28 schreef Totaalvoetbal het volgende:
Poe poe, Pogacar zegt heftig te gaan koersen woensdag en donderdag.
Ik ben benieuwd. Vingegaard zal imo heel eenvoudig stand houden.
Precies. Ik vermoed dat Vingegaard er eerder een snok aan gaat geven om de voorsprong nog verder te vergroten.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:34 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
hij kan niet veel anders doen dan demarreren bergop en Jonas hoeft alleen maar in het wiel te blijven
Ik vind het wel mooi dat Pogacar vol blijft aanvallen en dat het een mooie strijd wordt. Maar hoop dat Vingegaard stand houdt, ik gun Jumbo eindelijk wel eens die Tourwinst.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:28 schreef Totaalvoetbal het volgende:
Poe poe, Pogacar zegt heftig te gaan koersen woensdag en donderdag.
Ik ben benieuwd. Vingegaard zal imo heel eenvoudig stand houden.
Dit heeft hij zelf gezegd op de Franse televisie.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Absoluut, ik ook. Alleen Pogacar doet er beter aan om dit allemaal niet te zeggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat Pogacar vol blijft aanvallen en dat het een mooie strijd wordt. Maar hoop dat Vingegaard stand houdt, ik gun Jumbo eindelijk wel eens die Tourwinst.
Het is niet dat Vingegaard niet continu alert moet zijn morgen en overmorgen als Pogacar niets zegt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:56 schreef Totaalvoetbal het volgende:
[..]
Absoluut, ik ook. Alleen Pogacar doet er beter aan om dit allemaal niet te zeggen.
Kan ik me goed voorstellen. Trapte flink door toen zijn ketting brak.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:46 schreef Blik het volgende:
Majka heeft blijkbaar last van de knie na zijn doortrapmomentje eerder vandaag
Zou dit de reden zijn geweest dat Pogacar niks meer probeerde op de Mur?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
Van Aert op de Peguere, wachtend.
[ afbeelding ]
Dat zei Pogacar inderdaad achteraf, dat verder aanvallen weinig zin had, gezien Van Aert Vingegaard toch kon terugbrengen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zou dit de reden zijn geweest dat Pogacar niks meer probeerde op de Mur?
Ja, maar aan de andere kant was plan 1 om het al veel eerder te proberen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:57 schreef Beregd het volgende:
[..]
Dat zei Pogacar inderdaad achteraf, dat verder aanvallen weinig zin had, gezien Van Aert Vingegaard toch kon terugbrengen.
Als je hem op de eerste col al lost en op de tweede extra afstand neemt, kan het snel over minuten gaan, dat rijdt ook Van Aert niet dicht.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant was plan 1 om het al veel eerder te proberen.
Hehe, dat is ook zeker waar.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is niet dat Vingegaard niet continu alert moet zijn morgen en overmorgen als Pogacar niets zegt.
In Baskenland had hij wat moeite met sturen jaquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:09 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
Een goede tactiek van Pogacar, om Vingegaard zo zenuwachtig te krijgen dat hij Vlasov of een willekeurige Bask in de wielen rijdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |