SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:04 schreef ExTec het volgende:
Over de rus economie en DiE SaNcTiEs DiE mAaR nIeT wErKeN:
[ twitter ]
Of zit je hier mensen blij te maken met een dode mus?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:14 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Wat is de bron voor deze claim, lees het namelijk nergens terug.
Nou, komop, je zegt al A, zeg nou ook maar B:quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:14 schreef UncleScorp het volgende:
Niemand die hier de VS aankaart ... allemaal Europa dit, Rusland dat, China dit ... en de VS stond erbij, keek ernaar en lachte in het vuistje ?
quote:Het is allemaal een complot, van de VS, om hun imperium uit te breiden!
Prijzen gingen al door het dak voor de oorlog in Oekraïne.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor wat betreft die spoiler, ow jawel hoor, daar was ik het gewoon mee eens geweest.
Ik ben namelijk een egoïst en hoe kut het ook is voor alle mensen die op wat voor manier dan ook betrokken zijn bij die oorlog baal ik als een stekker dat mijn leven hier substantieel duurder wordt door al die sancties.
Nah zulke nonsens wordt Rusland aangesmeerdquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:21 schreef ExTec het volgende:
Het is allemaal een complot, van de VS, om hun imperium uit te breiden!
Je kunt niet ontkennen dat Rusland itt tot de VS gebieden heeft ingenomen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nah zulke nonsens wordt Rusland aangesmeerd
Nee, en rus, die straight up imperialistisch op een land veroveringstocht is, die doet dat natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Rusland is ook bezig zijn gebied uit te breiden. Dat kun je toch moeilijk ontkennen?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
haha nou het zal je verbazen wat sommige hier allemaal kunnen ontkennenquote:
Maar heb alle vertrouwen in de EU voor de paybacktimequote:. All eyes will be on the euro to see if it ends up falling below the American dollar. The last time this happened was in November 2002, when the euro was worth $0.99.
Since then, the euro enjoyed a steady rise, reaching almost $1.60 in the summer of 2008, when the Great Recession was wreaking financial havoc across the US.
But Russia's full-scale attack against Ukraine has turned the tables around, taking a heavy toll on the EU's economy. The invasion has upended energy markets and sent gas bills soaring to all-time highs.
The sudden shock has triggered record-breaking inflation across the eurozone, with an 8.6% figure in June, together with a gradual slowdown in economic activity.
Sja de VS heeft andere manieren om de geopolitiek naar haar hand te zettenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat Rusland itt tot de VS gebieden heeft ingenomen.
En wat was de aanleiding ? -volgens jou-quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Rusland is ook bezig zijn gebied uit te breiden. Dat kun je toch moeilijk ontkennen?
Volgens mij is in ieder geval de aanleiding dat Poetin een moderne nazi is.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En wat was de aanleiding ? -volgens jou-
Dat weet je, daar hebben we al discussies over gehad.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
very maturequote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:37 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Volgens mij is in ieder geval de aanleiding dat Poetin een moderne nazi is.
Dat is toch geen leven?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:39 schreef xpompompomx het volgende:
https://www.instagram.com/tv/Cf_9nYaOsQS/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D
Ben je net lekker met je baby aan het spelen, beginnen er raketten in te slaan.
Jezelf de opvolger van peter de grote wanen, en om die reden je buurland binnenvallen, da's pas "mature".quote:
Sja zoals jij al mijn posts nauwlettend opvolgt, zou je ondertussen ook al moeten weten dat ik ook tegen deze oorlog gekant benquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat weet je, daar hebben we al discussies over gehad.
Maar zelfs als er volgens jou provocaties zijn geweest vanuit het westen, dan nog had Rusland niet een ander soeverein land mogen binnenvallen en landje-pik gaan spelen. Gewoon niet. Punt.
Jij vindt kennelijk dat dat prima kan als er al dan niet vermeend sprake is van een provocatie. Ik vind dat raar.
Meer Alexander III, maar goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jezelf de opvolger van peter de grote wanen, en om die reden je buurland binnenvallen, da's pas "mature".
En dat zijn gewoon andere woorden voor UA te dwingen delen van hun land op te geven.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:42 schreef UncleScorp het volgende:
dan te kijken naar een oplossing voor dit conflict.
Als je echt tegen onnodige slachtoffers zou zijn, zou je toejuichen dat Oekraïne Rusland tot stoppen brengt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sja zoals jij al mijn posts nauwlettend opvolgt, zou je ondertussen ook al moeten weten dat ik ook tegen deze oorlog gekant ben
En het tegelijk een schande vindt dat het westen liever wapens stuurt, de oorlog opdrijft, duizenden oekraieners opoffert en een land naar de klote laat schieten, dan te kijken naar een oplossing voor dit conflict.
Rusland heeft schuld aan deze oorlog, wij niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sja zoals jij al mijn posts nauwlettend opvolgt, zou je ondertussen ook al moeten weten dat ik ook tegen deze oorlog gekant ben
En het tegelijk een schande vindt dat het westen liever wapens stuurt, de oorlog opdrijft, duizenden oekraieners opoffert en een land naar de klote laat schieten, dan te kijken naar een oplossing voor dit conflict.
De aanleiding is grootheidswaanzin en politiek opportunisme bij de steeds explicieter autoritaire leider.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |