Ik kwam er na de race pas achter dat hij ook zo'n vreselijk pauperig oorbelletje heeft (twee zelfs)quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:05 schreef wimderon het volgende:
Ja, dit was wel een leuke sessie.
Dos Santos![]()
Tattootokkie verslagen op de 1500
Die ging kapot in Nairobiquote:Op woensdag 20 juli 2022 09:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lijkt mij een gevalletje Mboma, wat is daar eigenlijk mee gebeurd?
Kerley zou halverwege kramp hebben gevoeld, dan kun je verder weinig meerquote:Op woensdag 20 juli 2022 09:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
De muntantentijd van Schippers gaat er ook wel aan trouwens als Jackson al uitlopend naar 21,6 gaat. Wat een niveau ook. 22,0 benodigd voor een plek in de finale.
Bij de mannen ging het ook lekker hard. Lyles 19,6 en die kon op het oog ook nog sneller. Hoop nog steeds op 19,3 in de finale @:Heywoodu . Wel bijzonder dat Kerley geen moment volle bak leek te kunnen gaan.
Stekelenburg moet verboden worden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:51 schreef DeeBee het volgende:
Bol snelste in series 400 horden: 'Wereldrecord makkelijker gezegd dan gedaan' - https://nos.nl/l/2437497
Wij van de NOS hypetrain EISEN een WR van Bol
Ik mis enige melding van welke finale dan ook?quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:51 schreef DeeBee het volgende:
Bol snelste in series 400 horden: 'Wereldrecord makkelijker gezegd dan gedaan' - https://nos.nl/l/2437497
Wij van de NOS hypetrain EISEN een WR van Bol
Ik vind die Lyles wel een ongelooflijke flapdrol, dus ik hoop dat Knighton wint.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
De muntantentijd van Schippers gaat er ook wel aan trouwens als Jackson al uitlopend naar 21,6 gaat. Wat een niveau ook. 22,0 benodigd voor een plek in de finale.
Bij de mannen ging het ook lekker hard. Lyles 19,6 en die kon op het oog ook nog sneller. Hoop nog steeds op 19,3 in de finale @:Heywoodu . Wel bijzonder dat Kerley geen moment volle bak leek te kunnen gaan.
Nee voor onze landgenote Gidey.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit kan niet. Maar je blijft altijd wel hangen voor Hassan.
Ze hadden niet een slechter schema voor Europa kunnen maken, alles om maar primetime East Coast te zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:05 schreef heywoodu het volgende:
Vannacht maar twee finales
Eigenlijk wel lekker, dat schema wat zo lang is uitgesmeerd met bijna de hele week alleen maar nachtsessies
Ik vind het eigenlijk perfect zoquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze hadden niet een slechter schema voor Europa kunnen maken, alles om maar primetime East Coast te zijn.
Lichte kramp schijnbaar.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na werk en de Tour terugkijken is wel kut, dan krijg je wel allerhande spoilers. Dusja dat is iets minder. Ik weet al wie de 400 horden heeft gewonnen bijvoorbeeld en ben pas bij de 200m mannen.
Kerley leek met een blessure te lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |