quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Conversiepercentage vooralsnog erg laag, maar we vertrouwen op KloeseGodquote:Op maandag 18 juli 2022 23:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel geruchten bij elkaar gezien als deze transferperiode.
En die Fransoos, Italiaan en Mexicaan. Zijn we gelijk klaar.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Van mij mogen die Poolse middenvelder en die Slowaakse verdediger deze week wel aangetrokken worden hoor.
Beide transfers zijn het meest concreet als we de media moeten geloven.
Ik denk dat we na Hancko en Szymanski nog maar 1 grote transfer kunnen financieren. Dat zal dan een spits of multifunctionele aanvaller zijn neem ik aan.quote:Op maandag 18 juli 2022 23:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En die Fransoos, Italiaan en Mexicaan. Zijn we gelijk klaar.
Die Pool is huur he. Volgend jaar betalen met een uitgaande Kokcu transfer.quote:Op maandag 18 juli 2022 23:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat we na Hancko en Szymanski nog maar 1 grote transfer kunnen financieren. Dat zal dan een spits of multifunctionele aanvaller zijn neem ik aan.
Tenzij Senesi nog vertrekt.
Pool = huur en denk dat er nog wel 1 gaat, de snes of de kockquote:Op maandag 18 juli 2022 23:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat we na Hancko en Szymanski nog maar 1 grote transfer kunnen financieren. Dat zal dan een spits of multifunctionele aanvaller zijn neem ik aan.
Tenzij Senesi nog vertrekt.
quote:Op maandag 18 juli 2022 23:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die Pool is huur he. Volgend jaar betalen met een uitgaande Kokcu transfer.
Ja, maar die gaat wel een flink salaris vangen als ie komt.quote:Op maandag 18 juli 2022 23:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Pool = huur en denk dat er nog wel 1 gaat, de snes of de kock
Nederlander, buitenlander mag ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 05:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ploegje dit seizoen moet dus worden
Gnonto/Wålemark - Gimenez/Danilo - Dilrosun
Kökcü - Szymanski - Aursnes
Hancko - Senesi - Trauner - Geertruida
Bijlow
Als Bijlow en Dilrosun niet spelen speel je straks met elf verschillende nationaliteitenen dan hebben we ook nog een Iraniër, een Amerikaan en een Togolees op de bank zitten.
#vreemdelingenlegioenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 05:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow
Als Bijlow en Dilrosun niet spelen speel je straks met elf verschillende nationaliteitenen dan hebben we ook nog een Iraniër, een Amerikaan en een Togolees op de bank zitten.
Dat Geertruida stottert maakt hem nog geen buitenlander hè. En Kokcu is gewoon Nederlands(talig).quote:Op dinsdag 19 juli 2022 05:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow
Die zal echt niet meer pakken dan 2/2,5 miljoen. Er zijn 6/7 dure spelers van je loonlijst af (wellicht Sander iets minder).quote:Op maandag 18 juli 2022 23:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar die gaat wel een flink salaris vangen als ie komt.
Maar goed, ook als Szymanski niet komt gaan ze nog maximaal 2 van die duurdere targets halen denk ik
Als dat het wordt staat er wel een aardig elftal (denk ik). Natuurlijk afwachten hoe goed Hancko, Szymanski, Gimenez en Gnonto daadwerkelijk zijn. Kunnen ook stuk voor stuk nieuwe Bozenikjes zijn ofzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 05:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow
Ik vind die Walemark maar kutquote:Op dinsdag 19 juli 2022 07:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als dat het wordt staat er wel een aardig elftal (denk ik). Natuurlijk afwachten hoe goed Hancko, Szymanski, Gimenez en Gnonto daadwerkelijk zijn. Kunnen ook stuk voor stuk nieuwe Bozenikjes zijn ofzo.
Walemark gaat echt nooit op links spelen. Maar verder zou dit een heel lekker team zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 05:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |