NWS / Nederland zet zich schrap; dinsdag lokaal mogelijk 40 gradenquote:Op maandag 18 juli 2022 18:44 schreef Momo het volgende:
De weermodellen geven 38 tot 42 graden als max temperatuur morgen in Nederland. Meest fijnmazige model gaat voor 40 graden. Top 3 zit er zeker in, kleine kans dat we record 40,7 voorbij gaan.
Oververhitting bijv.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop het. Er kan veel misgaan in 11 jaar
Daar kan ik slim mee omgaan. Ik heb een vriesvakquote:
Daar moet je ook niet te lang blijven zittenquote:Op maandag 18 juli 2022 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar kan ik slim mee omgaan. Ik heb een vriesvak
Wat is eigenlijk het probleem. Er gaan duizenden mensen op vakantie die die temperaturen opzoeken. Is het hier twee dagen is het land te volquote:Op maandag 18 juli 2022 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar kan ik slim mee omgaan. Ik heb een vriesvak
Ik baal zomers en wintersquote:Op maandag 18 juli 2022 20:11 schreef puzziepie het volgende:
In de winter baal ik altijd vreselijk van mijn huis , maar in de zomer is de koelte binnen heerlijk
Nou dat was interessantquote:Op maandag 18 juli 2022 20:08 schreef engine het volgende:
De ventilator hoeft nog niet aan dus vandaag valt wel mee. Morgen heb ik minder zin in.
Bedankt voor je berichtje.quote:
Dat laatste herken ikquote:Op maandag 18 juli 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik baal zomers en wintersMaar als het goed is zou ik na de verbouwing in de winter wel wat makkelijker warm moeten krijgen hier.
Ja dat is wel klote zeg. Had daar ook angst voor maar dat lijkt toch mee te vallen....moet ik wel iets minder gaan verbruiken maar dat lukt wel.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat laatste herken ikIk moet binnenkort ff de woningbouw contacten , want mijn huis heel slecht geïsoleerd, en zit ik de tocht en is het koud.
Ik ga qua energie&gas per maand meer dan het dubbele moeten betalen
Ik zag het ja....weet jij wat ze gaan testen?quote:
Die term 'Spin Prime Test' had ik iig nog nooit van gehoordquote:Op maandag 18 juli 2022 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is wel klote zeg. Had daar ook angst voor maar dat lijkt toch mee te vallen....moet ik wel iets minder gaan verbruiken maar dat lukt wel.
[..]
Ik zag het ja....weet jij wat ze gaan testen?De titel zegt mij niet zoveel.
Ja ik ook niet. Ik gok misschien het distributiesysteem van brandstof omdat het om engine testing ging. Maar dat is echt een gok.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die term 'Spin Prime Test' had ik iig nog nooit van gehoord
Ik zag er wel iets over op twitter maar dat kan ik niet meer vindenquote:Op maandag 18 juli 2022 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook niet. Ik gok misschien het distributiesysteem van brandstof omdat het om engine testing ging. Maar dat is echt een gok.
Wat ik lees in de youtube comments had ik wel redelijk goed gegoktquote:Op maandag 18 juli 2022 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag er wel iets over op twitter maar dat kan ik niet meer vinden![]()
Ik wacht wel af
Nope...ikke nogquote:
Minstens nog één overlevende van deze horrorzomerquote:
Hier nog welquote:
En nog één, storm in een glas water dus.quote:
Niet te vroeg juichen.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Minstens nog één overlevende van deze horrorzomer
Nu morgen nogquote:Op maandag 18 juli 2022 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nog één, storm in een glas water dus.
En sneeuwfilmsquote:
Je moet watquote:Op maandag 18 juli 2022 21:05 schreef mazaru het volgende:
Ik zat vandaag met stomme verbazing naar mijn overburen te kijken die het een goed idee vonden om hun dak te gaan asfalteren
Ja het leek me wel zo verstandig om er op tijd weer uit te gaanquote:
Lekkerquote:
Hoeven ze geen branders te gebruiken. Heb je een live-stream?quote:Op maandag 18 juli 2022 21:05 schreef mazaru het volgende:
Ik zat vandaag met stomme verbazing naar mijn overburen te kijken die het een goed idee vonden om hun dak te gaan asfalteren
quote:Op maandag 18 juli 2022 21:05 schreef mazaru het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar, vraag ik mij dan afquote:Op maandag 18 juli 2022 21:05 schreef mazaru het volgende:
Gordijnen open en door het raam kijken?quote:Op maandag 18 juli 2022 21:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar, vraag ik mij dan af
Beter alles dicht houden op dagen als deze.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:09 schreef maily het volgende:
[..]
Gordijnen open en door het raam kijken?
Zo'n foute timing hebben of in stomme verbazing naar mensen kijken met een brander op het dak terwijl de mussen letterlijk dood van het dak vallen?quote:Op maandag 18 juli 2022 21:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar, vraag ik mij dan af
Ik gooi het nu net voor het eerst open. Even wat zuurstof naar binnenquote:Op maandag 18 juli 2022 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Beter alles dicht houden op dagen als deze.
Zijn eigenwijs.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo'n foute timing hebben of in stomme verbazing naar mensen kijken met een brander op het dak terwijl de mussen letterlijk dood van het dak vallen?
Straks is het dak gesmoltenquote:Op maandag 18 juli 2022 21:13 schreef mazaru het volgende:
Ik ben echt benieuwd of ze morgen nog verder gaan met dat dak. Het is nog niet klaar in ieder geval.
quote:Op maandag 18 juli 2022 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks is het dak gesmoltenAlles voor niks geweest
Ik heb medelijden met het dakquote:Op maandag 18 juli 2022 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks is het dak gesmoltenAlles voor niks geweest
Ik tel ze nietquote:
Als ze het nu laten doen is de kans groot dat ze maanden terug dit al geregeld hebben tochquote:
Net op zo'n hittedag worden geasfalteerd. Het is wel zielig jaquote:
Tja je zal de afspraak maar gemaakt hebben met de asfaltman....quote:Op maandag 18 juli 2022 21:05 schreef mazaru het volgende:
Voordat je vast gaat zitten.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het leek me wel zo verstandig om er op tijd weer uit te gaan
Ze doen het zelf, dus dan lijkt het me niet zo moeilijk om het uit te stellen.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze het nu laten doen is de kans groot dat ze maanden terug dit al geregeld hebben toch
Maakt het al weer vreemder ja.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze doen het zelf, dus dan lijkt het me niet zo moeilijk om het uit te stellen.
Misschien moet het dak wel gewoon gerenoveerd worden. Zoiets kan niet zomaar wachten, wel kut met dit weer.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:13 schreef mazaru het volgende:
Ik ben echt benieuwd of ze morgen nog verder gaan met dat dak. Het is nog niet klaar in ieder geval.
Hout je bekquote:Op maandag 18 juli 2022 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Beter alles dicht houden op dagen als deze.
Zou kunnen, maar mijn simpele geest zegt toch dat iets dat er al 30 jaar op ligt best nog wel een weekje zou kunnen meegaan. Maar ze zullen er best wel een goede reden voor hebben neem ik aan.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Misschien moet het dak wel gewoon gerenoveerd worden. Zoiets kan niet zomaar wachten, wel kut met dit weer.
Hier staat alles tegenover elkaar open.... ZUUURSTOFFFFFquote:Op maandag 18 juli 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Hier is 25 graden binnen, ik hout alles nog lekker dicht, morgenvroeg rond 3-4 uur schijnt het pas tot zo'n 21 graden te zijn gezakt, dan gooi ik de boel wel open.
Dat doe ik ook vaak, maar dan gaat Tom de galerij op en dat is normaal niet zo'n probleem, maar mijn buurman een paar deuren verderop heeft een grote hond te logeren en de gewoonte het beest niet aan te lijnen, dus dat risico wil ik even niet nemen.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier staat alles tegenover elkaar open.... ZUUURSTOFFFFF
Oh dat is balen. Nee dat risico zou ik ook niet nemen.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak, maar dan gaat Tom de galerij op en dat is normaal niet zo'n probleem, maar mijn buurman een paar deuren verderop heeft een grote hond te logeren en de gewoonte het beest niet aan te lijnen, dus dat risico wil ik even niet nemen.
Vorige week stap ik de voordeur uit en toen kwam die hond ineens hard blaffend op me afrennen, hij was toen ook niet aangelijnd, ik schrok me helemaal de tandjes en rende meteen weer naar binnen. "Doet ie anders ooit", echt, die buurman zei het, sukkel. Ik heb gezegd dat hij zijn hond aan moest lijnenquote:Op maandag 18 juli 2022 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat is balen. Nee dat risico zou ik ook niet nemen.
Lekkere vent dat die dan nog steeds de hond niet aanlijnt.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week stap ik de voordeur uit en toen kwam die hond ineens hard blaffend op me afrennen, hij was toen ook niet aangelijnd, ik schrok me helemaal de tandjes en rende meteen weer naar binnen. "Doet ie anders ooit", echt, die buurman zei het, sukkel. Ik heb gezegd dat hij zijn hond aan moest lijnen
Fijn! Al kom ik morgenavond wel weer even controleren.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:39 schreef Domnivoor het volgende:
Het is hier niet warmer dan 26,5C geweest, terwijl de buitendeuren vandaag open hebben gestaan.
Dus we gaan morgen ook wel overleven.
Is goed. De koffie staat klaar ☕️quote:Op maandag 18 juli 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn! Al kom ik morgenavond wel weer even controleren.
ik kwam hem later in de middag weer tegen, zonder hond en heb toen weer gezegd dat ik me rot geschrokken was en hij zijn hond aan moet lijnen, sindsdien heb ik hem niet meer los zien lopen......de hond.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekkere vent dat die dan nog steeds de hond niet aanlijnt.
Maar je blijft wel waakzaam.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kwam hem later in de middag weer tegen, zonder hond en heb toen weer gezegd dat ik me rot geschrokken was en hij zijn hond aan moet lijnen, sindsdien heb ik hem niet meer los zien lopen......de hond.
Ik loop nu net iets voorzichtiger de voordeur uit jaquote:Op maandag 18 juli 2022 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
Maar je blijft wel waakzaam.
En terecht.
Zo slaap ik al een tijdjequote:Op maandag 18 juli 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik lig wel in bed. Heb het dekbed uit de hoes gehaald en lig nu alleen onder de hoes, anders vind ik het te warm
Hoe warm het ook is, ik moet altijd iets van een laken over me heen hebben als ik ga slapen. Soort van veilig gevoel denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik lig wel in bed. Heb het dekbed uit de hoes gehaald en lig nu alleen onder de hoes, anders vind ik het te warm
Ja zo doe ik dat ookquote:Op maandag 18 juli 2022 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo slaap ik al een tijdje
Dekbed ligt er wel naast, mocht het snachts te koud worden sla ik dat er gewoon overheen.
Ik heb ook echt dat ik moeilijk in slaap val als er niks op me ligt. Geen idee waar dat aan ligt eigenlijk; gewenning, of toch dat het wat veiliger voelt inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2022 22:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe warm het ook is, ik moet altijd iets van een laken over me heen hebben als ik ga slapen. Soort van veilig gevoel denk ik.
Hoe warm is het bij jou?quote:
Op dag of nu, in Nederland is het nu erg warm. 30+ graden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |