De Kletsers staan Koudquote:Op zondag 17 juli 2022 11:32 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ooh wat heerlijkZwemmen, cocktailtje, BBQtje en genieten maar!
Nu ben ik ineens benieuwd naar de temperatuur in Ierland ...quote:Op zondag 17 juli 2022 11:39 schreef laforest het volgende:
Vandaag hier al 35 graden. Gaat hier mooi 31 worden als jullie 40 hebben.
@sirdanilotquote:Op zondag 17 juli 2022 11:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nu ben ik ineens benieuwd naar de temperatuur in Ierland ...
..zei om precies te zijn helemaal niemand maar goedquote:Op zondag 17 juli 2022 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
Letterlijk één dag en de rest van de week word het weer 24 graden. Eng! Einde van de wereld!
Die ene dag gaat er wel voor zorgen dat er een hoop oudjes de pijp uit gaan dus lijkt me wel normaal om maatregelen te nemen.quote:Op zondag 17 juli 2022 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
Letterlijk één dag en de rest van de week word het weer 24 graden. Eng! Einde van de wereld!
Dit ja. Begrijp nooit zo goed waarom mensen zoveel weerstand ervaren als er van te voren een nieuwsbericht uitgaat dat het heel warm gaat worden. Dat ze dat in Australië niet doen a la, maar hier in Nederland is het heel normaal om mensen daarover te informeren en te adviseren.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Die ene dag gaat er wel voor zorgen dat er een hoop oudjes de pijp uit gaan dus lijkt me wel normaal om maatregelen te nemen.
Daarnaast heb je ook nog mensen die werken etc. met name de mensen die fysiek arbeid moeten verrichten.
Veel te warm bijna 25 graden . Gisteren in zee gezwommenquote:Op zondag 17 juli 2022 11:40 schreef laforest het volgende:
[..]
@:sirdanilot
Hoe is het weer bij jullie?
quote:Op zondag 17 juli 2022 11:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nu ben ik ineens benieuwd naar de temperatuur in Ierland ...
quote:Op zondag 17 juli 2022 12:13 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Veel te warm bijna 25 graden . Gisteren in zee gezwommen
Kunnen die rooie wel tegen de zon?quote:Op zondag 17 juli 2022 12:13 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Veel te warm bijna 25 graden . Gisteren in zee gezwommen
Sterker nog, ook in Australië doen ze dat, alleen ligt de grens waarbij dat gebeurt logischerwijze iets hogerquote:Op zondag 17 juli 2022 12:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja. Begrijp nooit zo goed waarom mensen zoveel weerstand ervaren als er van te voren een nieuwsbericht uitgaat dat het heel warm gaat worden. Dat ze dat in Australië niet doen a la, maar hier in Nederland is het heel normaal om mensen daarover te informeren en te adviseren.
Good morning listeners, today is the 17th of june, and today, like every other day this year, is also gonna be a very sunny dayquote:Op zondag 17 juli 2022 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sterker nog, ook in Australië doen ze dat, alleen ligt de grens waarbij dat gebeurt logischerwijze iets hoger
Niet verontwaardigd reageren dan als ze niks doen en er mensen dood neervallenquote:Op zondag 17 juli 2022 12:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
14 uur persconferentie over 4 daagse Nijmegen, als ze die gaan aanpassen is het toch geen prestatie meer?
Laten we wel wezen dit is iets van de laatste 20 jaar, daarvoor keek niemand ergens naar.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet verontwaardigd reageren dan als ze niks doen en er mensen dood neervallen
Hoe trek je het man!quote:Op zondag 17 juli 2022 12:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Ga er waarschijnlijk niks van meekrijgen op mijn werk, kantoor met airco zonder ramen.
Mocht ik nog maar thuiswerken.
LOL van een beetje wandelen ga je niet dood hoor, ook niet als het warm is.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet verontwaardigd reageren dan als ze niks doen en er mensen dood neervallen
Zijn in het verleden gmensen bezweken onder de hitte anders tijdens de Nijmeegse vierdaagse. 2006. En dat was minder warm dan nuquote:Op zondag 17 juli 2022 12:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
LOL van een beetje wandelen ga je niet dood hoor, ook niet als het warm is.
De Tour de France wordt ook niet aangepast als het warm is en dat is toch echt een stuk zwaarder.
Hoe dan, door bewust niet te drinken ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn in het verleden gmensen bezweken onder de hitte anders tijdens de Nijmeegse vierdaagse. 2006. En dat was minder warm dan nu
July ....quote:Op zondag 17 juli 2022 12:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Good morning listeners, today is the 17th of june, and today, like every other day this year, is also gonna be a very sunny day
Nee door hyperthermia. Waren gewoon gezonde mensenquote:Op zondag 17 juli 2022 12:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe dan, door bewust niet te drinken ofzo.
In het verleden 2 doden bij de vierdaagse, door de hitte en daarnaast heel veel die omvielen, omdat het zo heet was.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
De Tour de France wordt ook niet aangepast als het warm is en dat is toch echt een stuk zwaarder.
Dat zijn beroepssporters.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En ook voor hun kan het gewoon misgaan bij hoge temperaturen. Tom Simpson bijvoorbeeldquote:
Who cares? Beter dat dan doden zoals in 2006.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
14 uur persconferentie over 4 daagse Nijmegen, als ze die gaan aanpassen is het toch geen prestatie meer?
Klopt.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ook voor hun kan het gewoon misgaan bij hoge temperaturen. Tom Simpson bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2022 13:06:31 ]
Oh nee? https://nl.wikipedia.org/wiki/Nijmeegse_Vierdaagse_2006quote:Op zondag 17 juli 2022 12:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Er is alweer een hitte plan opgesteld en mensen moeten op elkaar lettenquote:Op zondag 17 juli 2022 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
Lul STUK wassen.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Is de overheid al met adviezen gekomen om deze horror te kunnen overleven? Ik kan niet zelf nadenken.
Ik vind dat de warmte in een Spanje heel anders voelt dan dezelfde warmte hier. Verder is het hier bijna nooit zo warm en hebben de nederlanders die in Spanje zijn voor de warmte gekozen en is dat voor iedereen die hier is niet het geval.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er is alweer een hitte plan opgesteld en mensen moeten op elkaar letten
Is de Nederlandse bevolking echt te dom om een paar dagen warm weer te overleven zonder hulp?Hoe moet dat dan wel niet als ze 3 weken naar Spanje op vakantie gaan? Komt iedereen dood terug?
Zelfkennis, mooi om te zien.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Is de overheid al met adviezen gekomen om deze horror te kunnen overleven? Ik kan niet zelf nadenken.
1 | !!!!!!!!!!!!!!!!!!!BLOEDHEET!!!!!!!!!!!!!!! |
Klopt, er is een lichaamstemperatuur waarbij je lichaam "doei" zegt als je er lang genoeg in rondwandelt.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee door hyperthermia. Waren gewoon gezonde mensen
De gemiddelde mens is en blijft kankerdomquote:Op zondag 17 juli 2022 13:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
k verbaas me altijd over de "run op airco's en ventilatoren" berichten.
Heb je 3 seizoenen om zo'n ding te kopen en dan stel je het uit tot ze uitverkocht zijn, om vervolgens een boze review te plaatsen omdat ze uitverkocht zijn
Zegt veel over hoeveel mensen impulsief handelen en niet vooruit plannen...quote:Op zondag 17 juli 2022 13:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik verbaas me altijd over de "run op airco's en ventilatoren" berichten.
Heb je 3 seizoenen om zo'n ding te kopen en dan stel je het uit tot ze uitverkocht zijn, om vervolgens een boze review te plaatsen omdat ze uitverkocht zijn
Ik heb mijn airco in maart laten plaatsen, hoef je ook geen 2 maanden te wachten tot ze tijd hebbenquote:Op zondag 17 juli 2022 13:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik verbaas me altijd over de "run op airco's en ventilatoren" berichten.
Dus voor die 3 eieren die niet begrijpen dat het warm wordt moet heel NL weer gepamperd wordenquote:Op zondag 17 juli 2022 13:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind dat de warmte in een Spanje heel anders voelt dan dezelfde warmte hier. Verder is het hier bijna nooit zo warm en hebben de nederlanders die in Spanje zijn voor de warmte gekozen en is dat voor iedereen die hier is niet het geval.
Een dertig graden is hier al uitzonderlijk, kan je nagaan hoe zeldzaam een veertig graden is. Lijkt mij logisch. Ik vind het een goede zaak dat de overheid deze uitzonderlijke situatie serieus neemt en zeker voor groepen mensen die de koelte nodig hebben en niet kunnen opzoeken, maar het zal wel nooit goed zijn
Heb je 1 airco laten plaatsen in je slaapkamer? Hoeveel heeft dat gekost?quote:Op zondag 17 juli 2022 13:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb mijn airco in maart laten plaatsen, hoef je ook geen 2 maanden te wachten tot ze tijd hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |