De Kletsers staan Koudquote:Op zondag 17 juli 2022 11:32 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ooh wat heerlijkZwemmen, cocktailtje, BBQtje en genieten maar!
Nu ben ik ineens benieuwd naar de temperatuur in Ierland ...quote:Op zondag 17 juli 2022 11:39 schreef laforest het volgende:
Vandaag hier al 35 graden. Gaat hier mooi 31 worden als jullie 40 hebben.
@sirdanilotquote:Op zondag 17 juli 2022 11:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nu ben ik ineens benieuwd naar de temperatuur in Ierland ...
..zei om precies te zijn helemaal niemand maar goedquote:Op zondag 17 juli 2022 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
Letterlijk één dag en de rest van de week word het weer 24 graden. Eng! Einde van de wereld!
Die ene dag gaat er wel voor zorgen dat er een hoop oudjes de pijp uit gaan dus lijkt me wel normaal om maatregelen te nemen.quote:Op zondag 17 juli 2022 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
Letterlijk één dag en de rest van de week word het weer 24 graden. Eng! Einde van de wereld!
Dit ja. Begrijp nooit zo goed waarom mensen zoveel weerstand ervaren als er van te voren een nieuwsbericht uitgaat dat het heel warm gaat worden. Dat ze dat in Australië niet doen a la, maar hier in Nederland is het heel normaal om mensen daarover te informeren en te adviseren.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Die ene dag gaat er wel voor zorgen dat er een hoop oudjes de pijp uit gaan dus lijkt me wel normaal om maatregelen te nemen.
Daarnaast heb je ook nog mensen die werken etc. met name de mensen die fysiek arbeid moeten verrichten.
Veel te warm bijna 25 graden . Gisteren in zee gezwommenquote:Op zondag 17 juli 2022 11:40 schreef laforest het volgende:
[..]
@:sirdanilot
Hoe is het weer bij jullie?
quote:Op zondag 17 juli 2022 11:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nu ben ik ineens benieuwd naar de temperatuur in Ierland ...
quote:Op zondag 17 juli 2022 12:13 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Veel te warm bijna 25 graden . Gisteren in zee gezwommen
Kunnen die rooie wel tegen de zon?quote:Op zondag 17 juli 2022 12:13 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Veel te warm bijna 25 graden . Gisteren in zee gezwommen
Sterker nog, ook in Australië doen ze dat, alleen ligt de grens waarbij dat gebeurt logischerwijze iets hogerquote:Op zondag 17 juli 2022 12:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja. Begrijp nooit zo goed waarom mensen zoveel weerstand ervaren als er van te voren een nieuwsbericht uitgaat dat het heel warm gaat worden. Dat ze dat in Australië niet doen a la, maar hier in Nederland is het heel normaal om mensen daarover te informeren en te adviseren.
Good morning listeners, today is the 17th of june, and today, like every other day this year, is also gonna be a very sunny dayquote:Op zondag 17 juli 2022 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sterker nog, ook in Australië doen ze dat, alleen ligt de grens waarbij dat gebeurt logischerwijze iets hoger
Niet verontwaardigd reageren dan als ze niks doen en er mensen dood neervallenquote:Op zondag 17 juli 2022 12:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
14 uur persconferentie over 4 daagse Nijmegen, als ze die gaan aanpassen is het toch geen prestatie meer?
Laten we wel wezen dit is iets van de laatste 20 jaar, daarvoor keek niemand ergens naar.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet verontwaardigd reageren dan als ze niks doen en er mensen dood neervallen
Hoe trek je het man!quote:Op zondag 17 juli 2022 12:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Ga er waarschijnlijk niks van meekrijgen op mijn werk, kantoor met airco zonder ramen.
Mocht ik nog maar thuiswerken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |